Έβγαλαν όμορφα κορίτσια να οργώνουν τους δρόμους του Ηρακλείου και να κάνουν επιτόπου πωλήσεις! Η προώθηση των εισιτηρίων διαρκείας ήταν μια αναγκαία κίνηση από το τμήμα μάρκετινγκ της ομάδας, σε μια δύσκολη οικονομικά εποχή. Καλλίγραμμες κοπέλες επισκέπτονταν καθημερινά τον Αύγουστο και στις αρχές του Σεπτεμβρίου τα κεντρικά σημεία της πόλης του Ηρακλείου, ενημέρωναν τον κόσμο για τις τιμές στα εισιτήρια διαρκείας του Εργοτέλη και αν ήταν εφικτό έκαναν και επιτόπου πώληση ή κράτηση! Σύμφωνα με τον υπεύθυνο μάρκετινγκ του Εργοτέλη, Λουβοδίκο Ορφανό, η κίνηση αυτή απέδωσε. Όπως τονίζει «ο Εργοτέλης φέτος διέθεσε πάνω από 1200 εισιτήρια διαρκείας. Για τις μέρες μας δεν είναι κακή η συγκομιδή. Η κίνηση με το προμόσιον και τα κορίτσια που βγήκαν στους δρόμους απέδωσε. Ήταν μια καλή κίνηση που πήγε καλά». Για τις φετινές χορηγίες που είχε ο Εργοτέλης, υπογράμμισε ότι «χορηγικά είναι μια χρονιά που πιστεύουμε ότι δεν θα πέσουμε σε σχέση με την περσινή σεζόν. Αυτό που προβάλουμε, δηλαδή, ένα υγιές σωματείο, χωρίς βία, έχει θετικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις. Πιστεύω ότι θα βαδίσουμε σε ικανοποιητικά επίπεδα. Κάνουμε ότι μπορούμε να φέρουμε κόσμο στο γήπεδο. Πάλι θα ξεκινήσουμε τις επισκέψεις στα σχολεία. Η προσπάθεια μας η ομάδα να πάει κοντά στον κόσμο θα συνεχιστεί. Βλέπουμε αποτελέσματα σταθερά από τις κινήσεις αυτές».