karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Το βόλει του ΟΦΗ πέρασε αλώβητο και απο την δύσκολη έδρα των Χανίων, καθώς πήρε τη νίκη με 3-2 σετ για την δεύτερη αγωνιστική της Α2 βόλει.
Το παιχνίδι ήταν συγκλονιστικό με τον ΟΦΗ να πανηγυρίζει τελικά τη νίκη στο κρητικό ντέρμπι έχοντας στο πλευρό του και 50 φιλάθλους, που ταξίδεψαν απο το Ηράκλειο, για να συμπαρασταθούν στον ΟΦΗ!
Μάλιστα το παιχνίδι καθυστέρησε να ξεκινήσει 40 λεπτά λόγω καπνογόνων που άναψαν πριν την έναρξη του αγώνα στην κερκίδα!
Τα Χανιά που έχουν επίσης δυνατή ομάδα, πήραν το πρώτο σετ με 25-19, ο ΟΦΗ πήρε το δεύτερο με 23-25, έχασε το τρίτο με 25-22, πήρε το τέταρτο με 23-25 και πανηγύρισε τη νίκη στο ται-μπρέικ με 15-11.

«Ηταν ένα πολύ δυνατό παιχνίδι. Απο το τέταρτο σετ και μετά βάλαμε πάθος στο παιχνίδι μας και κερδαμε. Πήρεμα ένα διπλό σε μια δύσκολη έδρα, απέναντι σε μια πολύ καλή και δεμένη ομαδα και συνεχίζουμε. Εχουμε μεγάλα περιθώρια βελτίωσης σαν ομάδα. Ευχαριστούμε τους φιλάθλους του ΟΦΗ για τη συπαράσταση στο παιχνίδι» ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης.

Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης και υπεύθυνος για το βόλει του ΟΦΗ, ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ότι «πήραμε μια σημαντική νίκη για τη συνέχεια. Ευχαριστώ τους φιλάθλους που ήρθαν μαζί μας για να συμπαρασταθούν στην προσπάθεια της ομάδας. Τους θέλουμε κοντά μας και στα εντός έδρας παιχνίδια»

Τα σετ: 25-19, 23-25, 25-22, 23-25, 11-15

Του Γιώργου Κορτσδάκη

Οι παίκτες του ΟΦΗ έχουν ψυχή! Μπορεί για 30 λεπτά να έβλεπαν την πλάτη των αντιπάλων τους και να κυνηγούσαν το σκορ, αλλά τελικά εκείνοι είπαν την τελευταία λέξη στο συγκλονιστικό παιχνίδι που έγινε στο «παλατάκι» του ΒΑΚ το οποίο και κατάφεραν να κερδίσουν, με όπλο την σκληρή άμυνα του δευτέρου ημιχρόνου και πολύ...μαγκιά!
Ο ΟΦΗ κέρδισε με 80-73 τον αήττητο Εσπερο Λαμίας και πέτυχε την τρίτη του νίκη στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής (δεύτερη συνεχόμενη), σε ένα ακόμη παιχνίδι με πάθος και γερά νεύρα, που κρίθηκε στο φινάλε!
Ο ΟΦΗ είχε σε μεγάλη μέρα τον Ανδρέα Ξενάκη, που είναι ο ηγέτης αυτής της ομάδας.
Ο έμπειρος φόργουορντ με 25 πόντους οδήγησε τον ΟΦΗ στην σπουδαία νίκη, σε ένα παιχνίδι όμως που ο Γιάννης Κόκκινος πήρε σημαντικές βοήθειες απο τους «ψηλούς» Μπούμπαρη και Μουλά (πολλά ριμπάουντ ο πρώτος, 16π ο δεύτερος), τον πάντα αξιόπιστο Αγαπιάδη (15 π.) αλλά και τον Καρλάφτη (9π) σε κάποια σημεία του παιχνιδιού.

Ο ΟΦΗ στο πρώτο ημίχρονο είχε μεγάλα προβλήματα στην άμυνα του, ενώ στην επίθεση η άμυνα ζώμης του αντιπάλου του δημιούργησε δυσκολίες.
Στο τρίτο και το τέταρτο δεκάλεπτο όλα ξεκίνησαν για τον ΟΦΗ απο την άμυνα.
Ενώ και στην επίθεση βρήκε τρίποντα με τους Ξανάκη, Αγαπιάδη, Καρλάφτη και γύρισε το παιχνίδι, το οποίο κει τελικά κέρδισε.

Ο ΟΦΗ μπήκε ...υπνωτισμένος στο παιχνίδι και ο Εσπερος προηγήθηκε με 14-3 στο 6'.
Στο διάστημα αυτό ο ΟΦΗ είχε μόνο ένα εύστοχο σούτ! (τριποντο Ξενάκης).

