Η ΠΑΕ Πλατανιάς Χανίων στο περιθώριο του αγώνα με τη Σπάρτη για το Κύπελλο (1-0) τίμησε τον Ηλία Αναστασάκο, τον παίκτη που πέτυχε το πρώτο γκολ για την ομάδα των Χανίων στην Super League, στη νίκη με 2-0 επί του Πανθρακικού την 2η αγωνιστική της περιόδου 2012-2013. Συνολικά στις 28 συμμετοχές που είχε με την φανέλα του Πλατανιά, ο Ηλίας Αναστασάκος, σημείωσε 7 τέρματα.
Ο επιθετικός της Σπάρτης μετά το τέλος του αγώνα, αφού ευχαρίστησε τους ανθρώπους της ομάδας των Χανίων για την τιμή που του έκαναν, συμπλήρωσε: “Πιστεύω ότι για μας μένει η καλή εμφάνιση. Είμαστε μια νέα ομάδα και σημασία δεν έχει τόσο το αποτέλεσμα, όσο η καλή εικόνα που είχαμε, απέναντι σε μια ομάδα της Super League. Για μας υπάρχει ο στόχος της ανόδου, αλλά όχι άμεσα και παιχνίδια σαν και αυτό μας βοηθούν στο να αποκτήσουμε εμπειρίες. Στον Πλατανιά είχα περάσει πολύ ωραία και έχω πολλούς φίλους με τους οποίους ακόμα έχουμε επικοινωνία. Τους ευχαριστώ για την έκπληξη που μου είχαν ετοιμάσει και εύχομαι στην ομάδα ό,τι καλύτερο σε πρωτάθλημα και Κύπελλο”.
Την πρώτη της νίκη στον θεσμό του Κυπέλλου πέτυχε η ομάδα του Πλατανιά, που επικράτησε με 1-0 της Σπάρτης για τη 2η αγωνιστική της διοργάνωσης, κάνοντας παράλληλα σημαντικό βήμα για την πρόκρισή της στην επόμενη φάση.
Το πρώτο ημίχρονο γρήγορα θα ξεχαστεί, καθώς είχε μόλις δύο καλές στιγμές, μία από κάθε ομάδα. Πρώτος απείλησε ο Πλατανιάς, όταν στο 26′ ο Γιορέντε έβγαλε τη σέντρα από αριστερά, ο Γουνδουλάκης έπιασε την κεφαλιά από πολύ καλή θέση, αλλά η μπάλα δεν του έκανε το χατήρι και έφυγε λίγο άουτ.
Η Σπάρτη απάντησε λίγα λεπτά πριν την ολοκλήρωση του ημιχρόνου, όταν στο 42′ ο Μπουντόπουλος έμεινε όρθιος στο μαρκάρισμα του Καρυπίδη, μπήκε στην περιοχή, αλλά από καλή θέση πλάσαρε άουτ.
Η εικόνα του αγώνα άλλαξε στο δεύτερο ημίχρονο, καθώς ο Πλατανιάς ήταν καλύτερος από την αντίπαλό του. Μόλις στο 49ο λεπτό ο Γιορέντε έστειλε με κεφαλιά την μπάλα άουτ, όμως δύο λεπτά αργότερα ο Ισπανός μπακ, έσπασε το τεχνητό οφ σάιντ, γύρισε πολύ όμορφα την μπάλα στον Γουνδουλάκη και αυτός από το ύψος του πέναλτι δεν δυσκολεύτηκε να ανοίξει το σκορ για την ομάδα του Πλατανιά.
Ο Πλατανιάς πίεσε για το δεύτερο γκολ και έχασε σημαντικές ευκαιρίες με τον Τσουράκη και τον Στανισάβλιεβιτς, ενώ η Σπάρτη έφτασε κοντά στην ισοφάριση στις καθυστερήσεις, όταν στην πρώτη της καλή στιγμή στο δεύτερο ημίχρονο, ο Ηλιόπουλος βρέθηκε απέναντι στον Κοκκαλά, αλλά σούταρε πάνω από το δοκάρι.
Η ταυτότητα του αγώνα
ΣΚΟΡΕΡ: 51′ Γουνδουλάκης
ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ: 52′ Στανισάβλιεβιτς-86΄Αναστασόπουλος
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Μουρτζάκης (Ηρακλείου)
Πλατανιάς (Γ.Παράσχος): Κοκκάλας, Γιορέντε, Πριντέντα, Καρυπίδης, Αποστολόπουλος, Στανισάβλιεβιτς, Γουνδουλάκης, Μενδρινός (85′ Ηλιάδης), Τσουράκης (78′ Κάργας), Ντίνας (68′ Στάθης), Ντιλαβέρ
Σπάρτη (Σ. Αντωνίου): Κραβαρίτης, Σιώπης, Γκαλίτσιος, Γιαννίτσης, Καρτσαμπάς (57′ Ηλιόπουλος), Παπαχρήστος, Αναστασόπουλος, Μπανούσης, Οικονομόπουλος (84′ Κατσίκης), Μπουντόπουλος (59΄λ.τρ. Βελλίνης), Αναστασάκος.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Μετά το τέλος της αναμέτρησης με την Σπάρτη, ο τεχνικός του Πλατανιά Γιώργος Παράσχος τόνισε:
“Πήραμε μια πολύ δύσκολη νίκη απέναντι σε μια ομάδα με καλά στοιχεία. Εμείς στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν καθόλου καλοί και ψαχνόμασταν για να βρεθούμε καθώς είχαμε πολλές αλλαγές. Στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν πολύ καλύτεροι από τον αντίπαλό μας, όμως και πάλι δεν καταφέραμε να “κλειδώσουμε” από νωρίς το ματς αν και είχαμε ευκαιρίες, όπως αυτή του Τσουράκη. Πρέπει να σοβαρευτούμε λίγο στην τελική προσπάθεια. Αν γινόταν σε εκείνο το σημείο το 2-0 θα είχαμε ένα διαφορετικό παιχνίδι στη συνέχεια. Αντίθετα δώσαμε το δικαίωμα στην Σπάρτη να ελπίζει και ευτυχώς δεν δεχτήκαμε την ισοφάριση στο τελευταίο λεπτό. Τώρα κοιτάμε τον αγώνα με τον Πανιώνιο, που για μας είναι κομβικός. Πρέπει να δώσουμε τα πάντα για να κερδίσουμε”.
Σε ερώτηση για το γεγονός ότι ο Πλατανιάς βρίσκει με δυσκολία το γκολ, ο κ.Παράσχος απάντησε: “Το έχουμε πει και μόνοι μας ότι υπάρχει πρόβλημα στο γκολ. Βλέπετε και εσείς ότι δεν υπάρχουν εύκολα ματς. Δεν είναι τυχαίο ότι αν κάνεις δύο συνεχόμενες νίκες πας για Ευρώπη, ενώ αντίθετα με δύο ήττες κινδυνεύεις. Το πρωτάθλημα είναι πολύ καλό και θα χαθούν και άλλοι βαθμοί και από τις μεγάλες ομάδες. Στα δύο τελευταία ματς με Ηρακλή και ΑΕΚ η ομάδα ήταν καλή. Το μόνο παράπονο που έχω για το τελευταίο παιχνίδι είναι ότι μετά το 1-0 το παρατήσαμε. Τώρα είμαστε αναγκασμένοι να λύσουμε το πρόβλημα εκ των έσω και τον Ιανουάριο, θα συζητήσουμε με τον πρόεδρο και αν πάρουμε κάποιον παίκτη, θα είναι ακόμα καλύτερα”.
Από την πλευρά του ο προπονητής της Σπάρτης, Σωτήρης Αντωνίου επεσήμανε:
“Το τελικό αποτέλεσμα μας αφήνει πίκρα, καθώς νομίζω ότι δικαιούμαστε κάτι περισσότερο από το παιχνίδι. Εύχομαι στον Πλατανιά, μια ομάδα που αποτελεί κόσμημα για το ελληνικό ποδόσφαιρο, καλή πορεία στο πρωτάθλημα και στο Κύπελλο”.
Τέλος ο σκόρερ του Πλατανιά, Φανούρης Γουνδουλάκης δήλωσε:
«Είχαμε να αντιμετωπίσουμε μία καλή ομάδα. Το αρνητικό ήταν ότι δεν τη γνωρίζαμε κιόλας, προσπαθήσαμε να συλλέξουμε κάποιες πληροφορίες. Στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν καθόλου καλοί, ίσως επηρέασε και ο άνεμος. Γιατί και στο δεύτερο που είχαμε εμείς τον άνεμο είχαμε πολύ περισσότερες ευκαιρίες για γκολ. Ήταν μία δύσκολη νίκη αλλά κερδίσαμε και προχωράμε για το πρωτάθλημα».
Για τη δυσκολία που αντιμετωπίζει στο γκολ ο Πλατανιάς: «Φαίνεται αυτό, αλλά προσπαθούμε όλα τα παιδιά. Δεν είναι δουλειά το γκολ ενός παίκτη, μην επικεντρωνόμαστε στον επιθετικό, όλοι πρέπει να βοηθάμε και οι μεσοεπιθετικοί και από πίσω. Είναι ένα πρόβλημα, οκ, αλλά μόνο μέσα από τη δουλειά, ενωμένοι, βοηθώντας ο ένας τον άλλο θα το λύσουμε αυτό και πιστεύω ότι θα το καταφέρουμε στα επόμενα παιχνίδια».
Για το αν βοηθήσει ψυχολογικά για τη συνέχεια η νίκη, που ήρθε μετά από πολύ καιρό σε επίσημο ματς για τον Πλατανιά: «Αυτό ζητάγαμε σήμερα, μία νίκη για να πάρουμε λίγο την ψυχολογία μας. Θεωρώ ότι ναι θα μας βοηθήσει για τη συνέχεια. Θέλαμε μία νίκη, γιατί όταν χάνεις συνέχεια πέφτει η ψυχολογία σου, αλλά δόξα τον Θεό όλα πήγανε καλά και προχωράμε».
Για το αν επηρεάσουν τον Πλατανιά οι αντίξοες καιρικές συνθήκες ενόψει Πανιωνίου: «Έτυχε σήμερα… Ποδοσφαιριστές είμαστε, έχουμε αγωνιστεί σε αντίξοα παιχνίδια και σήμερα κι η Σπάρτη έπαιζε σε δύσκολο γήπεδο. Έτσι είναι το παιχνίδι. Εντάξει απλώς σήμερα ήταν η πρώτη φορά, ίσως δεν είχαμε συνηθίσει, δεν το κοιτάμε αυτό, με οποιοδήποτε καιρό εμείς πρέπει να είμαστε απολύτως έτοιμοι, όσο δύσκολο πρόγραμμα κι αν υπάρχει. Εγώ δεν φοβάμαι, γιατί όταν είσαι εσύ καλά μπορείς να ανταπεξέλθεις στα δύσκολα παιχνίδια και πιστεύω ότι αυτό θα κάνουμε».
Δείτε στο παρακάτω VIDEO δηλώσεις απο την συνέντευξη τύπου
Τον Πανιώνιο στο γήπεδο του Μάλεμε στα Χανιά, υποδέχεται ο Κισσαμικός (Τετάρτη, 5.15μμ) για την φάση των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο προπονητής της ομάδας των Χανίων Σπύρος Μπαξεβάνος, με δήλωση του στο kissamikos.gr, ανέφερε για το παιχνίδι: «Είναι ένα παιχνίδι δύσκολο απέναντι σε μία ιστορική ομάδα. Ο Πανιώνιος είναι μία ομάδα που χαίρεσαι να τη βλέπεις να παίζει ποδόσφαιρο, έχει ποιότητα στο ρόστερ του και ταχύτητα στην επίθεση. Εμείς από την πλευρά μας θέλουμε να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας και στόχος μας είναι να πάμε να πάρουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε από το παιχνίδι».
Η αποστολή
Λόγω ενός προβλήματος τραυματισμού από το ματς με τον Άρη ο Γιώργος Λαζαρίδης δεν θα βρίσκεται στη διάθεση του Σπύρου Μπαξεβάνου, όπως και ο Μούσα Ποκόνγκ, που δεν έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του.
Στην αποστολή συμπεριλήφθηκαν οι εξής ποδοσφαιριστές: Πολίτης, Γκέκας, Τσερκέζος, Καβράκης, Παντελάκης, Σταθάκης, Τσοντάκης, Κουρέλλας, Σελινιωτάκης, Ενγκουέμ, Γκούμας, Μάριο Μαρτίνεθ, Τιάγκο Σίλβα, Θέος, Κίκε, Βλάχος, Λουβιτάκης, Μάντζης.
Τα εισιτήρια
Η ΠΑΕ Κισσαμικός ανακοίνωσε ότι η διάθεση των εισιτηρίων για το παιχνίδι της 2ης αγωνιστικής της 2ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας 2016-2017 με αντίπαλο τον Πανιώνιο θα γίνεται μιάμιση ώρα πριν την προγραμματισμένη έναρξη, από το εκδοτήριο του γηπέδου Μάλεμε. Η τιμή των εισιτηρίων ανέρχεται στα 10 ευρώ.
Οι διαιτητές
Από την ΕΠΣ Ηρακλείου είναι η διαιτητική τριάδα του αγώνα Κυπέλλου Ελλάδας του Κισσαμικού με αντίπαλο τον Πανιώνιο (30/11), για τη 2η αγωνιστική του 8ου ομίλου. Τον αγώνα θα διευθύνει ο Γιώργος Φουκάκης, με βοηθούς τους Γιάννη Κουράκη και Βασίλη Νικολακάκη. Ο Μιχάλης Βοσκάκης της ΕΠΣ Ρεθύμνου ορίστηκε 4ος διαιτητής και ο Μανόλης Παπαδάκης της ΕΠΣ Λασιθίου παρατηρητής διαιτησίας.