Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ είχε ένα εύκολο απόγευμα κόντρα στην Ελευσίνα στο Γεντί Κουλέ.
Κέρδισε τον αντίπαλο του με 2-0 πετυχαίνοντας και τα δυο γκολ στο πρώτο ημίχρονο, ενώ έχασε ευκαιρίες για ένα πολύ μεγαλύτερο σκορ , δείχνοντας επιπολαιότητα στην τελική προσπάθεια.
Το ζητούμενο πάντως για τον ΟΦΗ ήταν οι τρείς βαθμοί και η πρώτη νίκη στο πρωτάθλημα και υπ' αυτήν την έννοια, ο στόχος επετεύχθη στο παιχνίδι με την Ελευσίνα.
Ο ΟΦΗ μπήκε πολύ δυνατά στο ματς και στο πρώτο ημίχρονο περιόρισε σε ρόλο κομπάρου τον αντίπαλο του, καθώς οι επιθέσεις ήταν κατά...κύματα.
Αυτός ο επκπλητικός ρυθμός που είχε στο παιχνίδι του ο ΟΦΗ, του έδωσε και τη δυνατότητα να τελειώσει απο το πρώτο ημίχρονο το ματς.
Μόλις στο 9' ο Μιλοσάβλιεφ ανατράπηκε απο τον Τσούπρο, ο διαιτητής έδωσε το πέναλτι το οποίο μετέτρεψε σε γκολ ο Χαντί με εύστοχη εκτέλεση,
Στο 41' ο προωθημένος Μίκιτς μετά απο ενέργεια και πάλι του Μιλοσάβλιεφ, έκανε το 2-0 και ουσιαστικά τελειωσε το παιχνίδι.
Είχαν προηγηθεί για τον ΟΦΗ μια μεγάλη ευκαιρία με τον Χαντί στο 13' μετά απο έξοχη πάσα του Ογκμποε, μια καλή ευκαιρία με τον Ράντι στο 15' και τον Μιλοσάβλιεφ στο 18', αλλά και μια φάση στο 37' όπου ο Ογκμποε (και πάλι απο ενέργεια του Μιλοσάβλιεφ) βγήκε στην πλάτη της άμυνας και σκόραρε, αλλά ο βοηθός τον σταμάτησε με οφσάιντ, σε μια πολύ οριακή φάση που έφερε διαμαρτυρίες απο την πλευρά του ΟΦΗ.
Το «γεμάτο» απο ευκαιρίες για τον ΟΦΗ πρώτο ημίχρονο, αλλά και το 2-0, έδωσε την θέση του σε μια πιο συντηρητική παρουσία απο πλευράς γηπεδούχων, στην επανάλληψη.
Παρ' όλα αυτά ο ΟΦΗ είχε μια τεράστια ευκαιρία με τον Ράντι να αστοχεί στο τετ-α-τετ με τον τερματοφύλακα, μετά απο δική του ατομική ενέργεια για να κάνει το 3-0.
Η Ελευσίνα στην μοναδική της φάση στο παιχνίδι, είχε δοκάρι με τον Ρόκα στο 49'.
Ο ΟΦΗ αρκέστηκε στο 2-0 και το παιχνίδι έκλεισε με αυτό το σκορ, που μάλλον φαντάζει μικρό γα τις «τελικές» που δημιούργησε ο ΟΦΗ μπροστά αποτην αντίπαλη εστία.
Με γκολ του Χαριτου στο 94' για το οποίο διαμαρτυρήθηκαν οι φιλοξενούμενοι ως επιθετικό φάουλ, ο ΠΟΑ πήρε μια σπουδαία νίκη στο Ατσαλένιο με 4-3 επί του πάντα σκληροτράχηλου Ιαλυσού Ρόδου, σε ένα απο τα πιο εντυπωσιακά παιχνίδια στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Ο ΠΟΑ προηγήθηκε με 3-1 με χατ-τρικ του Τάσου Τριανταφύλλου, αλλά οι Ροδίτες δεν είχαν πει την τελευταία τους λέξη, καθώς ισοφάρισσν σε 3-3 «παγώνοντας» το Ατσαλένιο.
Τελικά το παιχνίδι κρίθηκε στην τελευταία φάση με τον Χαρίτο να στέλνει την μπάλα στα δίχτυα με κεφαλιά και τους Ροδίτες να διαμαρτύρνται στον διαιητή Μπερτάκη απο τα Χανιά για επιθετικό φάουλ.
Το γκολ μέτρησε και ο ΠΟΑ πανηγύρισε μια μεγάλη νίκη, την ποία χρειαζόταν μετά την βαριά ήττα με 5-1 απο τον Ιωνικό στη Νίκαια.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Γ Εθνική: Εμεινε ζωντανός ο Εργοτέλης με διπλό στο Μοσχάτο, τρίποντο στο 94' ο ΠΟΑ
Mε προπόνηση που έγινε σήμερα (29/11) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση της Τετάρτης (30/11, 7.30) για το παιχνίδι με τον Παναθηναικό στο Γεντί Κουλέ για την φάση των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος.
Στην τελευταία προπόνηση δεν έλαβε μέρος ο Κοιλιάρας, ο οποίος έχει προσβληθεί απο ίωση και τέθηκε εκτός αποστολής. Το ίδιο και ο Κώτσιος, ο οποίος συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα και θεραπεία.
Εκτός αποστολής έμειναν ακόμη οι Κασμερίδης, Ογκμποε,Μάνος, Μάσάδο, Βρετός, Τουγλής, Μπολάκης, Χίζι.
Στην αποστολή του ΟΦΗ μετέχουν οι : Δάφκος, Δερμιτζάκης, Μίκιτς, Βαλλιάνος, Κομεσίδης, Οστοιτς, Χαντί, Φαζός, Βουό, Μιλοσάβλιεφ, Ραντι, Νάστος, Αντουκόρ, Κιάσσος, Μπουρσέλης, Ροβίθης, Κοντογιάννης, Μανιαδής.
Η αποστολή του ΟΦΗ μετά την προπόνηση αποσύρθηκε στο ξενοδοχείο «Λατώ», όπου και θα παραμείνει. Η αποστολή θα γευματίσει το μεσημέρι της Τετάρτης εκεί και το απόγευμα θα μεταβεί στο γήπεδο για το παιχνίδι με τον Παναθηναικό.