
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στα δικαστήρια θα παιχθούν τα επόμενα επεισόδια με πρωταγωνιστή αθλητή ομάδας μπάσκετ του τοπικού πρωταθλήματος της Κρήτης, ο οποίος γρονθοκόπησε διαιτητή!
Το περιστατικό, έγινε πριν από μερικές μέρες και έχει προκαλέσει μεγάλες συζητήσεις στον χώρο του κρητικού μπάσκετ.
Ο «νταής» αθλητής (;) αφού έβρισε τον διαιτητή, αμέσως μετά του επιτέθηκε και τον χτύπησε με αποτέλεσμα το παιχνίδι να διακοπεί σε βάρος της ομάδας του.
Ο «θερμόαιμος» αθλητής προέβη στην πράξη αυτή, καθώς θεώρησε ότι ο διαιτητής τον αδίκησε σε μια φάση του αγώνα.
Σε ανακοίνωση του, σε υψηλούς τόνους, ο Σύνδεσμος διαιτητών μπάσκετ Κρήτης, επισημαίνει ότι «το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου μας αποφάσισε όπως υποστηρίξει την αυτεπάγγελτη ποινική δίωξη που έχει ασκηθεί σε βάρος του ανωτέρω αθλητή - παίκτη του ΑΟ Ακρωτηρίου. Είμαστε αναγκασμένοι να προστατέψουμε τη σωματική ακεραιότητα των διαιτητών - μελών μας και ν' αποβάλλουμε παρόμοιες συμπεριφορές απ' τους αγωνιστικούς χώρους».
Αυτό σημαίνει ότι το θέμα θα έχει και συνέχεια στα δικαστήρια.
Ο σύνδεσμος διαιτητών επισημαίνει ακόμη ότι πριν από το τελευταίο περιστατικό, είχε προηγηθεί και άλλο, με «πρωταγωνίστρια» την ίδια ομάδα και επίθεση σε διαιτητή!
Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως «3 εβδομάδες νωρίτερα είχαν συμβεί άλλα σοβαρά επεισόδια στο γήπεδο τους, όπου ο βασικός προπονητής, ένας παίκτης της ομάδας, καθώς και πλήθος οπαδών της επιτέθηκαν και προπηλάκισαν το συνάδελφο διαιτητή κο Σταυρουλάκη»
Ενώ στην ίδια ανακίνωση επισημαίνεται ότι «κατ' επανάληψη έχουν μεταφερθεί κι έχουν εκφρασθεί παράπονα για τις συνθήκες που βιώνουν τα μέλη μας στο γήπεδο της εν λόγω ομάδας από φιλάθλους – γονείς"
"Κανένα παράπονο ή αίσθημα αδικίας δεν δικαιολογεί την άσκηση σωματικής βίας εναντίον ερασιτεχνών διαιτητών οι οποίοι προσπαθούν να διευθύνουν ένα παιχνίδι μπάσκετ» αναφέρει ακόμη στην ανακοίνωση του ο σύνδεσμος διαιτητών καλαθοσφαίρισης Κρήτης.
Η πειθαρχική επιτροπή της ΕΚΑΣΚ, εφαρμόζοντας το πειθαρχικό δίκαιο της Ομοσπονδίας μπάσκετ, τιμώρησε με 14 αγωνιστικές τον αθλητή που βιαιοπράγησε και έβρισε το διαιτητή.
Αρχισαν οι σπουδαίες αφίξεις στο Ηράκλειο, για το μεγάλο φιλικό προε τιμήν του Ευγένιου Γκέραρντ, που θα γίνει τη Δευτέρα (21/11, 6μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Παίκτες που λατρεύτηκαν απο τον κόσμο του ΟΦΗ και αποτέλεσαν μέλη της καλύτερης ομάδας όλων των εποχών, δτα τέλη της δεκαετίας του '80, θα είναι παρόντες στο μεγάλο παιχνίδι για το "δάσκαλο", μεταξύ των παιδιών και των φίλων του Γκέραρντ!
Την αρχή έκαναν οι Χιλιανοί Βέρα και Ισις, που ήρθαν απο τη Χιλή για το σκοπό αυτό.
Μέχρι την Κυριακή το πρωί θα έχουν φτάσει και οι υπόλοιποι.
Ο Νίκος Γκουλής, ο Γρηγόρης Τσινός, ο Γιάννης Σαμμαράς, είναι μερικά απ τα παιδιά του Γκέραρντ, που έχουν ήδη τσεκάρει την άφιξη τους στο Ηράκλειο, όπως και οι Σάββας Κωφίδης, Δημήτρης Μάρκος, Ανδρέας Λαγωνικάκης και άλλοι, που θα είναι στην ομάδα των φίλων του Γκέραρντ.
Να σημειωθεί ότι την Κυριακή το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, τα παιδιά του Γκέραρντ, θα προπονηθούν όπως παλιά!
Ενώ για την Κυριακή το βράδυ έχει προγραμματιστεί μια μοναδική βραδιά στην ταβέρνα Ντελίνα στα Ανώγεια, η οποία θα φιλοξενήσει μια ανεπανάληπτη κρητική γιορτή προς τιμής του.
Τα ιερά τέρατα της κρητικής μουσικής και του ποδοσφαίρου συναντιούνται για μία μοναδική βραδιά για τον άνθρωπο που βοήθησε να γίνει ακόμα πιο γνωστή η Κρήτη μας στην Ευρώπη.
Θα παίξουν ο Βασίλης Σκουλάς και ο Ψαραντώνης οι οποίοι ανυπομονούν να μεταδώσουν και εκείνοι την αγάπη τους με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο στο Ευγένιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αέρα, αέρα έρχεται ο Βέρα και Ισις, ίσις εσύ θα τους γαμ@$#εις!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο νεαρός τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ Μάριος Σαμπάνης, ήταν το πρόσωπο του κρίσιμου αγώνα της Εθνικής Νέων με τη Ρωσία στο Γεντί Κουλέ. Η Εθνική με ...ανατροπή, βρέθηκε να χάνει με 0-1, αλλά κατάφερε να γυρίσει το παιχνίδι και να πάρει τη νίκη με 2-1 και ως δεύτερη στον όμιλο της να πάρει την πρόκριση στην Elite Round Under 19, με τελικό στόχο τους την πρόκριση στα τελικά του Euro.
Ο γκολκήπερ της Εθνικής με εκτέλεση πέναλτι που θα τη ζήλευε και ο καλύτερος επιθετικός, ισοφάρισε για την Εθνική στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου και την κράτησε μέσα στο παιχνίδι! «Το πίστεψα! Το είχα πει στον προπονητή μου αν κερδίσουμε πέναλτι να το εκτελέσω εγώ. Μου έδειξε εμπιστοσύνη κι εγώ δεν τον αδίκησα και το κάρφωσα!» ανέφερε ο νεαρός γκολκήπερ.
Αν και αρχικά άλλος παίκτης, πήρε τη μπάλα για να εκτελέσει το πέναλτι, τελικά προφανώς με εντολή απο τον πάγκο, ο νεαρός γκολκήπερ άφησε τα γκολπόστ και του και με αυτοπεποίθηση, εκτέλεσε άψογα το κρίσιμο πέναλτι, στέλνοντας τον αντίπαλο γκολκήπερ απο την άλλη γωνία.
Κρύο αίμα, απο το νεαρό τερματοφύλακα και μάλιστα σε ένα παιχνίδι τόσο μεγάλης βαθμολογικής κρισιμότητας και σημασίας!
Ετσι, η Εθνική στο κρίσιμο σημείο, ισοφάρισε σε 1-1 και με ένα ακόμη γκολ στο δεύτερο ημίχρονο (Εμμανουηλίδης 77'), πήρε τη νίκη-πρόκριση!
Να σημειωθεί, ότι πολύ σημαντική ήταν η βοήθεια του Ηρακλειώτικου κοινού στην προσπάθεια της Εθνικής, καθώς στο Γεντί Κουλέ, βρέθηκαν περίπου 2 χιλιάδες άνθρωποι και αποτέλεσαν τον δωδέκατο παίκτη, για την τελική επικράτηση στο πιο κρίσιμο ματς της Εθνικής στο τουρνουά, που έγινε στο Ηράκλειο.
Η επιλογή της ΕΠΟ, να φέρει στην Κρήτη, τα παιχνίδια, αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος σωστή, καθώς η Εθνική Νέων, ελπίζει σε πρόκριση στο Ευρωπαικό πρωτάθλημα!
Πήρε τη δεύτερη θέση (προχωράνε οι δυο πρώτοι), ενώ η Ρουμανία πήρε την πρώτη και κατά γενική ομολογία ήταν η καλύτερη ομάδα του τουρνουά!
Δείτε παρακάτω το VIDEO με τις καλύτερες φάσεις του αγώνα, αλλά και όσοι επιθυμούν όλο το παιχνίσι Ελλάδα-Ρωσία που έγινε στο Γεντί Κουλέ!