Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Απο ένα προσωπικό λάθος, ένα για κάθε ομάδα, κρίθηκε το Ηρακλειώτικο ντέρμπι Εργοτέλης-ΠΟΑ (1-1) στο Παγκρήτιο στάδιο, για τον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Το αυτογκόλ του Νικολακάκη, μόλις στο 2' λεπτό, άγχωσε και άφησε νωρίς τον Εργοτέλη πίσω στο σκορ, ενώ η λάθος εκτίμηση του γκολκήπερ του ΠΟΑ Γιαγκιόζη, στο σούτ του Λεάλ απο τα 35 μέτρα στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου, διαμόρφωσε το τελικό 1-1.
Απο αυτά τα δυο προσωπικά λάθη, κρίθηκε το ντέρμπι, που απο πλευράς ποιότητας και θεάματος δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, είχε όμως πάθος, ψυχή απο τους παίκτες και δυνατές μονομαχίες.
Ο Εργοτέλης, ο οποίος για μια ακόμη φορά δυσκολεύθηκε στο Παγκρήτιο στάδιο, έχασε μεγάλη ευκαιρία να περάσει μόνος πρώτος στην κορυφή, μετά την (πρώτη φετινή) ήττα του Ιωνικού στη Σαντορίνη (η διαφορά Εργοτέλη και Ιωνικού μειώθηκε στον ένα βαθμό με πάντα πρώτη την ομάδα της Νίκαιας).
Ενώ ο ΠΟΑ, στάθηκε παλικαρίσια στο τοπικό ντέρμπι με τον Εργοτέλη, έπαιξε για την ιστορία και τον κόσμο του και παρέμεινε και αυτός θεωρητικά στο «κόλπο» της ανόδου, καθώς βρίσκεται μόλις 4 βαθμούς μακριά απο την πρώτη θέση.
Το κυριότερο όμως, δεν έδωσε τη χαρά στον αντίπαλο του (Εργοτέλη) να τον κερδίσει δυο φορές σε μια χρονιά, καθώς οι «κιτρινόμαυροι» σε ένα πολύ καλύτερο παιχνίδι απο αυτό του Παγκρητίου, είχαν στεφθεί νικητές στον αγώνα του πρώτου γύρου, στο κατάμεστο Ατσαλένιο (1-2).
Το παιχνίδι στο Παγκρήτιο στάδιο δεν ήταν καλό ποιοτικά και κυριάρχησε η δύναμη και τα δυνατά μαρκαρίσματα.
Ο Εργοτέλης άργησε να συνέλθει απο το σοκ του γρήγορου αυτογκόλ (2' Νικολακάκης) και ο ΠΟΑ στο πρώτο 45λεπτο ήλεγξε το παιχνίδι.
Το δεύτερο ημίχρονο ανήκε στον Εργοτέλη, ο οποίος ρίσκαρε, ισοφάρισε νωρίς, αλλά τα περίμενε...όλα απο τα πόδια του Λεάλ.
Το 1-1 κρίνεται μάλλον δίκαιο, αν αναλογιστούμε την εικόνα των δυο ομάδων και στα δυο 45λεπτα.
Η «κοιλιά» που δείχνει να κάνει ο Ιωνικός (2 ισοπαλίες και μια ήττα στα τελευταία 3 παιχνίδια) και η μείωση της διαφοράς στον ένα πόντο απο τον Εργοτέλη (με το Σούλη Παπαδόπουλο στον πάγκο έχει δυο νίκες και μια ισοπαλία), δείχνει ότι τα προγνωστικά δεν μπορούν να είναι ασφαλή σε τούτη τη φάση για την ομάδα που θα κατακτήσει το πρωτάθλημα και τον τίτλο.
Ιωνικός και Εργοτέλης παραμένουν τα μεγάλα φαβορί, ενώ ο ΠΟΑ, αν και ουδέποτε φώναξε ότι τον ενδιαφέρει η άνοδος, έρχεται απο πίσω, ως το απόλυτο αουτσάιντερ.
