«Χάσαμε μεγάλη ευκαιρία για το διπλό στην Πεντέλη» τονίζει ο προπονητής της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ Γιάννης Κόκκινος, σχολιάζοντας το παιχνίδι της Κυριακής, όπου ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 63-59, στα τελευταία δευτερόλεπτα της αναμέτρησης.
Ο Γιάννης Κόκκινος μιλώντας στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ανέφερε για το παιχνίδι ότι «τα παιδιά έκαναν μεγάλη προσπάθεια και είμαι ευχαριστημένος. Δυστυχώς χάσαμε μια σπουδαία ευκαιρία να κάνουμε μια μεγάλη εκτός έδρας νίκη, απέναντι σε μια ομάδα που έχει βλέψεις για άνοδο. Αξίζαμε τη νίκη. Στην τελευταία φάση οι διαιτητές δεν μας έδωσαν το φάουλ στον Μαιστρέλη, αλλά η μεγαλύτερη ζημιά έγινε στο τρίτο δεκάλεπτο, όπου μας φόρτωσαν με πολλά φάουλ.
Κρατάμε την πολύ καλή άμυνα που παίξαμε απέναντι σε μια ομάδα που βάζει κοντά στους 80 πόντους στο γήπεδο της, ενώ εμείς την περιορίσαμε στους 63. Αν είχαμε ανάλογη παρουσία στην επίθεση θα κερδίζαμε. Βγάλαμε πολλά ελεύθερα σούτ, αλλά δεν τα βάλαμε.Συνεχίζουμε την προσπάθεια μας, καθώς μας περιμένει ένα ακόμη δύσκολο παιχνίδι με τον Κάδμο στο γήπεδο μας, το οποίο πρέπει να είναι καμίνι, όπως ήταν στο πρώτο παιχνίδι με τη Νίκη Αμαρουσίου, για να πάρουμε τη νίκη».
Η βαθμολογία της 2ης αγωνιστικής:
1)Ιπποκράτης Κω 4 (2-0)
2)Διαγόρας Δρυοπιδέων 4(2-0)
3)Κάδμος 4 (2-0)
4)Πεντέλη 4 (2-0)
5)Πόλις Καλλιθέας 3(1-1)
6)Νίκη Αμαρουσίου 3(1-1)
7)Έσπερος Λαμίας 2(0-1)*
8)ΟΦΗ 2(1-1)**
9)Πανναξιακός 2(0-2)
10) Άρης Νικαιας 2(0-2)
11)Σαντορίνη 2(0-2)
12)Λοκρός Αταλάντης 1(0-1)*
13)Προμηθέας Χαλανδρίου 1(0-2)**
Οι ομάδες με * έχουν ένα αγώνα λιγότερο, ενώ οι ομάδες με ** έχουν ξεκινήσει λόγω τιμωρίας από το -1.
Το πρόγραμμα της 3ης αγωνιστικής(30/10):
ΑΣ Λοκρός Αταλάντης-ΑΣΚ Ιπποκράτης Κω
ΑΕ Σαντορίνης-ΑΣ Νίκη Αμαρουσίου
Πανναξιακός ΑΟΝ- ΑΕ Πεντέλης
ΟΦΗ- ΕΣ Κάδμος
Άρης Νικαίας ΓΝΟ-ΓΣ Προμηθέας Χαλανδρίου
Πόλις Καλλιθέας-ΓΣ Έσπερος Λαμίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Οι διαιτητές δεν επέτρεψαν στον ΟΦΗ να πάρει το διπλό
Ο ΟΦΗ πάλεψε το παιχνίδι στην Πεντέλη, έπαιξε εκπληκτική άμυνα, αλλά αν και προηγήθηκε με +8 στο ημίχρονο (29-37) δεν κατάφερε να πάρει το ροζ φυλλο αγώνα, με αποτέλεσμα να γνωρίσει την ηττα με 63-59. Κρίμα για τον ΟΦΗ, γιατί έχασε μεγάλη ευκαιρία για να κάνει ένα σπουδαίο διπλό και να διπλασιάσει τις νίκες του. Οι άνθρωποι του ΟΦΗ εξέφρασαν παράπονα για την διαιτησία, ειδικά στο τρίτο δεκάλεπτο, όταν «φόρτωσαν» με φάουλ τους παίκτες του ΟΦΗ, με αποτέλεσμα να ροκανιστεί η διαφορά που είχε πάρει η ομάδα του Γιάννη Κόκκινου.
Πάντως ο ΟΦΗ σε ένα ακόμη παιχνίδι, έδειξε ότι θα είναι μια δυνατή ομάδα στην κατηγορία.
Στην τελευταία φάση του αγώνα 61-59 οι άνθρωποι του ΟΦΗ διαμαρτύρονται για φάουλ που δεν δόθηκε στον Μαιστρέλη (6 δεύτερα πριν τη λήξη), όπου οι διαιτητές δεν σφύριξαν, με αποτέλεσμα να διαμοργφωθεί το τελικό 63-59.
Πεντέλη- ΟΦΗ 63-59
Δεκάλεπτα: 20-19, 29-37 (ημίχ.), 49-49, 63-59
Διαιτητές: Φάκαρος, Ντάνος
ΑΕ Πεντέλης (Χαρτοματσίδης): Μάντζιος, Γρατσιάτος 12(1), Λίτσο 5(1), Αποστολόπουλος 9(1), Πορτελάνος 4, Καρούζος 2,Κωνσταντάκος, Καλογερόπουλος 9, Μπίγγος 5, Σαλτουρίδης 9, Μαλούκος 8.
ΟΦΗ (Κόκκινος Γ.): Μητρόπαπας 5, Κριτσινάκης 3(1), Μαϊστρέλης 2, Ξενάκης 4, Καρλάφτης 2, Μπουμπάρης, Αγαπιάδης 10, Πρωτογεράκης 11(1), Βλαχάκης 2, Κυρίτσης, Μουλάς 20(2).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ένα είναι σίγουρο: Με την Β’ Εθνική, ποτέ μη λες ποτέ!
Την Δευτέρα (17/10) η Footballleague ανακοίνωσε και επίσημα ότι το πρωτάθλημα ξεκινάει το Σαββατοκύριακο (22-23/10), μετά από σχετική ψηφοφορία που διενεργήθηκε «δια περιφοράς» των ομάδων της κατηγορίας.
Στην ψηφοφορία 10 ομάδες ψήφισαν να αρχίσει το πρωτάθλημα, 7 όχι και μια ομάδα είχε λευκή ψήφο.
Την Τρίτη (18/10) η Footballleague, ενημέρωσε τις ομάδες για διοικητικό συμβούλιο για την Τετάρτη (19/10), με θέμα την έναρξη ή όχι του πρωταθλήματος, παρ’ ότι με προηγούμενη ανακοίνωση της, η ίδια δημοσιοποίησε τη σέντρα, αλλά και τις μέρες και ώρες των αγώνων της πρεμιέρας!
Τι έχει αλλάξει;
Οι επτά ομάδες, οι οποίες δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν και βλέπουν ότι δεν θα βγάλουν το πρωτάθλημα χωρίς τηλεοπτικά έσοδα και χορηγίες, απειλούν να προσφύγουν στο διαιτητικό δικαστήριο της ΕΠΟ και να προσβάλουν νομικά την δια περιφοράς απόφαση της Footballleague, για την έναρξη του πρωταθλήματος!
Οι «7» θεωρούν ότι αν ξεκινήσει το πρωτάθλημα, τότε η Footballleague χάνει κάθε ελπίδα για να πάρει κάποιο έσοδο από την τηλεόραση ή τις χορηγίες και θεωρεί ότι η αναστολή του πρωταθλήματος, είναι η μόνη επιλογή ως πίεση ή εκβιασμό (μάλλον προς την Πολιτεία ή την Σούπερ Λίγκ), για να πάρουν κάποια χρήματα και να βγάλουν την χρονιά.
Μάλιστα ζητούν νέα ψηφοφορία στο Δ.Σ. της Τετάρτης με την λογική ότι «κάποιες ομάδες δεν ήξεραν τι ψήφισαν!».
Αυτό θα γίνει τελικά! Νέα ψηφοφορία για το αν θα αρχίσει ή όχι το πρωτάθλημα.
Το οποίο την Δευτέρα άρχιζε, αλλά την …Τρίτη, είναι ξανά στον αέρα. Το τι θα γίνει την Τετάρτη, θα το δούμε.
Το αν θα διαταραχθεί το 10 υπέρ, 7 κατά, της έναρξης του πρωταθλήματος, θα φανεί.
Τα τηλέφωνα έχουν πάρει φωτιά και το παρασκήνιο είναι μεγάλο.
Την ίδια, ώρες παίκτες και προπονητές περιμένουν με αγωνία το νέο σόου των παραγόντων της κατηγορίας, για να μάθουν τι θα γίνει. Είναι και αυτοί "όμηροι" αυτής της θλιβερής κατάστασης, που επικρατεί.
Αυτές οι «ομορφιές» συμβαίνουν στην Β’ Εθνική, η οποία πριν καν αρχίσει, βλέπει κανείς ότι έχει συγκεντρώσει τις χειρότερες των προυποθέσεων.
Και το μεγάλο ερώτημα παραμένει: Με αυτήν την αναξιοπιστία, η οποία επιβεβαιώνεται καθημερινά, πως θα συγκεντρώσει τηλεοπτικά έσοδα και χορηγίες για να στηριχθεί...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ναι στη σέντρα της Football league με 10 υπερ, 7 κατά και ένα λευκό