karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Γέμισε αναμνήσεις, γέμισε δόξα, γέμισε ιστορία το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο!

Οι παίκτες που δόξασαν τον ΟΦΗ και τον έκαναν πρωταγωνιστή στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, τα «παιδιά» του Γκέραρντ, συναντήθηκαν μετά από πολλά χρόνια ξανά στο χώρο, που σαν συμπαίκτες, έδιναν την καθημερινή μάχη για να ανεβάσουν τον ΟΦΗ στο πιο υψηλό σκαλοπάτι της ιστορίας του. Η γενιά των παικτών που έφεραν τον ΟΦΗ δεύτερο στο πρωτάθλημα της Α’ Εθνικής, η γενιά που κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδος , η γενιά που απέκλεισε την Ατλέτικο Μαδρίτης, η «ομάδαρα» του Ευγένιου Γκέραρντ, αντάμωσε και πάλι και θα είναι παρούσα στο μεγάλο ραντεβού της Δευτέρας (20/11, 6μμ) στο Γεντί Κουλέ, σε μια βραδιά αφιερωμένη στο «δάσκαλο».

Οι παίκτες του ΟΦΗ ξαναβρέθηκαν στα αποδυτήρια του ΟΦΗ, φόρεσαν τη φανέλα της ομάδας, πείραξαν ο ένας τον άλλο και μετά κατέβηκαν στο γήπεδο για προπόνηση!

Πραγματικά μοναδικές στιγμές, που μας ταξίδεψαν χρόνια πίσω.

Είχε προηγηθεί την Κυριακή επίσκεψη στο σπίτι του Γκέραρντ στην Ελιά και τραπέζι από την οικογένεια του Ολλανδού προπονητή στα «παιδιά» του.

Την Δευτέρα στις 6μμ στο Γεντί Κουλέ τα παιδιά του Γκέραρντ θα αντιμετωπίσουν τους φίλους του Γκέραρντ, μια ομάδα με μεγάλα ονόματα του Ελληνικού ποδοσφαίρου.

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες που δημοσιεύσε η επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απο την παρουσία των παιδιών του Γκέραρντ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Πηγή:ofi1925.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Σε ένα ακόμη γήπεδο ποδοσφαίρου στην Κρήτη, σημειώθηκαν σοβαρά επεισόδια, έπεσε πολύ ξύλο, παίκτες πήγαν στο νοσοκομείο, ενώ είχαμε 6 αποβολές ποδοσφαιριστών!
Το γήπεδο μετατράπηκε σε… αρένα στο Λασίθι, στο παιχνίδι του ΑΟΚριτσάς με τον ΑΣΙεράπετρας.
Στο 89’ του αγώνα και ενώ οι φιλοξενούμενοι προηγούνταν με 0-2, έγινε σύρραξη και το ξύλο που έπεσε μεταξύ των ποδοσφαιριστών, ήταν πολύ.
Μια βρισιά, ενός παίκτη σε ένα άλλο, ήταν η σπίθα που άναψε τη φωτιά που ακολούθησε.
Για αρκετή ώρα, οι παίκτες έπαιξαν ανελέητο ξύλο μεταξύ τους με αποτέλεσμα ένα ποδοσφαιριστής του ΑΣΙ και ένας παίκτης της Κριτσάς να μεταφερθουν στο νοσοκομείο του Αγίου Νικολάου, όπως γράφει η ιστοσελίδα της περιοχής analtolh.com.
Να σημειωθεί, ότι στα επεισόδια δεν είχαν καμία συμμετοχή οι φίλαθλοι των δυο ομάδων οι οποίοι έμειναν να παρακολουθούν τους παίκτες να δέρνονται μεταξύ τους.
Το παιχνίδι, παρά την ένταση που δημιουργήθηκε( ο διαιτητής απέβαλε έξι παίκτες, τέσσερις από πλευράς γηπεδούχων και δυο από πλευράς φιλοξενούμενων) τελικά ολοκληρώθηκε (0-2 κέρδισε ο ΑΣΙ).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ηταν μια ασέβεια για τους τηλεθεατές που έβλεπαν το παιχνίδι Τρίκαλα-ΟΦΗ και κυρίως για τους φιλάθλους του ΟΦΗ, η «εξαφάνιση» από την μετάδοση της κρατικής τηλεόρασης, της μεγάλης ευκαιρία με τον Ογκμποε, που δημιούργησε στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ.

Δεν είναι μόνο ότι η ΕΡΤ-3 «έχασε» τη φάση και δε την είδαμε ποτέ, επειδή εκείνη την ώρα «έπαιζε» κάποιο «ριπλέι».

Είναι ότι η φάση δεν «παίχθηκε» ποτέ, ούτε καν σε μαγνητοσκόπηση μέχρι τη λήξη του αγώνα.

Ο σπίκερ ακούστηκε να λέει για τη «μεγαλύτερη ευκαιρία του ΟΦΗ», αλλά οι τηλεθεατές δεν την είδαν ποτέ!

Ενώ και ο αυτός που έκανε την μετάδοση, δεν ενημέρωσε ποτέ για το τι ακριβώς έγινε.

«Χάθηκε» η φάση από τους εικονολήπτες της κρατικής τηλεόρασης;

Την «ξέχασαν» και δεν την έπαιξαν;

Δεν την τράβηξαν ποτέ και είπαν «άστο να περάσει έτσι;» χωρίς να πούν το παραμικρό;

Ότι και να έγινε ο σπίκερ όφειλε να πεί τι έγινε και αν δεν υπήρχε το «ριπλέι» να ζητήσει συγγνώμη, από τους τηλεθεατές που έχουν αναγκαστικά την… ατυχία να παρακολουθούν από την ΕΡΤ-3 τα ματς της Β’ Εθνικής.

Να υποθέσουμε, ότι αν ήταν ο Αρης στη θέση του ΟΦΗ, θα γινόταν ο σχετικός χαμός;

Και οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, πάντως, τα έσουραν και με το παραπάνω πάντως στην κρατική τηλεόραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ και τα τηλέφωνα στην ΕΡΤ-3 πρέπει να πήραν φωτιά.

Δικαίωμα σε ένα λάθος και μια απώλεια φάσης σε ένα παιχνίδι μπορεί να γίνει.

Η συγγνώμη ωστόσο, επιβάλλεται σε αυτές τις περιπτώσεις.

Για την ποιότητα της μετάδοσης, τα σχόλια και για τους "διαβασμένους" σπίκερ, το αφήνουμε στην κρίση του κοινού...

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα στιγμιότυπα του αγώνα Τρίκαλα-ΟΦΗ, με την φάση του Μάριου Ογκμποε να "αγνοείται"...

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi