Η «κερκίδα αθλητών», την οποία θέλει να καθιερώσει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ως θεσμό σε κάθε παιχνίδι στη γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, θα ισχύσει και στο παιχνίδι ΟΦΗ-Παναθηναικός. Ως «κερκίδα αθλητών» έχει χαρακτηριστεί η θύρα 6.
Ετσι, όπως ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 καιρού....επιτρέποντος, η θύρα αυτή, θα έχει... αθλητικό χρώμα στην αναμέτρηση με τον Παναθηναικό.
Οπως ανακοίνωσε και επίσημα η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στην θύρα 6 του γηπέδου, θα φιλοξενηθούν α αθλητές των μικτών ομάδων ποδοσφαίρου της ΕΠΣΗρακλείου και της ΕΠΣΛασιθίου, αθλητές απο την Κ19 του ΟΦΗ, τον ΟΦΗ' 94 και τη γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, αλλά και αθλητές των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Αν καιρός είναι βροχερός, οι αθλητές αυτοί θα φιλοξενηθούν σε άλλο σημείο του γηπέδου του ΟΦΗ.
ΟΦΗ και Stoiximan.gr θα συνεχίσουν τις δράσεις τους και στο παιχνίδι ΟΦΗ-Παναθηναικός, που θα γίνει την Τετάρτη (30/11, 7.30μμ) στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.
Οπως ανακοινώθηκε και επίσημα απο την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στο περιθώριο του αγώνα ΟΦΗ-Παναθηναικός θα κληρωθούν στους φιλάθλους του ΟΦΗ, τρείς φανέλες της ομάδας υπογεγραμμένες απο όλους τους παίκτες.
Οσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό, θα πρέπει να συμπληρώσουν μια φόρμα συμμετοχής, που θα τους παρέχεται με την είσοδο τους στο γήπεδο.
Παράλληλα, η εταιρεία Stoiximan.gr και η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, θα προχωρήσουν σε μια ακόμη σημαντική κοινωνική δράση. ΗStoiximan.gr θα χορηγήσει με ηλεκτρικά είδη αξίας 5 χιλιάδων ευρώ, τον ξενώνα κακοποιημένης γυναίκας και παιδιού, που στεγάζεται στο Ηράκλειο.

Του Γιωργου Κορτσιδάκη
Μερικές ψύχραιμες επισημάνσεις για τα παράπονα που διατύπωσε η Ελευσίνα για τη διατησία στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ:
Το VIDEO του αγώνα, όχι μόνο δεν δικαιώνει τις φωνές των φιλοξενουμένων, για την διαιτησία, αλλά βγάζει τον ΟΦΗ να είναι και αδικημένος (!) απο τα σφυρίγματα του διαιτητή Μπουμαρσόπουλου και των βοηθών του, στην αναμέτρηση του Γεντί Κουλέ.
Κατ' αρχήν, το πέναλτι υπέρ του ΟΦΗ, το οποίο χαρακτήρισε «για γέλια» ο Θανάσης Δημόπουλος, είναι πεντακάθαρο!
Ο Τσούπρος της Ελευσίνας, πηγαίνει με δύναμη πάνω στον Μιλοσάβλιεφ και του «κουρεύει» το πόδι, μέσα στην περιοχή.
Ο διαιτητής ήταν κοντά στην φάση και το δίνει αμέσως, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι οι παίκτες του Πανελευσινικού δεν διαμαρτυρήθηκαν καν στην απόφαση του διαιτητή απο τη Λάρισα!
Αντίθετα, ο ΟΦΗ δικαιούται να έχει παράπονα για την φάση του 37' όπου ο βοηθός Αναστασίου σταματάει με ανύπαρκτο οφσάιντ τον Ογκμποε, ο οποίος φαύγει στην πλάτη της άμυνας της Ελευσίνας και σκοράρει.
Με ένα σούτ-δοκάρι σε όλο το παιχνίδι, η Ελευσίνα, έχοντας χάσει με το «αξιοπρεπές» αλλά όχι δίκαιο βάσει ευκαιριών που είχε ο ΟΦΗ, 2-0, δεν δικαιούται να φωνάζει για το διαιτητή.
Εκτός και αν το κάνει «σκόπιμα» για να δημιουργήσει εντυπώσεις που δεν υπάρχουν ή να φωνάξει για το επόμενο παιχνίδι ή για να κάνει αβάντα σε κάποιον άλλο.
Ο ΟΦΗ έχει καμένη...γούνα απο τη διαιτησία στα δυο πρώτα παιχνίδια με Κισσαμικό και Καλλονή. Στα Χανιά οι γηπεδούχοι σκόραραν με γκολ που προήλθε απο χέρι, ενω'με την Καλλονή δεντου δόθηκε ένα καθαρό πέναλτι (Βαλλιάνος) και μια αποβολή στον αντίπαλο (Ρεπετσας), φάσεις τις οποίες έκανε «γαργάρα» ο διαιτητής.
Στο παιχνίδι με την Ελευσίνα, το σκορ θα μπορούσε να είναι 4-0 ή 5-0 υπέρ του ΟΦΗ βάσει ευκαιριών και η Ελευσίνα δεν δικαιολογείται να φωνάζει για την διαιτησία, η οποία δεν είχε καμιά συμμετοχή στην ροή του αγώνα.
Για του λόγου το αληθές, δείτε παρακάτω τα στιγμιότυπα του αγώνα απο την KΡΗΤΗ-TV και βγάλτε τα συμπεράσματα σας....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Tα εγκώμια του Δημόπουλου για ΟΦΗ και Γεντί Κουλέ και τα παράπονα για τη διαιτησία