«Να έχετε υγεία και δύναμη και μέσα απο τα κατορθώματα σας, να δίνετε χαρά στον κόσμο».
Με τα λόγια αυτά ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ειρηναίος, ευλόγησε τους παίκτες του ΟΦΗ, την Παρασκευή (3/2) στο Βαρδινογιαννειο αθλητικό κέντρο και τους ευχήθηκε καλή επτυχία στο υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου, για να πετύχουν τους στόχους που έχουν θέσει.
Ο Αρχιεπίσκοπoς Κρήτης, ανταποκρίθηκε με χαρά, στο αίτημα των ανθρώπων του ΟΦΗ, να τελέσει ο ίδιος τον Αγιασμό και δήλωσε ενθουσιασμένος απο το όμορφο περιβάλλον στo Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Οι παίκτες του ΟΦΗ και το τεχνικό επιτελείο δέχθηκαν με σεβασμό τη ευλογία του Αρχιεπισκόπου και πήραν δύναμη για την συνέχεια του πρωταθλήματος της Football league.
Δείτε παρακάτω φωτογραφικά στιγμιότυπα απο τον Αγιασμό που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Στα χέρια των ανθρώπων του ΟΦΗ, βρίσκεται το δελτίο του Ντέρεκ Μπόατεγκ.
Ετσι, ο έμπειρος Γκανέζος μέσος θα έχει και …επίσημα δικαίωμα συμμετοχής στο επόμενο επίσημο παιχνίδι για τον ΟΦΗ, που είναι με την Σπάρτη εκτός έδρας, το Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου.
Αμέσως μετά τις υπογραφές με τον Μπόατεγκ, οι άνθρωποι του ΟΦΗ κινήθηκαν γρήγορα, για την αποστολή της μπλέ κάρτας από την Αμερική (αγωνιζόταν στην Ράγιο/Οκλαχόμα) και την έκδοση δελτίου από την ΕΠΟ, όπως και έγινε.
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr το δελτίο του Ντέρεκ Μποατέγκ, ο οποίος επέστρεψε στην κρητική ομάδα μετά από 14 χρόνια (!) και ο ΟΦΗ ποντάρει πολλά στην εμπειρία και την ποιότητα που διαθέτει στο παιχνίδι του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Συγκλονιστικός ο Ντέρεκ Μπόατεγκ: "Δεν το πίστευα όταν μου είπαν ότι ο ΟΦΗ είναι στην Β' Εθνική"
Τον αποκριάτικο χορό του διοργανώνει την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017 στο κέντρο OLYMPIA PALACE, το τμήμα μπάσκετ του ΟΦΗ. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς θα πραγματοποιηθεί η κοπή πίτας του τμήματος, καθώς και βραβεύσεις τμημάτων της Ακαδημίας για τις επιτυχίες τους, στη φετινή χρονιά.
Με ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ καλεί τους φίλους του συλλόγου να στηρίξουν την εκδήλωση, να ενισχύσουν το μπασκετικό τμήμα του ΟΦΗ, αλλά και να περάσουν μια όμορφη βραδιά!
Τιμή πρόσκλησης με πλήρες μενού με κρασί & αναψυκτικά : 15 ευρώ