"Νίκη σε κάθε παιχνίδι" είπε ο Θανάσης Παπατόλιος, ότι πρέπει να είναι ο στόχος του ΟΦΗ και στο πρωτάθλημα, όπως ήταν και στα φιλικά παιχνίδια. "Μια ακόμη νίκη καλή για την ψυχολογία μας" σχολίασε για τη νίκη κόντρα στον Εργοτέλη (0-2) και υπογράμμισε ότι " είμαστε πολύ καιρό με προπονήσεις και φιλικά. Περιμένουμε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά". Για το ξεκίνημα του ΟΦΗ με τα δυο εκτός έδρας παιχνίδια με Πανσερραικό και Αναγέννηση Καρδίτσας, υποστήριξε ότι "είναι δύσκολες έδρες, ξέρουμε πως είναι η Β’ Εθνική με τις ομάδες που θα κλείνονται. Είμαστε όμως προετοιμασμένοι για αυτά τα παιχνίδια και θα πάμε για τη νίκη».
Ο ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ Θανάσης Παπατόλιος, δήλωσε μετά το 0-2 επί του Εργοτέλη στο Παγκρήτιο στάδιο:
"Δώσαμε ένα ακόμη φιλικό από τα πολλά που έχουμε δώσει. Ακόμα μια νίκη. Καλό για την ψυχολογία μας, όπως έχω ξαναπεί.
Να κερδίζει η ομάδα.
Ευελπιστούμε ότι αυτήν την εβδομάδα, θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα.
Είμαστε πολύ καιρό με προπονήσεις και φιλικά.
Περιμένουμε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά.
Από φιλικό σε φιλικό βελτιωνόμαστε.
Σε κάθε παιχνίδι μετράνε οι τρείς βαθμοί.
Όχι άλλη καθυστέρηση".
-Ο ΟΦΗ είναι έτοιμος να μπεί στη μάχη του πρωταθλήματος;
"Είναι 100% έτοιμος. Είμαστε πολύ καιρό με προετοιμασία και αν αργήσει να ξεκινήσει το πρωτάθλημα, θα χάσουμε αυτό που χτίσαμε τόσο καιρό.
Και ψυχολογικά, αλλά και αγωνιστικά μέσα στο γήπεδο".
-Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ ξεκινάει με δυο εκτός έδρας παιχνίδια…
«Δεν είναι καλό και μάλιστα δυο συνεχόμενα. Εμείς όμως είμαστε ΟΦΗ, έχουμε ένα στόχο.
Πάμε μόνο για τη νίκη και αυτό θα κάνουμε. Είναι δύσκολες έδρες, ξέρουμε πως είναι η Β’ Εθνική με τις ομάδες που θα κλείνονται. Είμαστε όμως προετοιμασμένοι για αυτά τα παιχνίδια και θα πάμε για τη νίκη».
Δείτε στο παρακάτω VIDEO του ΟFI-TV τις δηλώσεις του Θανάση Παπατόλιου.
Πηγή φωτογραφίας: Βασίλης Σαιτάκης, ofi1925.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
ΟΛΟ το παιχνίδι Εργοτέλης-ΟΦΗ 0-2 (VIDEO)
Νικητής ο ΟΦΗ, στην πρόβα με Εργοτέλη!
2 γκολ, 4 δοκάρια και πολλές φάσεις στο Εργοτέλης-ΟΦΗ (VIDEO)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια ιδιαίτερη "επίσκεψη" στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, για καλό σκοπό.
Η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, που ετοιμάζεται για την ιστορική πρεμιέρα στην Α' Εθνική (την Κυριακή, 1.30μμ παίζει στο Βόλο), κάλεσε τον Παπα-Ανδρέα Κεφαλογιάννη απο τα Ανώγεια, για να τελέσει τον Αγιασμό.
Εκείνος, στις ευχές για τα κορίτσια του ΟΦΗ, για μια χρονιά με υγεία και επιτυχίες δεν ξέχασε και την ανδρική ομάδα του ΟΦΗ, στην οποία ευχήθηκε "να μας ξανακάνει σύντομα όλους υπερήφανους".
Οπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, με τη φράση «εύχομαι στον ΟΦΗ να ξαναβρεί το βηματισμό του. Να μπορέσει να ξαναβρεί το δρόμο του και να μας κάνει όλους υπερήφανους» ο Παπα-Ανδρέας Κεφαλογιάννης από τα Ανώγεια, τέλεσε τον Αγιασμό της γυναικεία ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, η οποία την Κυριακή κάνει πρεμιέρα στο Βόλο, στο πρώτο της παιχνίδι στην Α’ Εθνική!
Ο Παπα-Ανδρέας , στην ξεχωριστή παρουσία του στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο αφού ευχήθηκε στα κορίτσια του ΟΦΗ «να έχετε μια πετυχημένη χρονιά» δεν θα μπορούσε να αναφερθεί και στην ανδρική ομάδα στην οποία ευχήθηκε να επιστρέψει γρήγορα στην πρώτη κατηγορία «καθώς εκεί αξίζει να βρίσκεται».
Μάλιστα, ο Παπα-Ανδρέας Κεφαλογιάννης, ευχήθηκε «καλή δύναμη» στον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτη Τσάλο, ο οποίος παρέστη στον αγιασμό της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ κάλεσε τον γνωστό ιερέα και στα γραφεία της ομάδας, σε μια σύντομη συνάντηση γνωριμίας.
Εκεί ο Παπα-Ανδρέας Κεφαλογιάννης, είχε την ευκαιρία να τα πεί από κοντά και με τον προπονητή του ΟΦΗ Νίκο Παπαδόπουλο, ο οποίος δήλωσε ένθερμος θαυμαστής του έργου του ιερέα!
«Να έχετε μια καλή χρονιά, με υγεία και επιτυχίες» ευχήθηκε ο Παπα-Ανδρέας στον προπονητή του ΟΦΗ, αλλά και σε όλους τους παρευρισκόμενους στα γραφεία της ΠΑΕ.
Ο Παπα-Ανδρέας αναφέρθηκε και στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, για το οποίο είπε ότι "είναι δημιούργημα μιας οικογένειας με τεράστια προσφορά στην Κρήτη, στον ΟΦΗ και γενικότερα στον Ελληνικό αθλητισμό"
Ο Παπα-Ανδρέας είχε να πεί τα καλύτερα και για τον προπονητή της γυναικείας ομάδας του ΟΦΗ Ζαφείρη Λατσούδη με τον οποίο είχε συνεργαστεί παλαιότερα στον Αετο Ανωγείων!
Τον αγιασμό της γυναικείας ομάδας του ΟΦΗ, παρακολούθησαν εκ μέρους της ΠΑΕ, ο πρόεδρος Φώτης Τσάλος και εκ μέρους της διοίκησης ο κ. Μανόλης Ορφανάκης και ο Δημήτρης Αποστολάκης.
Ακόμη «παρών» ήταν και ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος.
Απαντες ευχήθηκαν στα κορίτσια του ΟΦΗ και στην διοικούσα επιτροπή, που τρέχει την ομάδα να έχουν μια καλή χρονιά με επιτυχίες στην παρθενική και ιστορική συμμετοχή της γυναικείας ομάδας στην Α’ Εθνική.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr από τον αγιασμό της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
"Ηταν ένα καλό τεστ με ομάδα της κατηγορίας και περιμένουμε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, μετά τη φιλική νίκη επί του Εργοτέλη (0-2) στο Παγκρήτιο στάδιο.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ αναφέρθηκε στη σημασία ο ΟΦΗ να έχει καλό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, αρχής γενομένης απο το παιχνίδι στις Σέρρες και υπογράμμισε ότι "την ποιότητα την έχουμε. Αυτό που μετράει είναι το μηδέν στην άμυνα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα παίξουμε αμυντικά" σε ότι αφορά, τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίσει τα παιχνίδια του πρωταθλήματος ο ΟΦΗ.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, δήλωσε τα παρακάτω μετά τη φιλική νίκη του ΟΦΗ επί του Εργοτέλη με 2-0 στο Παγκρήτιο στάδιο:
"Το παιχνίδι ήταν ανοιχτό. Νομίζω ότι στο τακτικό κομμάτι πήγαμε αρκετά καλά, όσον αφορά στο πρέσινγκ στον αντίπαλο.
Δεν ανταποκριθήκαμε καλά, όταν έσπασε αυτό το πρέσινγκ. Επρεπε να λειτουργήσουμε καλύτερα και σε εκείνο το σημείο ο Εργοτέλης, έβγαλε κάποιες ευκαιρίες.
Ευκαιρίες που όμως είχαμε και εμείς για να βάλουμε και άλλα γκολ.
Ηταν ένα καλό τεστ με ομάδα της κατηγορίας και περιμένουμε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα.
-Πάμε για σέντρα. Ένα μήνυμα για τον κόσμο;
«Ο κόσμος πρέπει να περιμένει ότι η ομάδα θα μπεί από το πρώτο παιχνίδι για να κερδίσει. Με καλή ψυχολογία. Αυτός είναι ο στόχος μας. Μετράει η καλή αρχή που πρέπει να κάνουμε. Αλλά το πιο σημαντικό από όλα είναι στο τέλος να έχουμε υλοποιήσει το στόχο μας».
-Ποιο είναι το στοιχείο που θα δώσει στον ΟΦΗ την άνοδο;
“Την ποιότητα την έχουμε. Αυτό που μετράει είναι το μηδέν στην άμυνα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα παίξουμε αμυντικά. Το πιο σημαντικό όμως είναι το μηδέν.
Αλλωστε η καλή αμυντική λειτουργία παίρνει πρωταθλήματα και τα πολλά γκολ φέρνουν κόσμο στο γήπεδο.
Αυτό που ενδιαφέρει εμάς είναι να πάρουμε την άνοδο, παίζοντας και καλό ποδόσφαιρο.
Αυτός θα είναι ο στόχος μας από εδώ και πέρα».
Δείτε στο παρακάτω VIDEO του ΟFI-TV τις δηλώσεις του Νίκου Παπαδόπουλου.
Πηγή φωτογραφίας: Βασίλης Σαιτάκης, ofi1925.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
ΟΛΟ το παιχνίδι Εργοτέλης-ΟΦΗ 0-2 (VIDEO)
Νικητής ο ΟΦΗ, στην πρόβα με Εργοτέλη!
2 γκολ, 4 δοκάρια και πολλές φάσεις στο Εργοτέλης-ΟΦΗ (VIDEO)