Μετά την Κ19 του ΟΦΗ, ο Νίκος Παπαδόπουλος, «είδε» και τον ΟΦΗ' 94 (ουσιαστικά η Κ15 του ΟΦΗ) να κερδίζει τον Ολυμπιακό Μελεβιζίου με 0-3 στο γήπεδο του ΕΓΟΗ και να πάρει μια γεύση απο τα ταλέντα και αυτής της ηλικιακής βαθμίδας του ΟΦΗ.
Μετά από τρεις περίπου μήνες ο ΟΦΗ ’94 πήρε εκτός έδρας νίκη επικρατώντας με 0-3 του Ολυμπιακού Μαλεβιζίου στο γήπεδο του ΕΓΟΗ, σ’ ένα παιχνίδι που έγινε υπό το βλέμμα του προπονητή της ΠΑΕ ΟΦΗ, Νίκου Παπαδόπουλου.
Ο Νοικοκυράκης στο 30’ μετά από ωραίο συνδυασμό και πάσα του Παπαδάκη έκανε το 0-1 με σουτ ενώ λίγο πριν ολοκληρωθεί το α’ ημίχρονο ο Αποστολάκης σημείωσε το 0-2. Νωρίτερα ο Πανταγάκης είχε κάνει σωτήρια απόκρουση σε σουτ του Πανταγάκη.
Επίσης υπήρξαν αρκετές αμφισβητούμενες φάσεις στο α’ ημίχρονο. Στο 33’ ακυρώθηκε γκολ του Ζωνάκη ως οφσάιντ (ο παίκτης καλυπτόταν οριακά) ενώ λίγο αργότερα σε πλασέ του Κεφαλογιάννη ο Πανταγάκης απέκρουσε τη μπάλα, η οποία χτύπησε στο δοκάρι και εκτός εστίας (όπως φαίνεται στο video) ενώ στη συνέχεια απομάκρυνε καθαρά ο Μουτσομετάι (ο Ολυμπιακός ζήτησε πέναλτι). Επίσης ο ΟΦΗ ’94 ζήτησε πέναλτι που δεν δόθηκε πάνω στον Αποστολάκη στο 42’.
Στο β’ ημίχρονο ο ΟΦΗ ’94 είχε τον έλεγχο του αγώνα και κλείδωσε τη νίκη στο 68’ όταν ο Παπαδάκης έκλεψε τη μπάλα και την έστρωσε στο Νοικοκυράκη, που έκανε εύκολα το 0-3. Στο 90’ ακυρώθηκε γκολ του Παπαδακάκη για τον Ολυμπιακό ως οφσάιντ.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΑΛ.: Αλεξάκης, Παπαδακάκης, Μουρατάι, Μεντουδάκης, Παπαδάκης (78΄ Γκίκας), Αθουσάκης (51΄ Ορφανός), Κεφαλογιάννης Λ., Μουρτζάκης, Κεφαλογιάννης Γ. (60΄ Ζουραράκης), Ζωνάκης, Τάγγινης.
ΟΦΗ ΄94: Πανταγάκης, Μουτσομετάι (73΄ Παπαδάκης Μ.), Κουρίνος, Ζερβάκης, Κουγιουμουτζής, Βολτυράκης, Παπαδάκης Σ., Γκίνη (60΄ Κοτζιάς), Νοικοκυράκης, Λαζίδης (63΄ Αυγουστάκης), Αποστολάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Με προπόνηση για όλους τους παίκτες που έγινε το Σάββατο (4/2) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε το εβδομαδιαίο του πρόγραμμα.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος έδωσε ρεπό στους παίκτες του, την Κυριακή και οι προπονήσεις θα συνεχιστούν τη Δευτέρα, όπου θα ξεκινήσει και η προετοιασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι στη Σπάρτη (Σάββατο 11/2, 3μμ).
Αμέσως μετά την προπόνηση του Σαββάτου, ο Νίκος Παπαδόπουλος, παρέμεινε στο αθλητικό κέντρο και παρακολούθησε τη νίκη της Κ19 του ΟΦΗ επί του ΑΟΧανιά με 7-2, για το αντίστοιχο πρωτάθλημα της Stoiximan.gr Football league.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Πετούσε φωτιές η Κ19 του ΟΦΗ υπο το βλέμμα του Νίκου Παπαδόπουλου