Του Γιώργου Κορτσιδάκη Mια υπέροχη ενέργεια με ιδιαίτερο συμβολισμό, απο ομάδα του Ηρακλείου, λόγω και των δύσκολων ημερών της πανδημίας που περνάει ο Ερασιτέχνικος αθλητισμός. Η ομάδα του Πόρου, που αγωνίζεται στον Κρητικό όμιλο της Γ Εθνικής, στόλισε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο της, στο οποίο, οι ...μπάλες και τα στολίδια, ήταν οι παίκτες και το staff της ομάδας. Μια ενέργεια που δείχνει ότι σε αυτή τη δύσκολη εποχή, η ομάδα, παραμένει αγαπημένη και ενωμένη. Ο Πόρος, όπως όλες οι Ερασιτεχνικές ομάδες, οι ποδοσφαιριστές και οι προπονητές, περνάνε δύσκολες μέρες, καθώς παραμένουν στον...πάγο, όπως και όλος ο Ερασιτεχνικός αθλητισμός. Η συμβολική αυτή κίνηση, του Πόρου, δείχνει ότι την ίδια ώρα πoυ κάποιες ομάδες και κάποιοι παράγοντες ζητάνε την ακύρωση της σεζόν για να αποφύγουν το οικονομικό κόστος, κάποιες άλλες, θεωρούν τα μέλη τους, οικογένεια τους και είναι δίπλα τους. Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο του Πόρου, είναι πραγματικά όλα τα λεφτά και ένα δυνατό…