karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μια μεταγραφή με ...προεκτάσεις, έγινε τα τελευταία 24ωρα στην Γ' Εθνική.

Ο Ερμής Ζωνιανών που οδηγεί την κούρσα στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, έχοντας κάνει εντυπωσιακό ξεκίνημα (5Χ5), αφήνοντας πίσω Εργοτέλη και Ιωνικό, που είναι τα φαβορί, απέκτησε τον έμπειρο κεντρικό αμυντικό Δημήτρη Ραπτάκη.

Η θητεία του τελευταίου στον Κισσαμικό (Fotball league) ήταν σύντομη, καθώς ζήτησε να αποχωρήσει για οικογενειακούς λόγους, όπως ανακοινώθηκε.

Ο Ραπτάκης, αμέσως «τα βρήκε» με την διοίκηση του Ερμή και έτσι, θα βοηθήσει άμεσα την ομάδα του Ρεθύμνου, στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.

Ο Ερμής Ζωνιανών με την μεταγραφή του Ραπτάκη, δείχνει την επιθυμία του να «κυνηγήσει» τον όνειρο του, στην φετινή χρονιά.

Γιατί, αν η διοίκηση της ομάδας, είχε αρκεστεί στη σωτηρία (πέφτει μόνο ένας στον 4ο όμιλο) δεν είχε (σοβαρό) λόγο να κάνει μια τέτοια κίνηση και μάλιστα "ηχηρή".

Ο Ραπτάκης έχει μεγάλη εμπειρία, πέρσι έκανε πρωταθλητισμό με τον ΟΦΗ και πανηγύρισε και αυτός την άνοδο, ενώ έχει παραστάσεις απο μεγαλύτερες κατηγορίες στις οποίες έχει αγωνιστεί.

Μαζί με τον Βενιζέλο Ανυφαντάκη, είναι βέβαιο ότι θα κάνει ένα απο τα καλύτερα "δίδυμα" κεντρικών αμυντικών στην κατηγορία.

Ενώ στα Ζωνιανά, θα βρεί και τον περσινό του συμπαίκτη στον ΟΦΗ, Φαμπίνιο, ο οποίος επίσης έχει δώσει προσωπικότητα στην μεσαία γραμμή της ομάδας του Ρεθύμνου.

Φαίνεται καθαρά, ότι στον μυαλό των ανθρώπων του Ερμή Ζωνιανών, δεν υπάρχει μόνο η  καλή πορεια και η άνετη παραμονή.

Με την κίνηση αυτή, δείχνουν ότι θέλουν να κυνηγήσουν με μεγαλύτερη δύναμη και με  όλες τις πιθανότητες τους αναλογούν, την "έκπληξη" που ήδη έχουν κάνει στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος...

Και όπως λένε εκείνοι που γνωρίζουν καλά την κατηγορία, κάθε χρόνο υπάρχει μια "έκπληξη", η οποία μπαίνει "σφήνα" στα φαβορί....

Το ξεκίνημα του Ερμή, ο οποίος και πέρσι έκανε καλή χρονιά τερματίζοντας έκτος, έχει έδρα-κάστρο και έμπειρους παίκτες (Ανυφαντάκης, Φαμπίνιο, Ταβλαδωράκης, Ραπτάκης), αλλά και τον μέχρι σήμερα, πρώτο σκόρερ της κατηγορίας Τοπούζη (4 γκολ), δείχνει ότι έχει όλες τις προυποθέσεις να παίξει αυτό το ρόλο της ομάδας-έκπληξης...και ότι γίνει!

 

«Το παιχνίδι έπρεπε να ειναι 3-0 στο 30'. Δεν μας ήθελε η μπάλα» ανέφερε ο προπονητής του Εργοτέλη Γιάννης Χατζηνικολάου, μετά το 2-2 της ομάδας του με τον Ιαλυσό Ρόδου, στο Παγκρήτιο στάδιο. Ο τεχνικός του Εργοτέλη ανέφερε στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι ότι  «είμαστε στεναχωρημένοι που δεν πήραμε το τρίποντο σε ένα ματς όπου έπρεπε στα πρώτα 30 λεπτά να είναι 3-0, και στο τέλος μπορούσαμε να το χάσουμε κιόλας. Για να πάρεις μια νίκη πρέπει να έχεις και την τύχη με το μέρος σου η οποία δεν μας ήθελε στο σημερινό παιχνίδι. Είμαστε στεναχωρημένοι που χάσαμε το τρίποντο αλλά πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Λίγο η τύχη, λίγο η πίεση για τη νίκη μας κάνει να χάνουμε πολλές φορές την αυτοσυγκέντρωση μας και δεν μπορούμε να τελειώσουμε καλά τις φάσεις.Όταν πιέζεις ψηλά μια ομάδα ο αντίπαλος παίζει με αντεπιθέσεις και μπορεί να δεχθείς γκολ. Από την άλλη με προβληματίζει το γεγονός ότι έτσι όπως είναι το πρόγραμμα θα παίζουμε τον Νοέμμβριο κάθε 15 ημέρες ματς για το πρωτάθλημα και αυτό δεν είναι καλό γιατί χάνουμε τον ρυθμό μας».

«Πιστέψαμε στη νίκη»

O τεχνικός του Ιαλυσου Ηλίας Φυντάνης τόνισε ότι  «παίξαμε με μια ομάδα που διεκδικεί το πρωτάθλημα και πιστεύω ότι αξίζει να το πάρει και της το εύχομαι. Στο πρώτο μέρος μετά το γρήγορο γκολ που δεχθήκαμε δεν αντιδράσαμε σωστά και μπορούσαμε να χάνουμε με 2 ή και 3-0 μέχρι το 30΄. Από εκεί και πέρα όμως αλλάξαμε τον τρόπο παιχνιδιού της ομάδας και το πείσμα και η θέληση των παικτών μας βοήθησε να γυρίσουμε το ματς παίζοντας πολύ καλά στη κόντρα επίθεση. Στο δεύτερο μέρος δεχθήκαμε πίεση από τον Εργοτέλη αλλά όταν πήγε το παιχνίδι στο 75΄πιστέψαμε ότι μπορούμε να πάρουμε τη νίκη. Από δύο δικά μας λάθη στην άμυνα δεχθήκαμε το 2-2 και πήραμε ένα βαθμό σε μια δύσκολη έδρα που δύσκολα θα περάσει άλλη ομάδα της κατηγορίας. Έτσι όπως ήρθε η εξέλιξη του ματς είμαι στεναχωρημένος για την ισοπαλία γιατί φάγαμε το γκολ στο 87΄, αλλά στο πρώτο μέρος επαναλαμβάνω βάσει της απόδοσης του Εργοτέλη μέχρι το 30΄το σκορ μπορούσε να ήταν και 3-0».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Γ' Εθνική: Τρίτος ο Εργοτέλης, πρώτος ο Ερμής

Θρίλερ στο Παγκρήτιο-Στο 87' έσωσε το βαθμό ο Εργοτέλης

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με μια στάση στον Αη Γιώργη στο Σεληνάρι, για ένα κερί, για το καλό και μια προσευχή, όπως συνηθίζεται απο τους περαστικούς, ξεκίνησε το ταξίδι των πιτσιρικάδων της ΕΠΣΗ, για το Λασίθι, για τις αναμετρήσεις της 1ης αγωνιστικής της φάσης των ομίλων, των Μικτών ομάδων της Κρήτης.

Τα παιδιά των Μικτών ομάδων της ΕΠΣΗ με τους συνοδούς τους, πήραν δύναμη για τα παιχνίδια στη Κριτσά, κόντρα στο Λασίθι, ενώ δεν παρέλειψαν να βγάλουν και μια όμορφη αναμνηστική φωτογραφία, με πολλά μηνύματα, έξω απο το φημισμένο και πανέμορφο μοναστήρι, που είναι αναγκαία στάση, όσων περνούν απο εκεί, όσο βιαστικοί και αν μπορεί να είναι.

Για μια προσευχή, ένα κερί στην Χάρη του Αη Γιώργη!

Το ποδόσφαιρο, στέλνει πάντα σημαντικά "μηνύματα" τα οποία και αναδεικνύονται μέσα απο αυτήν την φωτογραφία.

Μπράβο στους συνοδούς των πιτσιρικάδων, για αυτήν αυθόρμητη, αλλά πολύ σημαντική (μια και μιλάμε για μικρά παιδιά στις Μικτές ομάδες) πρωτοβουλία!

Το ποδόσφαιρο-ειδικά σε αυτές τις ηλικίες- δεν είναι μόνο μπάλα, είναι διαπαιδαγώγηση, διαμόρφωση χαρακτήρα, είναι ήθος και παιδεία, είναι πολλά, για την διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου χαρακτήρα, μέσα και έξω απο το γήπεδο. Ενός καλού ανθρώπου, που βγαίνει σιγά-σιγά στην κοινωνία.

Απο ότι φαίνεται οι συνοδοί των παιδιών, τα γνωρίζουν όλα αυτά και αυτό είναι σπουδαίο, ειδικά στις μέρες μας.
Να σημειωθεί ενωσιακοί προπονητές Γιάννης Μπασκάκης και Δημήτρης Τριβιζαδάκης έχουν επιλέξει τους εξής ποδοσφαιριστές για τις Μικτές του Ηρακλείου, οι οποίοι απαρτίζουν το "αύριο" του Ηραkλειώτικου ποδοσφαίρου:

Μικτή Παίδων: Κουτεντάκης, Σμπώκος, Καφούσης, Τσαμπουράκης, Γαρεφαλάκης, Ανετάκης (ΟΦΗ), Χαλκιαδάκης, Ψιμόπουλος, Καρδουλάκης, Τσαμαντιώτης, Ματαλλιωτάκης (Εργοτέλης), Ανδρουλάκης, Λιανέρης, Ζηδιανάκης, Νιργιανάκης (Λίντο), Βασιλάκης (ΠΟΑ), Καλαϊτζάκης (Αθλόπολις), Κόκκας (Ολυμπιακός).
Μικτή Νέων: Καλαϊτζάκης, Νοικοκυράκης, Κουρίνος, Ζερβάκης, Κουγιουμουτζής, Τζωρτζάκης (ΟΦΗ '94), Μακρυγιαννάκης (Κεραυνός), Χαϊντίνι, Δολαψάκης, Αλεξάκης, Στεφανάκης, Παπαδάκης (Κανάρια), Σηφάκης, Χιώτης, Ψαρράς (Δόξα), Κεφαλογιάννης, Κοιλάδης, Αρχοντάκης (Νέοι Αλμυρού).

Γ.Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi