Mε κορυφαίο τον πασαδόρο του Μαρίν Λέσκοφ, ο ΟΦΗ κέρδισε τον Πήγασο Πολίχνης με 3-0 (25-20, 25-15, 25-19) μετά απο κυριαρχική εμφάνιση, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ο Μολδαβός πασαδόρος του ΟΦΗ, αναδείχθηκε MVP της αναμέτρησης, για την οργάνωση του παιχνιδιού του ΟΦΗ, στην αναμέτρηση.
Ο Λέσκοφ, έλαβε το βραβείο απο τα χέρια του προέδρου του ΟΦΗ, Γιάννη Δανδάλη και το αφιέρωσε στους συμπαίκτες του.
Οπως είπε μετά το τέλος του αγώνα "πρώτα απο όλα θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, για το βραβείο του MVP του αγώνα. Χωρίς αυτούς, δεν θα γινόταν τίποτα. Κάναμε σπουδαίο παιχνίδι σήμερα και ήμασταν πολύ συγκεντρωμένοι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Είναι ένα πολύ καλό τελείωμα σε αυτό το πρώτο κομμάτι της σεζόν. Εύχομαι αυτή η νίκη να μας δώσει την ώθηση που θέλουμε για το μέλλον".
Δείτε παρακάτω τη δήλωση του Μάριν Λέσκοφ.
Με σύνθημα δίνουμε αίμα, σώζουμε ζωές, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, πραγματοποίησε και φέτος εθελοντική αιμοδοσία, με σκοπό να ενισχύσει την τράπεζα αίματος που διαθέτει.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ευχαρίστησε όσους συμμετείχαν και εξέφρασε την βεβαιότητα ότι και φέτος, θα μπορέσει να βοηθήσει ανθρώπους που είχαν ανάγκη (πέρσι ο ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ διέθεσε 40 φιάλες αίμα σε Ηρακλειώτες, που είχαν ανάγκη).
Στην ανακοίνωση του, ο σύλλογος, τονίζει ότι
"Ενα μεγάλο ευχαριστώ, στους αθλητές μας, τους προπονητές μας, τα μέλη μας και τους φίλους του συλλόγου, που συμμετείχαν και φέτος στην ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για την ενίσχυση της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΙΜΑΤΟΣ του συλλόγου μας.
Είμαστε βέβαιοι ότι, θα έχουμε και φέτος τη δυνατότητα να βοηθήσουμε συνανθρώπους μας, που έχουν ανάγκη!
Η αιμοδοσία, έχει πλέον καθιερωθεί ως κορυφαία κοινωνική ενέργεια απο τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, καθώς προσφέροντας αίμα, σώζουμε ζωές!
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ανήκει πλέον στο Εθνικό Μητρώο αιμοδοτών, μέσα απο την ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΙΜΑΤΟΣ, που διαθέτει, η οποία ανα πάσα στιγμή είναι εκεί για να προσφέρει βοήθεια, σε όποιον τη χρειάζεται.
Ευχαριστούμε απο καρδιάς, όσους συμμετείχαν!
Ευχαριστούμε θερμά και το προσωπικό απο το τμήμα αιμοδοσίας, του ΠΑΓΝΗ για την βοήθεια του, στους αιμοδότες μας!
Καλές Γιορτές, με υγεία σε όλο τον κόσμο! #ofierasitechnis