«Οι αναγκαστικές αλλαγές μας αποσυντόνισαν. Είχαμε όμως τις ευκαιρίες για ένα δεύτερο γκολ» ανέφερε ο Λεωνίδας Αργυρόπουλος, στην συνέντευξη τύπου, που ακολούθησε τον αγώνα του ΟΦΗ στη Δράμα, με τη Δόξα (1-1).
Ο δεξιός μπάκ του ΟΦΗ, ανέφερε πως «ξεκινήσαμε ιδανικά ξέροντας ότι η Δόξα έχει μια καλή έδρα και μια καλή ομάδα. Eίχαμε μελετήσει καλά τον αντίπαλο και ξέραμε πώς να τον αντιμετωπίσουμε. Πετύχαμε το γκολ που θέλαμε, κρατήσαμε την μπάλα, όμως μας αποσυντόνισαν οι δύο αλλαγές. Βγήκαμε εκτός ρυθμού και η Δόξα κράτησε περισσότερο μπάλα χωρίς όμως να έχει ευκαιρίες και να απειληθούμε. Στην συνέχεια, σε μια ανύποπτη στιγμή ισοφαριστήκαμε, είχαμε όμως προϋποθέσεις για ένα δεύτερο γκολ. Θεωρώ ότι είναι ένα δίκαιο αποτέλεσμα, αν και εμείς παίζουμε μόνο για την νίκη και με την ισοπαλία δεν είμαστε ικανοποιημένοι και ποτέ δεν θα είμαστε ικανοποιημένοι. Είμαστε πρώτοι και πρέπει να δείχνουμε σε κάθε έδρα ότι είμαστε πρώτοι και το έχουμε καταφέρει άξια, με πολύ κόπο και με πολύ δουλειά».
Πηγή φωτογραφίας: sportsdrama.gr, Πηγή: ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δεν έπιασε το...13αρι, αλλά είναι πρώτος ο ΟΦΗ!
Γκολάρα απο τον Μαχαίρα, άτυχος ο ΟΦΗ! (VIDEO)
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ασχημα, μπήκε αυτή η εβδομάδα.
Με μια πολύ δυσάρεστη είδηση, για την κοινωνία του Ηρακλείου, καθώς ένας λαμπρός επιστήμων, ένας ευχάριστος και χαμογελαστός άνθρωπος, ένας ωραίος τύπος έφυγε πρόωρα από τη ζωή.
Ο οδοντίατρος Δημήτρης Κοφινιδάκης, μετά από πολύμηνη μάχη με την επάρατη νόσο, έφυγε για το μεγάλο ταξίδι, πολύ νέος, σε ηλικία 52 ετών.
Η άσχημη είδηση, ταξίδεψε γρήγορα αργά το απόγευμα της Κυριακής (15/4) και σκόρπισε θλίψη σε όλο το Ηράκλειο, όπου ο Δημήτρης, ήταν πολύ αγαπητός.
Είναι πραγματικά απίστευτο, το άσχημο παιχνίδι που η μοίρα έπαιξε σε ένας τόσο ζωντανό και ευτυχισμένο άνθρωπο, ένα οικογενειάρχη.
Μια ακόμη θλιβερή ιστορία, που πρέπει να μας κάνει όλους να εκτιμάμε τα μικρά της ζωής, γιατί όλα εύκολα και αναπάντεχα μπορεί να αλλάξουν!
Ο Δημήτρης Κοφινιδάκης, υπήρξε κορυφαίος και πετυχημένος οδοντίατρος και διατηρούσε ένα σύγχρονο ιατρείο στο κέντρο του Ηρακλείου, (στην οδό Ψαρομηλίγκων) έναντι του πάρκινγκ που βρίσκεται πίσω από τα Goodys, στην οδό Καλοκαιρινού
Ηταν το μεγάλο του πάθος, να φτιάχνει το… χαμόγελο των πελατών του.
Ηταν ευγενής και ευχάριστος. Ενας ωραίος άνθρωπος!
Μετά την οδοντιατρική, το μεγάλο του πάθος, ήταν το… τένις!
Με τον Δημήτρη, έχουμε ξοδέψει ατέλειωτες ώρες στα γήπεδα, σε προπονήσεις και τουρνουά, όπως και πολλοί Ηρακλειώτες, που παίζουν Ερασιτεχνικά!
Τον τελευταίο χρόνο, όταν έμαθε για την σοβαρή περιπέτεια υγείας του, απείχε αναγκαστικά και ήταν κάτι που του είχε στοιχήσει.
Μεγάλο πάθος, είχε όμως ο Δημήτρης και με τη φωτογραφία!
Είχε προμηθευτεί σύγχρονα μηχανήματα και σε όλα του τα ταξίδια, με την οικογένεια του, ή μόνος του, στα ιατρικά συνέδρια, απαθανάτιζε τις στιγμές.
Η δουλειά του, ήταν σχεδόν επαγγελματική, καθώς ήταν τελειομανής σε ότι και αν έκανε.
Πριν από μερικά χρόνια, η όμορφη σύζυγος του Τίνα, τον έκανε πατέρα για δεύτερη φορά, φέρνοντας στον κόσμο, τον καρπό του έρωτα τους, τον μικρό Ιάσωνα.
Ο Δημήτρης, από τον πρώτο του γάμο, είχε κοντά του και τον μεγάλο του υιό τον Μάνο, ένα σπουδαίο παλικάρι, με μεγάλα όνειρα και φιλοδοξίες.
Δεν υπάρχουν λόγια, για να εκφράσεις πολλές φορές, τη θλίψη σου, για ένα φίλο, που φεύγει νωρίς.
Θερμά συλλυπητήρια στην σύζυγο του, στα παιδιά του στην οικογένεια του, για την μεγάλη απώλεια και καλή δύναμη. Να ζήσουν, να τον θυμούνται.
Ο Δημήτρης, θα λείψει σε όλους μας.
Καλό παράδεισο, γιατρέ!
Η Μικτή νέων της ΕΠΣΗ, δεν κατάφερε να σηκώσει για τρίτη φορά την κούπα στον τελικό του Πανελλήνιου πρωταθλήματος, απέναντι στη Μακεδονία. Με γκολ του Γραμμένου στο 51' η Μακεδονία, πήρε τη νίκη και την πρώτη θέση, ενώ οι πιτσιρικάδες του Ηρακλείου τη δεύτερη.
Δεύτερος στην Ελλάδα είναι πολύ τιμητική διάκριση, ωστόσο η ήττα στον τελικό άφησε πίκρα.
Ευκαιρίες για γκολ είχε και η Μικτή Νέων της ΕΠΣΗρακλείου ενώ ζήτησε και ένα πέναλτι στον Μαμουλάκη που θα μπορούσε να δοθεί.
Με λίρες και...λαγούτα εμφανίστηκε η ΕΠΣΗ στο γήπεδο σε μια όμορφη εικόνα, ενώ κέρασε και...τσικουδιά τους φιλάθλους που ήταν στην κερκίδα στο πλαίσιο της κρητικής παράδοσης.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΕΠΣΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (Θανάσης Καναράς): Πασαλίδης, Ανδρέαδης, Κατσουλίδης, Τσινεκίδης, Βασιλόπουλος, Ιωακειμίδης, Γραμμένος, Κουρφαλίδης, Τσιπούρας(75’ Ζησόπουλος), Ανθουλάκης, Τσοπούρογλου.
ΕΠΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (Γιάννης Χατζησεβαστός): Ψιμόπουλος, Μανιουδάκης, Σμπώκος, Μαμουλάκης, Γκίκα, Βοργιάς (55’ Στακάκης), Παπαδάκης (81’ Τσαμπουράκης), Σαβουϊδάκης, Πακιουφάκης (85’ Φαϊτάκης), Κουτεντάκης, Ροδίτης (72’ Ζηδιανάκης).