karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

ΠΑΝΟΜ και Μινωική εξακολουθούν να οδηγούν την κούρσα της Α1 ΕΠΣΗ,μετά και τα αποτελέσματα της 5ης αγωνιστικής. Απώλεια για το Γιούχτα, που έχασε δυο βαθμούς στο Τυμπάκι (2-2).

Συνοπτικά τα αποτελέσματα σε όλες τις τοπικές κατηγορίες:
Α1 Κατηγορία – 5η αγωνιστική
Λίντο – Ρωμανός 2-1
Μινωϊκή – Κεραυνός 2-1
Ελπίδες – Ζαρός 0-1
Τύλισος – Φαιστός 1-0
ΑΕΚ – Αλμυρός 1-3
ΠΑΟΚ – ΠΑΝΟΜ 1-3
Ανθεστίων – Μοίρες 1-1
Χερσόνησος – Γόρτυς 3-0
Α.Ο. Τ – Γιούχτας 2-2
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

1.Μινωική 13

2.ΠΑΝΟΜ 13

3.Τύλισος 11

4.Αλμυρός 10

5.Γιούχτας 9

6.Λίντο 8

7.Χερσόνησος 8

8.ΑΟΤ 7

9.Ρωμανός 7

10.ΑΕΚ 6

11.Γόρτυς 4

12.Κεραυνός 4

13.Φαιστός 4

14.ΠΑΟΚ 4

15.Μοίρες 4

16.Ζαρός 3

17.Ελπίδες 2

18.Ανθεστίων 2


Α2 Κατηγορία – 5η αγωνιστική
Ν. Ηροδότου – Ραύκος 1-1
ΕΓΟΗ – Α.Ο.Κ 3-0
Δωριέας – ΟΦΑ 1-2
Τριτωνία – Αθλόπολις 7-2
Ασήμι – Ν. Εργοτέλη 0-2
Δίας – Αγία Βαρβάρα 1-1
Πόρος – Ρούβας 2-0
Ηρακλής Νιπ. – Δόξα Γαλιάς 4-3

Β΄ Κατηγορία 1ος Όμιλος – 3η αγωνιστική
Κανάρια – Μοχός 0-0
Ποσειδώνας – Εθνικός 1-1
Διαγόρας – Ν. Μινωϊκής 2-1
Γούβες – Πήγασος 3-1
Ομόνοια – Ερμής2-4
Δόξα Ηρ. – Χαραυγή 5-0
Γαρίπα – Βόνη 0-0

Β΄ Κατηγορία 2ος Όμιλος – 3η αγωνιστική
Πυργιώτισσα – Θέρισος 1-1
Ασίτες – Παλιανή 2-2
Δειλινά – Ρόκα 1-0
Μαραθώνας – Ν. Αλμυρού 3-2
Μεταξοχώρι – Ολυμπιακός 2-0
Δαμάστα – ΟΦΗ 94 2-0

Γ΄ Κατηγορία – 2η αγωνιστική
Γωνιές – Πηγαϊδάκια 0-2
Δαφνές – Καπετάν Μιχάλης Κόρακας 4-0
Αναγέννηση – Μαρτινέγκο 0-0
Τηγανίτης – Χείμαρος 1-0
ΑΕ Καμηλαρίου – Ινι 2-1
ΟΦΑΜ – Κουνάβοι 2-0
ΠΟΗ – Πατούχας 3-2

Την ήττα με 3-1 γνώρισε η ομάδα του Πλατανιά από τον ΠΑΣ Γιάννινα στους “Ζωσιμάδες” στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής της Super League Σουρωτή.

Αν και ο Πλατανιάς ήταν αυτός που άνοιξε το σκορ μόλις στο 7ο λεπτό, ο γηπεδούχος ΠΑΣ κατάφερε να εκμεταλλευθεί ένα πεντάλεπτο μπλακ άουτ της ομάδας μας πετυχαίνοντας δύο γκολ από το 36′ μέχρι το 39′ και ουσιαστικά να κλειδώσει τη νίκη.

Συγκεκριμένα, η ομάδα των Χανίων κατάφερε να πάρει κεφάλι στο παιχνίδι πριν και συμπληρωθεί το πρώτο δεκάλεπτο, όταν ο Γκρζέλτσακ με μακρινό αριστερό σουτ νίκησε τον Βελλίδη.

Στο 12ο λεπτό ο ΠΑΣ έφτασε στην ισοφάριση με σουτ του Κόντε μέσα από την περιοχή. Στο 36′, ο Ναδάλες εκτέλεσε κόρνερ και ο Τζημόπουλος με κεφαλιά έδωσε το προβάδισμα στη γηπεδούχο ομάδα, ενώ μόλις τρία λεπτά μετά, ο Χαλκιαδάκης με δυνατό διαγώνιο σουτ διαμόρφωσε από πολύ νωρίς το τελικό 3-1.

Η ομάδα των Χανίων ολοκλήρωσε την αναμέτρηση με 10 παίκτες καθώς στο 86′ αποβλήθηκε με απευθείας κόκκινη κάρτα ο Ντικαμονά.

Η ταυτότητα του αγώνα

Διαιτητής: Ζαχαριάδης (Μακεδονίας)
Βοηθοί: Μερκενίδης-Νικολαΐδης (Μακεδονίας)
4ος διαιτητής: Σέζος (Κιλκίς)

Κίτρινες κάρτες: Στανισάβλιεβιτς (49′), Στάθης (51′), Χαλκιαδάκης (81′), Ντικαμονά (85′), Τζημόπουλος (89′)

Κόκκινες κάρτες: Ντικαμονά (86′)

ΠΑΣ Γιάννινα (Γιάννης Πετράκης): Βελλίδης, Τζημόπουλος, Σκόνδρας, Μιχαήλ, Μπουκουβάλας, Ναδάλες, Γαρουφαλιάς (65′ Νικολιάς), Λίλα, Γιάκος (73′ Μανθάτης), Χαλκιαδάκης (81′ Σολτάνι), Κόντε.

Πλατανιάς (Γιώργος Παράσχος): Κοκκαλάς, Στάθης, Ντικαμονά, Πριντέτα (70′ Κοροβέσης), Βάντερσον, Κρος, Δημούτσος (73′ Πατράλης), Στανισάβλιεβιτς, Ντεβέσα (81′ Στόιτσεφ), Ενσικουλού, Γκρζέλτσακ.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μετά το τέλος της αναμέτρησης στους «Ζωσιμάδες» τεχνικός του Πλατανιά, Γιώργος Παράσχος, τόνισε τα εξής:

«Ξεκινήσαμε ένα παιχνίδι με τις καλύτερες προϋποθέσεις… Πετύχαμε γκολ και είχαμε πολύ καλή κυκλοφορία της μπάλας, δυστυχώς όμως δεν καταλάβαμε πώς μέσα σε πολύ λίγα λεπτά δεχτήκαμε τρία γκολ. Τόσο πολύ εύκολα γκολ… Πραγματικά, ούτε στο δημοτικό σχολείο δε δέχονται τέτοια γκολ! Τι να κάνουμε, είναι κρίμα γιατί μπορούσαμε να έχουμε καλύτερη εικόνα, αλλά δυστυχώς με τα τρία γκολ που δεχτήκαμε μέσα σε ένα εικοσάλεπτο χάλασε όλη η εικόνα της ομάδας και το κυριότερο δεν μπορέσαμε μετά να αντιδράσουμε σε κανένα σημείο του παιχνιδιού.
Θα σταθώ στο δεύτερο γκολ που προέρχεται από στημένη φάση… Ενώ εμείς έχουμε τέτοιά κορμιά και παιδιά με τέτοια ύψη δεχόμαστε τόσο πολύ εύκολα γκολ. Νομίζω μετά στο β’ ημίχρονο ότι δεν προσπαθήσαμε καθόλου! Δεν προσπαθήσαμε να μπούμε καθόλου στο παιχνίδι κι έτσι το β’ ημίχρονο κύλησε στην μετριότητα. Ξέρουμε ότι ο ΠΑΣ όταν προηγηθεί και σου δώσει γήπεδο και παίζει αυτή την κλειστή και πολυπρόσωπη άμυνα -που την παίζει πάρα πολύ καλά- είναι πολύ δύσκολο να βρεις τους χώρους για να μπορέσεις να γίνεις επικίνδυνος. Ετσι διαμορφώθηκε αυτό το 3-1. Το κυριότερο δεν είναι η ήττα, αλλά κάνει και τη βλακεία ο αμυντικός μας, που σε αυτή τη θέση κιόλας, των στόπερ πονάμε και δέχεται την κόκκινη κάρτα. Σίγουρα αυτό θα έχει κάποιες επιπτώσεις… Αυτό όμως που με στενοχωρεί ιδιαίτερα είναι το ψυχολογικό και πρέπει όσο το δυνατόν να βρούμε ένα αποτέλεσμα για να μπορέσει να αλλάξει η ψυχολογία μας. Δεν είναι η ομάδα αυτή που είδατε σήμερα».

Για την αμυντική λειτουργία και πού αποδίδει τα προβλήματα: «Γενικότερα έχουμε πρόβλημα στην ανασταλτική λειτουργία. Εμείς έχουμε πρόβλημα στους στόπερ από την 1η αγωνιστική. Αν δείτε, σε κάποια παιχνίδια έχουν λείψει και οι τέσσερις (στόπερ). Εχουμε κάνει αναγκαστικά τον Πλιάτσικα στόπερ που πήγε πολύ καλά το παιδί, αλλά δυστυχώς τον χάσαμε στο προηγούμενο παιχνίδι. Εκεί έχουμε τεράστιο πρόβλημα. Πίστευα ότι έχουμε πάρα πολλές λύσεις σε αυτή τη θέση αλλά αποδείχτηκε με όλα αυτά τα προβλήματα ότι έχουμε τεράστιο πρόβλημα».

Για το αν έπαιξε πολύ επιθετικά ο Πλατανιάς σε αυτό το παιχνίδι: «Δε νομίζω… Αυτά τα γκολ που δεχτήκαμε είναι αδιανόητα. Οταν κάνεις μια μπαλιά 40 μέτρων και δεν έχεις τη δυνατότητα να μπορείς να απομακρύνεις την μπάλα αυτό είναι αδιανόητο».

Ανέβηκαν οι τόνοι στις δηλώσεις του προπονητή του Εργοτέλη Τάκη Γκώνια, όταν ο τελευταίος έκανε παράπονα για το διαιτητή του αγώνα, στον οποίο έριξε ευθύνη, για την ήττα απο τον ΟΦΗ (0-2)στο φιλικό που έγινε στο Παγκρήτιο στάδιο. Ο τεχνικός του Εργοτέλη αναφέρθηκε στο πέναλτι με το οποίο προηγήθηκε ο ΟΦΗ λέγοντας ότι "'ηταν πέναλτι;", ενώ είπε ότι "δυστυχώς κρινόμαστε και η δουλειά η δική μου κρίνεται και από τον εκάστοτε διαιτητή, που διευθύνει ένα παιχνίδι".

Σε ερώτηση δημοσιογράφου, για το αν θα έπρεπε να μιλήσει για τη διαιτησία, σε ένα φιλικό παιχνίδι, ο τεχνικός του Εργοτέλη, έδειξε να ενοχλείται και ακολούθησε ένταση.

«Ναι, γιατί κρίνεται ένα αποτέλεσμα. Ηταν πέναλτι; Aν δεν σας αρέσουν αυτά που λέω να φύγετε. Τι είστε εσείς;» απάντησε εξοργημένος, ο τεχνικός της κρητικής ομάδας.

Για τον ΟΦΗ πάντως είπε ότι "είναι το μεγάλο φαβορί να ανέβει στην Σούπερ Λίγκ".

Αναλυτικά οι δηλώσεις του προπονητή του Εργοτέλη Tάκη Γκώνια, μετά την ήττα απο τον ΟΦΗ στο Παγκρήτι στάδιο (0-2):

"Παίξαμε αντίπαλοι με μια ομάδα που για μένα είναι το μεγάλο φαβορί να ανέβει στην Σούπερ Λίγκ.

Θέλω να συγχαρώ τον ΟΦΗ και να του ευχηθώ καλή επιτυχία.

Μακάρι να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει.

Από εκεί και πέρα, δυστυχώς κρινόμαστε και η δουλειά η δική μου κρίνεται και από τον εκάστοτε διαιτητή, που διευθύνει ένα παιχνίδι.

Είδατε όλοι τι πέναλτι έδωσε στο πρώτο ημίχρονο.

Σε ένα ημίχρονο, που εμείς δεν ήμασταν καλοί, γιατί πραγματικά ο ΟΦΗ ήταν πολύ ανταγωνιστικός στο πρώτο ημίχρονο.

Είχαμε όμως δυο δοκάρια και κάποιες ευκαιρίες που μπορούσαμε να πετύχουμε κάποιο τέρμα.

Και δεχθήκαμε ένα τέρμα και ήμασταν πίσω στο σκορ, χωρίς να υπάρχει ευκαιρία από την πλευρά του ΟΦΗ.

Στο δεύτερο ημίχρονο, θεωρώ ότι ήμασταν πολύ καλύτεροι.

Είχαμε ξεκάθαρες ευκαιρίες για γκολ, τις οποίες εμείς δημιουργήσαμε.

Αν δεν βάλεις γκολ δεν μπορείς να πετύχεις κάτι.

Εύχομαι η τύχη να μας γυρίσει στο πρωτάθλημα.

-Κυριε Γκώνια, ο διαιτητής θέλετε να πείτε ότι σαν αδίκησε; Oδιαιτητής φταίει για τις ευκαιρίες που χάσατε; Σε ένα φιλικό παιχνίδι ασχολείστε με τη διαιτησία;

«Ναι, γιατί κρίνεται ένα αποτέλεσμα. Ηταν πέναλτι; Aν δεν σας αρέσουν αυτά που λέω να φύγετε».

-Εβγαλε καλά στοιχεία ο Εργοτέλης…

«Βεβαίως και απέναντι σε ένα πολύ καλό αντίπαλο. Δεν παίζουμε μόνοι μας.

Είναι το δεύτερο φιλικό, με ομάδα της ίδιας κατηγορίας.

Εμείς είμαστε σε προετοιμασία.

Κάναμε ευκαιρίες αλλά δεν βάλαμε κάποιο γκολ από τύχη.

Σημασία όμως έχει ότι κάνουμε ευκαιρίες και είμαστε σε πολύ καλό επίπεδο».

-Τα γκολ που δέχεται ο Εργοτέλης σας προβληματίζουν;

«Είμαστε σε προετοιμασία. Αν δείτε έχω χρησιμοποιήσει όλους τους παίκτες. Δεχόμαστε γκολ πιο εύκολα από ότι πραγματικά αξίζουμε. Για αυτό είναι όμως η προετοιμασία.

Για να δώσουμε ευκαιρίες σε όλους τους παίκτες.

Με ενδιαφέρει ο Εργοτέλης να είναι έτοιμος στην πρεμιέρα.

Εκεί θα κάνουμε συζήτηση για το αν δεχόμαστε ή όχι εύκολα γκολ».

-Εχετε κατασταλάξει σε κάποιο κορμό;

«Βεβαίως. Αλλά σημασία έχει ότι και τα παιδιά που μπαίνουν αποδεικνύουν ότι αξίζουν να μπαίνουν στην ομάδα του Εργοτέλη».

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις δηλώσεις του προπονητή του Εργοτέλη

Πηγή φωτογραφίας: Βασίλης Σαιτάκης, ofi1925.gr.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΟΛΟ το παιχνίδι Εργοτέλης-ΟΦΗ 0-2 (VIDEO)

Νικητής ο ΟΦΗ, στην πρόβα με Εργοτέλη!

2 γκολ, 4 δοκάρια και πολλές φάσεις στο Εργοτέλης-ΟΦΗ (VIDEO)

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi