Του Γιώργου Κορτσιδάκη Στον ΟΦΗ το διπλό στη Λάρισα (0-1), ήρθε στην κατάλληλη στιγμή. Μετά την ήττα-σοκ απο τον Απόλλωνα στο Γεντί Κουλέ (0-2), ο ΟΦΗ αναζητούσε εναγωνίως το θετικό αποτέλεσμα, ώστε να παραμείνει κοντά στις θέσεις της πρώτης εξάδας. Μετά τη λήξη του αγώνα στο Αλκαζάρ, όλοι πανηγύρισαν τη νίκη, η οποία έχει μεγάλη βαθμολογική σημασία, στην παρούσα φάση και εν μέσω τόσων απουσιών. Το σφύριγμα της λήξης, έφερε πανηγύρια στους παίκτες, αλλά και στην εξέδρα, όπου βρισκόταν ο ιδιοκτήτης της ομάδας Μιχάλης Μπούσης, αλλά και ο υπεύθυνος ποδοσφαίρου Γιάννης Σαμαράς. Πρόκειται αναμφίβολα για μια νίκη-ψυχολογίας, για τον ΟΦΗ, ενόψει της συνέχειας. Ο νεαρός αριστερός μπακ του ΟΦΗ Οδυσσέας Λυμπεράκης, ο οποιος πήρε φανέλα βασικού απο τον Γιώργο Σίμο, δήλωσε στην κάμερα της Nova, ότι “αξίζαμε τη νίκη, ήμασταν κυρίαρχοι σε όλη την διάρκεια του αγώνα. Το κλειδί είναι πως είτε προερχόμαστε από νίκη, είτε από ήττα εμείς είμαστε…