karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Για «νίκη μαγκιάς» κάνει λόγο με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, την επόμενη μέρα του θριάμβου επί του Παναθηνακού, ευχαριστεί τους πάνω απο 5 χιλιάδες φιλάθλους που βρέθηκαν στο Γεντί Κουλέ και στήριξαν με ιδανικό τρόπο και με καλή συμπεριφορά την κρητική ομάδα και κάλεσε όλο το φίλαθλο κόσμο του ΟΦΗ  να μείνει κοντά στην ομάδα και τους παίκτες «στις καλές και στις κακές στιγμές, γιατί αυτοί θα επανεφέρουν τον ΟΦΗ μας, εκεί που όλοι ονειρευόμαστε. Εκεί που αξίζουμε».

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για τη νίκη επί του Παναθηναικού, αναφέρει:

«Λίγα λόγια και κοιτάζουμε μπροστά, καθώς μας περιμένουν σημαντικά παιχνίδια στη Β' Εθνική και δεν πρέπει να «μεθύσουμε» απο αυτήν την επιτυχία.

Ενα μεγάλο ευχαριστώ, στο κόσμο του ΟΦΗ, για την στήριξη και στα 90 λεπτά του αγώνα με τον Παναθηναικό.

Πάνω απο 5 χιλιάδες φίλαθλοι δεν λογάριασαν τη βροχή και το κρύο και δημιούργησαν μια γνήσια ποδοσφαιρκή ατμόσφαιρα, στο πιο ποδοσφαιρικό γήπεδο της Ελλάδος.

Ακόμα και όταν η ομάδα έχανε, ο κόσμος στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Στο πλευρό της ομάδας. Και όπως έπρεπε. Με ιδανική συμπεριφορά.

Ενα μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή και τα παλικάρια του. Είναι νίκη μαγκιάς!

Είναι νίκη που θα μείνει στην ιστορία. Την χρειαζόμασταν. Την αξίζαμε!

Τη χαιρόμαστε και προχωράμε.

Στηρίξτε αυτά τα παιδιά. Εχουν αξία. Εχουν παρόν και μέλλον. Μείνετε μαζί τους στις καλές και στις κακές στιγμές, γιατί αυτοί θα επαναφέρουν τον ΟΦΗ μας, εκεί που όλοι ονειρευόμαστε. Εκεί που αξίζουμε.

Το μήνυμα αυτής της μεγάλης νίκης είναι σπουδαίο.

Ο ΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ. ΥΓΙΗΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ. ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ.

Ο μαραθώνιος συνεχίζεται, αλλά με πίστη και ενωμένοι ΟΛΟΙ μαζί θα τα καταφέρουμε» αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ετσι προκρίνεται στο Κύπελλο ο ΟΦΗ 

ΟΦΗ με ...άρωμα Σούπερ Λίγκ. Δείτε τα γκολ του θραιάμβου επί του ΠΑΟ (VIDEO)

H μεγάλη βραδιά του ΟΦΗ

Αποκάλυψη Νιόπλια: Τι είπα στους παίκτες του ΟΦΗ στο ημίχρονο!

 

Στο παιχνίδι με τον Ηρακλή στο Γεντί Κουλέ, που θα γίνει στις 13, 14 ή 15 Δεκεμβρίου με βάση τις ημερομηνίες που έχει ανακοινώσει η ΕΠΟ, θα κριθεί η πρόκριση του ΟΦΗ στην επομενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος.
Η ακριβής ημερομηνία και η ώρα του αγώνα θα ανακοινωθεί τις επομενες μέρες απο την ΕΠΟ.
Μετά τη νίκη επί του ΠΑΟ με 2-1, ο ΟΦΗ πήρε τους τρείς βαθμούς. Ο Ηρακλής με τη νίκη επί του Απόλλωνα με 3-0 ανέβηκε στους 4 (έχει και μια ισοπαλία με τον Παναθηναικό), ο Απόλλωνα έμεινε στους 3 (απο τη νίκη επί του ΟΦΗ), ενώ ο Παναθηναικός έμεινε στον 1 βαθμό (αυτόν με τον Ηρακλή).
Ετσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση, ο ΟΦΗ με νίκη επί του Ηρακλή στο Γεντί Κουλέ, περνάει ΣΙΓΟΥΡΑ στην επόμενη φάση, ανεξάρτητα του τι θα γίνει στον αγώνα Απόλλων-Παναθηναικός.
Ο ΟΦΗ προκρίνεται, ακόμα και με ισοπαλία με τον Ηρακλή, αρκεί ο Παναθηναικός να κερδίσει τον Απόλλωνα.


Αναλυτικά η εικόνα στον 3ο όμιλο του Κυπέλλου Ελλάδος, όπου μετέχει ο ΟΦΗ:

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ  
1η αγωνιστική   
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ        0-0           
ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ - ΟΦΗ        1-0
2η αγωνιστική       
ΟΦΗ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ       2-1
ΗΡΑΚΛΗΣ - ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ       3-0
3η Αγωνιστική
ΟΦΗ-ΗΡΑΚΛΗΣ
ΑΠΟΛΛΩΝ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΚΟΣ

3ος όμιλος

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Ν-Ι-Η ΤΕΡΜ. ΒΑΘ.
Ηρακλής 1-1-0 3-0 4
Απόλλων Σμύρνης 1-0-1 1-3 3
ΟΦΗ 1-0-1 2-2 3
Παναθηναϊκός 0-1-1 1-2 1

Τι ισχύει στην ισοβαθμία
 
α) Tο σύνολο των βαθμών που συγκέντρωσε η κάθε ομάδα στους μεταξύ τους αγώνες.
 
β) Η διαφορά τερμάτων που έχει η κάθε ομάδα μεταξύ των εκ νέου ισοβαθμούντων ομάδων στους μεταξύ τους αγώνες.
 
γ) Η καλύτερη επίθεση στο σύνολο των αγώνων του ομίλου.
 
δ) Η καλύτερη άμυνα στο σύνολο των αγώνων του ομίλου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

ΟΦΗ με ...άρωμα Σούπερ Λίγκ. Δείτε τα γκολ του θραιάμβου επί του ΠΑΟ (VIDEO)

H μεγάλη βραδιά του ΟΦΗ

Αποκάλυψη Νιόπλια: Τι είπα στους παίκτες του ΟΦΗ στο ημίχρονο!

«Ο στόχος του ΟΦΗ είναι ένας. Η άνοδος στην Σούπερ Λίγκ» δήλωσε ο Αγγελος Χαντί σε συνεντευξη του στο sport24radio μετά τη νίκη επί του ΠΑΟ με 2-1 στο Γεντί Κουλέ.«Ήταν μία μεγάλη νίκη, όμως αυτό το ξεχνάμε» πρόσθεσε ο μέσος του ΟΦΗ που σκόραρε με πέναλτι στην μεγάλη νίκη επί των πρασίνων.
Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Αγγελου Χαντί στο Sport24.gr:

Για την ατμόσφαιρα στο γήπεδο: «Το θέλαμε πάρα πολύ. Φάνηκε κιόλας νομίζω. Υπήρχε πάθος και ένταση. Παρά τις καιρικές συνθήκες ο κόσμος έδωσε βροντερό παρόν και είναι τεράστιο κίνητρο αυτό για εμάς».
Για το πλάνο που είχε ο ΟΦΗ: «Το πιο σημαντικό είναι ότι πιστεύαμε στην ομάδα και ότι μπορούμε να νικήσουμε. Παίζαμε με έναν καλό αντίπαλο παρά τα προβλήματα του. Ο Παναθηναϊκός έπαιξε με βασικούς παίκτες, αλλά σταθήκαμε στην ομάδα. Το σημαντικό επίσης είναι ότι δεν το παρατήσαμε. Στο δεύτερο ημίχρονο από την πλευρά που είχαμε, παιζόταν καλύτερα το παιχνίδι. Ειδικά όταν σταμάτησε η βροχή παιζόταν κανονικό ποδόσφαιρο».
Για τον στόχο του ΟΦΗ: «Ο στόχος του ΟΦΗ είναι ένας, η άνοδος στην Super League. Να γυρίσει η ομάδα εκεί που ανήκει. Αυτό θέλουν όλοι στην ομάδα, η διοίκηση, οι προπονητές, οι παίκτες και ο κόσμος. Είμαστε ρεαλιστές. Ήταν μία μεγάλη νίκη, όμως αυτό το ξεχνάμε. Για να επανέλθουμε εκεί που αξίζουμε πρέπει να βρεθούμε στην Super League».
Για την εκτέλεση του πέναλτι που έφερε την ισοφάριση και το ότι πήρε εκείνος τη μπάλα: «Ένιωθα καλά και το χτύπησα εγώ. Το σημαντικό δεν είναι ποιος βάζει γκολ, αρκεί να κερδίζει η ομάδα».
Για το αν υπήρχε εντολή να χτυπήσουν στην πλάτη της άμυνας του Παναθηναϊκού: «Ξέραμε ότι ο Παναθηναϊκός θα είχε την μπάλα και επειδή έχουμε γρήγορους παίκτες πιστεύαμε ότι θα σκοράρουμε».
Για το πως είναι το πρωτάθλημα της Football League: «Είναι μαραθώνιος το πρωτάθλημα της Football League. Είναι ψυχοφθόρο για όλους και πρέπει να περάσουμε από αυτή την δοκιμασία».
Για το αν μπήκε ως στόχος η πορεία στο Κύπελλο: «Όταν παίρνεις μία τέτοια νίκη σκέφτεσαι ότι από εκεί και πέρα είναι στο χέρι αν θα περάσεις ή όχι. Με τον Απόλλωνα Σμύρνης παίξαμε καλά αλλά δεν πήραμε τίποτα. Με τη νίκη επί του Παναθηναϊκού όμως μας άνοιξε η όρεξη».

«Το πιστέψαμε!»
O μέσος του ΟΦΗ μίλησε όμως και στον sport-fm 94.6 και υπογράμμισε ότι  «Ναι πιστεύαμε στη νίκη κόντρα στον ΠΑΟ και μας είχε κάνει ο κοουτς να το πιστέψουμε. Ήταν συγκλονιστικός ο κόσμος που ήταν στο γήπεδο. Όλοι πιστεύουμε στην ομάδα και με όλο τον σεβασμό πιστεύαμε ότι μπορούμε τη νίκη. Ο Παναθηναϊκός μας σεβάστηκε και έδειξε ότι το ήθελε το ματς. Εμείς μπήκαμε περισσότερο σοβαροί πιστέψαμε ότι μπορούμε να το γυρίσουμε. Μας είπε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και έχουμε τις ικανότητες να γυρίσουμε το μαρς. Στο πρώτο ημίχρονο ήταν δύσκολο να αναπτυχθούμε λόγω της κακής αγωνιστικής κατάστασης του γηπέδου . Στο δεύτερο 45λεπτο σταμάτησε η βροχή και μπορέσαμε να παίξουμε ποδόσφαιρο. Από την ισοφάριση και μετά διακρίναμε ότι ήταν βαριά τα πόδια τους. Είναι λογικό όταν υπάρχει τέτοια πίεση.
Εμείς μετά το 1-1 βρήκαμε χώρους και τους εκμεταλλευθήκαμε. Ο ΠΑΟ ανέβασε την άμυνα ψηλά γιατί ήθελε το αποτέλεσμα και εμείς ξέραμε ότι θα κάνουμε ευκαιρίες.

-Για την άνοδο του ΟΦΗ:
«Ελπίζουμε να ανέβουμε το συντομότερο δυνατό».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi