Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
O OΦΗ βρέθηκε να χάνει με 19 πόντους στο ημίχρονο απο τον Αμύντα (31-50), αλλά στη συνέχεια έκανε ένα μεγάλο come back, προηγήθηκε με 72-70 με τον Πιλκούδη στο 1.30 πριν τη λήξη, αλλά δυο λάθος πάσες στην επίθεση, κόστισαν το παιχνίδι στον ΟΦΗ και ο Αμύντας με 1/2 βολές του Στεργιάκη (έβαλε την πρώτη, έχασε εσκεμμένα τη δεύτερη) 4 δεύτερα πριν τη λήξη, πήρε τη μεγάλη νίκη στο Λίντο με 73-72, μετά απο ένα παιχνίδι θρίλερ.
Η προσπάθεια του ΟΦΗ, να "κλέψει" το ροζ φύλο αγώνα, έμενει στη μέση.
Από 17 πόντους πέτυχαν Τσέλλος (1 τριπ.) και Πιλκούδης για τον ΟΦΗ, ενώ 14 (2) είχε ο Μποχωρίδης.
Για τους νικητές, ο Δαμιανός πέτυχε 13 πόντους (2 τριπ.) και ακολούθησαν Αμπατζάς (12 π., 2 τριπ.), Ιωάννου (10 π., 2 τριπ.) και Ματζούρος (10 π., 2 τριπ.).
Στην 6η θέση με 5 νίκες, 5 ήττες και 15 β. συνεχίζει ο ΟΦΗ. Στη δεύτερη θέση ο Αμύντας με 17π (7 νίκες, 3 ήττες).
Στην επόμενη αγωνιστική, θα αναμετρηθούν Αναγέννηση και ΟΦΗ στο Ηρακλειώτικο ντέρμπι, που θα γίνει στα Δυο Αοράκια.
Διαιτητές: Κατραχούρας-Χατζημάρκος-Τσικριτσάκη.
Δεκάλεπτα: 17-27, 31-50, 52-59, 72-73
ΟΦΗ (Ράλλης): Πιλκούδης 17, Μποχωρίδης 14 (2), Τσέλλος 17 (1), Κασπίρης 9 (3), Λιανός 5, Τσιαβές 6, Τσερκιτσόγλου, Πρωτογεράκης 4, Καψάλης.
Αμύντας (Ζούπας-Κουκουνιάς): Αμπατζάς 12 (2), Ιωάννου 10 (2), Δαμιανός 13 (2), Κορκόντζελος 2, Στεργιάκης 6, Τσιουμπρής 9 (2), Ματζούρος 10 (2), Ντουζίδης 6 (2), Γκίκας 3, Μπολδόγλου 2, Καρδάσης.
Δείτε παρακάτω, όλο το παιχνίδι και δηλώσεις.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Για δεύτερη συνεχόμενη αγωνιστική, το πόλο του ΟΦΗ, κερδίζει στο γκολ, δείχνοντας ψυχή στο φινάλε του αγώνα!
Μετά το διπλό στη Νίκαια επί του Ιωνικού, με γκολ στο τελευταίο δευτερόλεπτο (10-11), o ΟΦΗ πήρε και το ντέρμπι με την Ηλιούπολη (10-9), μετά απο ένα παιχνίδι για γερά νεύρα στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Το νικητήριο γκολ του ΟΦΗ, πέτυχε ο νεαρός Πατούνας, 1.47 πριν τη λήξη, με τον ΟΦΗ να ανατρέπει το 8-9, με το οποιο προηγήθηκαν οι φιλοξενούμενοι 4 λεπτά πριν τη λήξη.
Το 9-9 έκανε για τον ΟΦΗ, ο Καπής και το τελικό 10-9, ο Πατούνας.
Ο ΟΦΗ θα μπορούσε να κερδίσει πιο εύκολα το παιχνίδι, αλλά είχε θέματα στην άμυνα του, έδωσε πολλές αποβολές στους φιλοξενούμενους οι οποίοι έπαιξαν αρκετές φορές με παίκτη παραπάνω, με αποτέλεσμα το παιχνίδι να γίνει ντέρμπι.
O ΟΦΗ στην πορεία του παιχνιδιού, προηγήθηκε με 5-2, 6-4 και 7-5, αλλά δεν κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά και να πάει σε ένα ήρεμο φινάλε.
Στο τελευταίο 8λεπτο, έγινε μεγάλη μάχη και απο τις δυο ομάδες, με τον ΟΦΗ, να είναι καλύτερος στις κρίσιμες φάσεις και να πανηγυρίζει μια μεγάλη -δεύτερη διαδοχική- νίκη στο πρωτάθλημα της Α2.
Το τελευταίο σφύριγμα, βρήκε τον προπονητή του ΟΦΗ, Κώστα Φιτσανάκη, να πανηγυρίζει με τους παίκτες του, τη μεγάλη νίκη.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα ότι "κάθε τρείς βαθμοί είναι πολύ σημαντικοί σε αυτό το πρωτάθλημα που είναι μαραθώνιος. Θα φανεί και στη συνέχεια η σημασία των τριών βαθμών, που πήραμε σε αυτό το παιχνίδι. Μπορούσαμε να παίξουμε καλύτερα, αλλά είχαμε την πίεση της νίκης στην έδρα μας. Κρατάω όμως ότι κερδίσαμε για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι, στο τέλος και αυτό για μένα είναι πολύ σημαντικό, γιατί δειξαμε ψυχικά αποθέματα"
Στην επόμενη αγωνιστική, ο ΟΦΗ πηγαίνει στη Χίο.
Τα 8λεπτα: 3-2, 5-4, 7-7, 10-9.
Διαιτητές: Στεφανάκης, Καζούλης.
ΟΦΗ (Κώστας Φιτσανάκης): Τσαβολάκης, Παπανικολάου, Φυτάλης, Σκαρπέλης 1, Κλήμος 1, Πακιουφάκης 1, Καπής 2, Παπαδάκης, Λουλακάκης, Ζουράρης 2, Βασιλάκης 1, Πατούνας 1, Λασηθιωτάκης, Διακάκης, Καλλέργης.