Ο ΟΦΗ ξύπνησε και με ένα σερί 10-0, ξαναμπήκε στο παχνίδι 13-14 στο 8'.
Οι φιλοξενούμενοι έκλεισαν το δεκάλεπτο προηγούμενοι με 17-23.
Ο ΟΦΗ με ένα 7-0 πέρασε για πρώτη φορά μπροστά (24-23) στο 12', αλλά ο Εσπερος με ηγέτη τον έμπειρο Σοφογιάννη βρήκε τις λύσεις στην επίθεση και έκλεισε το ημίχρονο προηγούμενος με 34-41.
Στο τρίτο δεκάλεπτο ξεκίνησε η αντεπίθεση του ΟΦΗ.
Ε ένα σερί 10-5 έφερε το παιχνίδι στο καλάθι (44-46) στο 25' και 50-52 στο 28', αλλά ο Εσπερος άντεξε ξανά στην πίεση και έκλεισε το δεκάλεπτο προηγούμενος με 53-57.
Στην τελευταία περίοδο οι παίκτες του ΟΦΗ τα έδωσαν όλα.
Με ένα σερί 9-2 και ηγέτη τον Ξενάκη, πέρασαν μπροστά με 62-59 στο 34' και με καλή άμυνα άφησαν τον αντίπαλο με ένα καλάθι σε 5, 5 λεπτά αγώνα, στην τελευταία περίοδο.
Στα τελευταία λεπτά είχαμε ένα μαράζ τριπόντων απο πλευράς ΟΦΗ με τους Ξενάκη, Αγαπιάδη και Καρλάφτη να δίνουν αέρα νίκης στον ΟΦΗ (72-67) και τον πολύπειρο Σοφογιάννη να κρατάει στο παιχνίδι τους φιλοξενούμενους (72-70 στο 38').
Ενα αποφασιστικό καλάθι του Ξενάκη 74-72 (1.12 πριν το τέλος) και ένα του Μουλά (76-73 στα 44 δεύτερα πριν τη λήξη) χάρισαν ουσιαστικά τη νίκη στον ΟΦΗ, με τον Αγαπιάδη να βάζει υπογραφή σε αυτην με δυο βολές (78-73) στα 20 δεύτερα πριν τη λήξη, για να τελειώσει τελικά το παιχνίδι μέσα σε έξαλλους πανηγυρισμούς με το τελικο 80-73 υπέρ του ΟΦΗ.

Διαιτητές: Σκαλτσής, Σιδέρης

Tα δεκάλεπτα: 17-23, 34-41, 53-57, 80-73
OΦΗ (Κόκκινος): Μητρόπαπας, Κριθινάκης, Μαιστρέλης 6 (1), Ξενάκης 25 (2), Μπούμπαρης 8, Καρλάφτης 9 (2), Αγαπιάδης 15 (1), Πρωτογεράκης 2, Κιρίτσι, Μουλάς 16 (2).
Εσπερος Λαμίας (Σοφογιάννης): Ρόκας 7 (2), Φραγκιαδάκης, Σέττος 8 (1), Στογίλκοβιτς 8 (2), Παναγιωτίδης 8, Φυκας 2, Σοφογιάννης 20 (4), Φούντας 2, Ζαχαράκης 9 (3), Παπαργυρόπουλος 6.

Την 4η νίκη του «υπέγραψε» το Ρέθυμνο Cretan Kings, κερδίζοντας με 84-56 τα Τρίκαλα στο «Μελίνα Μερκούρη», για την 6η αγωνιστική της Stoiximan.gr Basket League. Το αήττητο για 3ο συνεχόμενο παιχνίδι εντός έδρας διατήρησε η ομάδα. Μετά από ένα μέτριο πρώτο ημίχρονο (44-39), επέβαλε τον ρυθμό της, δέχθηκε μόλις 17 πόντους στο β’ μέρος, ενώ χάρισε ταυτόχρονα σκορ και θέαμα, φτάνοντας στην τελική επικράτηση με 84-56.
Πρώτος σκόρερ για την ομάδα αναδείχθηκε ο Τόαρλιν Φιτζπάτρικ με 20 πόντους (8 ριμπάουντ), με την τριάδα των «διψήφιων» να κλείνουν οι Κράβιτς (12π.) και Έντουαρντς (10π.).
Τα δεκάλεπτα: 21-19, 44-39, 62-49, 84-56.
Ρέθυμνο Cretan Kings (Τόνι Κωνσταντινίδης): Άρνολντ 8(1), Φιτζπάτρικ 20(4), Τάλτον 8, Γιαννόπουλος 5, Κράβιτς 12, Ραζής 5, Χριστοδούλου 4, Καμπερίδης 4, Θεοδωρίδης 2, Ζάμπας 6, Έντουαρντς 10
Τρίκαλα (Γιάννης Καστρίτης): Κάφεϊ 2, Μπιρούτα 10(1), Τσαγκαράκης 15(4), Μπάρλοου 6, Χότον, Μανωλόπουλος 15(3), Λίποβι 3(1), Καραθανάσης, Άτιτς, Πουλιανίτης, Καλλές 5, Βαρυτιμιάδης.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Τόνι Κωνσταντινίδης: «Αρχικά θέλω να ευχηθώ καλή τύχη στα Τρίκαλα και στον κόουτς Γιάννη (Καστρίτη). Όσον αφορά στο παιχνίδι θεωρώ πως το πρώτο ημίχρονο ήταν πολύ κακό για μας από πλευράς νοοτροπίας. Είναι ξεκάθαρο ότι μπήκαμε χωρίς συγκέντρωση και καθαρό μυαλό. Ειδικά στο πρώτο 5λεπτο και αυτό μας στοίχισε πολύ. Για αυτό δεν είναι τυχαίο πως στην περισσότερη διάρκεια του α’ μέρους τα Τρίκαλα ήταν μπροστά στο σκορ. Την ίδια ώρα θεωρώ κομβικό σημείο το ότι πήγαμε στα αποδυτήρια και ήμασταν μπροστά στο σκορ.

Στο β’ ημίχρονο νομίζω ότι είχαμε μία εικόνα που όλοι θέλαμε να βλέπουμε. Για πρώτη φορά φέτος αμυντικά μείναμε κάτω από τους 60 πόντους και το γεγονός αυτό έγινε διότι σε ένα από τα τέσσερα δεκάλεπτα τα Τρίκαλα έμειναν κάτω από 10 πόντους. Αυτός είναι ένας συγκεκριμένος στόχος μας. Πήραμε ενέργεια από την άμυνα μας και αυτό μας έκανε καλύτερους επιθετικά. Θεωρώ δίκαια πήραμε τη νίκη. Το σημαντικό για μας είναι ότι συνεχίζουμε πάρα πολύ καλά. Σε 6 δύσκολα ματς έχουμε 4 νίκες και αυτό μας κάνει να είμαστε αισιόδοξοι για τη συνέχεια. Βέβαια μέρα με τη μέρα πρέπει να βελτιωνόμαστε γιατί θεωρώ πως έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης ακόμη».

Ντέγιαν Κράβιτς: «Νομίζω ότι στο ξεκίνημα του ματς η ομάδα των Τρικάλων άρχισε πολύ σκληρά. Ήταν έτοιμη για το παιχνίδι και έβαλε πολύ μεγάλα σουτ και ιδιαίτερα τρίποντα. Στην επανάληψη έγινε ακριβώς το αντίθετο, παίξαμε πολύ σκληρή άμυνα, με αποτέλεσμα να δεχθούμε 17 πόντους και αυτό ουσιαστικά έκρινε και τη νίκη στο ματς. Νομίζω ότι για αυτή τη χρονιά είμαστε πολύ δυνατή ομάδα. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να έχουμε διάρκεια. Θεωρώ ότι είμαστε γεμάτοι με καλούς σουτέρ και πιστεύω ότι το τέλος της χρονιάς θα μας βρει ψηλά στην βαθμολογία».

Γιάννης Καστρίτης: «Θέλω να δώσω τα συγχαρητήρια μου στον κόουτς Κωνσταντινίδη και στην ομάδα του για την δίκαιη επικράτηση. Θα συμφωνήσω σε αρκετά από αυτά που είπε ο Σωτήρης (Μανωλόπουλος). Η ομάδα έχει δείξει σε αρκετά παιχνίδια ότι όσο αγωνιζόμαστε με τον τρόπο που πρέπει και καλό μπάσκετ αποδίδουμε και μένουμε στην διεκδίκηση της νίκης. Επίσης η αλήθεια είναι ότι τα διαστήματα αυτά είναι μικρά, φτάνουν έως τα 20 λεπτά, κάτι το οποίο δεν είναι αρκετό στο πρωτάθλημα. Κρατάμε το 1ο ημίχρονο. Δυστυχώς στο 2ο μέρος είναι σαν να υπήρξε μόνο μία ομάδα. Εμείς για κάποιο λόγο δεν παρουσιαστήκαμε καν. Με πολύ υπομονή δεν σκύβουμε το κεφάλι και πιστεύοντας πολύ στην ομάδα μας και στην δουλειά μας θα προετοιμαστούμε όσο καλύτερα γίνεται για το επόμενο παιχνίδι».

Σωτήρης Μανωλόπουλος: «Συγχαρητήρια στο Ρέθυμνο Cretan Kings για τη δίκαιη νίκη του. Ακολουθήσαμε το πλάνο του προπονητή για 20-25 λεπτά, ελέγχαμε τον ρυθμό αλλά όπως στο ματς με την Κύμη, όταν κάτι πάει να «στραβώσει» φεύγουμε από το πλάνο και προσπαθούμε να διορθώσουμε την κατάσταση ατομικά. Πρέπει να συνεχίσουμε, να δουλέψουμε, να ακολουθούμε το πλάνο του προπονητή. Βλέπουμε ότι όταν το κάνουμε η ομάδα παίζει σωστά. Ήταν ένα ματς εκτός έδρας που θέλαμε να δούμε πράγματα. Η διαφορά μας αδικεί αλλά πρέπει να συνεχίσουμε, κοιτάζοντας το επόμενο δύσκολο παιχνίδι».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi