karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Εργοτέλης έχασε ένα μάτσο ευκαιρίες για γκολ, αλλά τελικά έμεινε στο 0-0 με τη Σπάρτη στο Παγκρήτιο στάδιο.

H ομάδα του Τάκη Γκώνια είχε ευκαιρίες και δοκάρι με τον Μπουρσέλη, αλλά δεν κατάφερε να σπρώξει τη μπάλα στα δίχτυα και να πάρει το πολύτιμο τρίποντο.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης, στιγμιότυπα, τόσο απο το παιχνίδι του Εργοτέλη, όσο και απο τα υπόλοιπα παιχνίδια της 13ης αγωνιστικής της Football league.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Δείτε τι έγινε στην Football league

Διαφώνησαν ξανά για τον Εργοτέλη Γκώνιας και δημοσιογράφοι

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο θρυλικό Αλκαζάρ, ένα γήπεδο που έχει γραφτεί σπουδαία ποδοσφαιρική ιστορία από την «Λάρισα» της δεκαετίας του ‘80 με τρομερές μάχες με τον ΟΦΗ, όταν οι δυο αυτές ομαδάρες της εποχής, οι οποίες διεκδικούσαν πρωτάθλημα, το οποίο μάλιστα κατάφερε να πάρει η ΑΕΛ, ως μοναδική επαρχιακή ομάδα, σταμάτησε το σερί του ΟΦΗ της Β' Εθνικής. 

Αντίπαλος, όχι η μεγάλη Λάρισα, η οποία αγωνίζεται στην Σούπερ Λίγκ, αλλά ο Απόλλων, η δεύτερη ομάδα της πόλης, η οποία κάνει την προσπάθεια της, στην Β’ Εθνική, ως νεοφώτιστη απο την Γ' κατηγορία.

Το γήπεδο, που ανέδειξε μεγάλες ποδοσφαιρικές προσωπικότητες, όπως ο Βαλαώρας, ο Βουτιρίτσας, ο Μητσιμπόνας, ο Καραπιάλης, ο Τσιώλης και άλλοι, προκαλεί σήμερα… πόνο σε όσους το βλέπουν.

Μοιάζει σαν ένα εγκαταλελειμμένο γήπεδο, που έχει αφεθεί στο χρόνο.

Η εικόνα από τηλεοράσεως (ΕΡΤ3) στο χθεσινό παιχνίδι Απόλλων Λάρισας-ΟΦΗ, για το πρωτάθλημα της Footballleague, ήταν πραγματικά απογοητευτική, έως… προσβλητική για την περιοχή, αν αναλογιστεί κανείς ότι εκεί αναδείχθηκαν τα  «άλογα» της μεγάλης Λάρισας, της σπουδαίας ομάδας του Κάμπου.

Γήπεδο- χωράφι, ακατάλληλο για ποδόσφαιρο. Ποιό το «Αλκαζάρ»,  στο οποίο έπαιξαν παιχταράδες και γράφτηκε ιστορία! Κρίμα!

Το σύνθημα «ΟΦΗ-ΟΦΗ» ακούστηκε δυνατά στο Αλκαζάρ. Ο Απόλλων της Λάρισας δεν έχει (πολλούς) φιλάθλους, καθώς όλοι (ή σχεδόν όλοι) είναι ΑΕΛ. Ετσι οι 50 ηρωικοί φίλοι του ΟΦΗ, οι περισσότεροι από τη Θεσσαλονίκη, ακούστηκαν δυνατά!

Προσπάθησαν, φώναξαν, αλλά το διπλό δεν ήρθε για τον ΟΦΗ.

Τα δοκάρια, έπαιξαν το ρόλο του ...δεύτερου τερματοφύλακα για τους γηπεδούχους στις κρίσιμες φάσεις και το τελικό 1-0, είναι ένα από τα παράξενα του ποδοσφαίρου, όταν η μπάλα κάνει τα… κέφια της.

Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ βρήκαν αντίσταση, απο την γηπεδούχο ομάδα, να απλώσουν τα πανό τους, αλλά δεν πτοήθηκαν. Τα άπλωσαν στα καθίσματα, αντί για τα κάγκελα!

Μαζί με τους φιλάθλους του ΟΦΗ και το μέλος της Διοικούσας Επιτροπής, Μανόλης Γουρνιεζάκης, ο οποίος πήγε οδικώς από τη Θεσσαλονίκη, όπου ήταν μια μέρα νωρίτερα για επαγγελματικούς λόγους.

Η απόσταση Θεσσαλονίκη-Λάρισα και ξανά Θεσσαλονίκη, ήταν ένας ...καφές δρόμος για το Μανόλη, που έχει πάθος με τον ΟΦΗ! Η επιστροφή λόγω του κακού αποτελέσματος, ήταν δύσκολη!

Τα "αχ και βαχ" στον πάγκο ήταν πολλά στις φάσεις των δοκαριών, απο τα άλλα δυο μέλη της Δ.Ε. Ζερβάκη και Φασομιτάκη. Η που@#$μπάλα δεν ήθελε να μπεί.

Πολλοί γνωστοί χθες στη Λάρισα και απο τις δυο ομάδες. Ο Αδάμος και ο Κουτσιανικούλης επέστρεψαν στην πατρίδα τους! Ο Αδάμος δε, αγωνίστηκε στην πρώην ομάδα του, τον Απόλλωνα Λάρισας.

Ο Μονιάκης επίσης, επέστρεψε σε μια πόλη που έζησε άνοδο με τη Λάρισα από την Β’ Εθνική στη Σούπερ Λίγκ και έχει καλές φιλίες.

Και...πρώην παίκτες  του ΟΦΗ στον Απόλλωνα. Ο Πλάτωνας Καρακατσάνης (από την εποχή των προσφυγών του παλιού ΟΦΗ) και ο …Κανούλας, που ήταν πουλέν παλιού προέδρου του ΟΦΗ, αλλά δεν τον δικαίωσε!

Μέσα στην κατήφεια της ήττας του ΟΦΗ, υπήρχαν και θετικά σημεία στο Αλκαζάρ. Ντίνας και Μαχαίρας θα βοηθήσουν. Και περιμένουμε τις δυο μεταγραφές  που θα κάνουν τη διαφορά!

 

Ενα σέντερ-φορ κορυφής και ένας μέσος να μπορεί να κρατήσει τη μπάλα και να κάνει παιχνίδι.

Λίγη υπομονή. Ερχονται.

"Σκάει" κάποιο (μεγάλο) κανόνι της Football league; Ετσι ακούστηκε δυνατά χθες. Αλήθεια ή ψέμματα θα φανεί (τι γίνεται με τις ενημερότητες;).

Στο ποδόσφαιρο λένε, ότι η νίκη έχει πολλούς φίλους, αλλά η ήττα είναι "ορφανή".

Την Πέμπτη το Γεντι Κουλέ, με τον "Καραισκάκη" πρέπει να "φλέγεται" για να μην νομίζουν ορισμένοι ότι το πρωτάθλημα και η άνοδος, έχει κριθεί απο την 13η αγωνιστική...

Το αξίζουν τα παλικάρια του ΟΦΗ. Μια στραβή δεν πρέπει να σβήσει αυτό που έχουν πετύχει τον τελευταίο μήνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Αν δεν θέλει η μπάλα δεν μπαίνει, αυτό είναι νόμος!

Παιχνίδι που δεν χάνεται έχασε ο ΟΦΗ! (VIDEO)

Οσκαρ ατυχίας: Η μπάλα τιμώρησε τον ΟΦΗ στο Αλκαζάρ!

Ο Εργοτέλης παραμένει ουραγός στη βαθμολογία, καθώς μετά το 0-0 με τη Σπάρτη, παρέμεινε τελευταίος στην βαθμολογία της Football league, ωστόσο ο Τάκης Γκώνιας, επιμένει ότι  ότι ο στόχος της ομάδας, δεν είναι να παραμείνει στην κατηγορία.

Στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι με τη Σπάρτη στο Παγκρήτιο, προέβη μάλιστα στην ...απαραίτητη διευκρίνηση προς τους δημοσιογράφους.

Οπως είπε «για σας είναι ο στόχος του Εργοτέλη να παραμείνει στην κατηγορία. Για μένα όχι. Ο στόχος είναι να χτίσουμε τις βάσεις για την επόμενη χρονιά, που θα κάνει πρωταθλητισμό. Οι βάσεις δεν μπαίνουν από τη μια χρονιά στην άλλη».

Ο Γκώνιας, επέμεινε ότι  «ο Εργοτέλης ήταν καλύτερος, από τους αντιπάλους του και στα 12 παιχνίδια που έχει δώσει μέχρι σήμερα» και μάλιστα ρώτησε τους δημοσιογράφους, αν συμφωνούν ή όχι μαζί του!

Ο τεχνικός του Εργοτέλη, δεν έδειξε να αγχώνεται με τη βαθμολογική θέση της ομάδας του, καθώς όπως είπε «είμαστε ακόμη στη 13η αγωνιστική!» και υπογράμμισε ότι «ο Εργοτέλης παίζει με το δικό του τρόπο, χωρίς να θέλω να κατηγορήσω το πώς παίζουν οι άλλες ομάδες».
Ο Γκώνιας ανέφερε στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων ότι «έχω εντελώς διαφορετική άποψη μαζί σας και προφανώς βλέπουμε άλλο παιχνίδι».
Ο τεχνικός του Εργοτέλη υπεραμύνθηκε για μια ακόμη φορά, της δουλειάς του επισημαίνοντας ότι "αυτός είναι ο σωστός δρόμος, αυτό που κάνουμε εμείς σαν ομάδα» και υπογράμμισε ότι από την ομάδα του λείπει το γκολ, για να πάρει περισσότερα αποτελέσματα. Ανέφερε όμως ότι «στα τελευταία δυο παιχνίδια με Βέροια και Σπάρτη, ο αντίπαλος δεν μας έκανε ούτε φάση και αυτό είναι σημαντικό».
Παράλληλα, πρόσθεσε ότι «ο Εργοτέλης σε κάθε παιχνίδι είναι πρωταγωνιστής, είτε παίζει μέσα, είτε έξω για όποιον μπορεί να καταλάβει ποδόσφαιρο» όπως είπε.
Για την αναμέτρηση με τη Σπάρτη (0-0) ανέφερε πως "εύχομαι καλή συνέχεια στην Σπάρτη, που βρίσκεται στην 5η θέση και έχει καλή άμυνα. Κάναμε ένα πολύ καλό ματς και είχαμε ευκαρίες. Ήμασταν άτυχοι αλλά προσπαθήσαμε μέχρι το τέλος κόντρα σε μία καλό δουλεμένη ομάδα στην άμυνα.Ο τερματοφύλακας μας, ο Λαδάς δεν ακούμπησε την μπάλα».
Από την πλευρά του Εργοτέλη, ο έμπειρος αμυντικός Μανόλης Νικολακάκης, έδειξε ενθουσιασμένος για το ποδόσφαιρο, που παίζει ο Εργοτέλης.
Όπως υπογράμμισε «ακόμα και για αυτούς τους δύσπιστους για το ποδόσφαιρο που παίζει ο Εργοτέλης, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μόνο ο Εργοτέλης υπήρχε μέσα στο γήπεδο. Ευχαριστιόμαστε το ποδόσφαιρο και την προπόνηση. Είναι κρίμα ο Εργοτέλης να μην μεταδίδεται στην τηλεόραση, θα κάνει καλό στο ποδόσφαιρο μας στην Β’ Εθνική. Είναι ευλογημένος που παίζω σε αυτήν την ομάδα. Αυτό είναι ποδόσφαιρο!».
Για το παιχνίδι με την Σπάρτη, ανέφερε ότι «ο Εργοτέλης είχε δέκα τελικές για γκολ και δεν δέχθηκε ούτε σουτ».
Εγκώμια για τον Εργοτέλη, είχε και ο τεχνικός της Σπάρτης Θωμάς Γράφας. Όπως είπε «ξέραμε ότι ο Εργοτέλης είναι μία γρήγορη ομάδα και έχει καλό πάσινγκ γκέιμ. Θέλαμε να διασφαλίσουμε το μηδέν και να δούμε πως θα διαχειριστούμε το ματς. Ο αντίπαλος είχε καλή κυκλοφορία της μπάλας. Ήταν σημαντικό η τροποποίηση της τακτικής, όπου παίξαμε με τρία χαφ στην ευθεία. Ήταν ένα κομβικό σημείο για την έκβαση του ματς και καταφέραμε να πάρουμε τον βαθμό της ισοπαλίας. Συγχαρητήρια στα παιδιά, ήταν πιστοί στο πλάνο μας. Η ομάδα του Εργοτέλη δεν κατάφερε να σκοράρει κάτι που πετυχαίνει στο 80% των αγώνων της. Είναι μία ιστορική ομάδα ο Εργοτέλης και την αδικεί η βαθμολογική της θέση».

Δείτε στα παρακάτω VIDEO τη συνέντευξη τύπου, με τις δηλώσεις Γκώνια και Νικολακάκη

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi