Του Γιώργου Κορτσιδάκη Σε εποχή πανδημίας, όπου το Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, βρίσκεται στα...τάρταρα, μια ομάδα απο την Κρήτη, συνεχίζει να εντυπωσιάζει. Η ομάδα του Πόρου, μια ομάδα απο μια συνοικία του Ηρακλείου, που αγωνίζεται στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής, έβγαλε το...δικό της λάδι. Εμπνευστής της ιδέας, ποιος άλλος, απο τον πρόεδρο της ομάδας Γιάννη Ασαργιωτάκη, ο οποίος είναι γνωστός εξαγωγέας λαδιού, στο εξωτερικό. Απο το εργοστάσιο δικής του ιδιοκτησίας παραγωγής, τυποποίησης και εμπορίας αγνού έξτρα παρθένου ελαιολάδου στο Αβδού Πεδιάδος, φεύγουν καθημερινά τόνοι κρητικού ελαιολάδου, για την Γαλλία και άλλες περιοχές της κεντρικής Ευρώπης. "Εφυγαν ήδη οι πρώτες φιάλες στο εξωτερικό. Πόρος...πρωτο-πορος!" αναφέρει ο πρόεδρος στην επίσημη σελίδα του στο Facebook, με μια φωτογραφία με το λάδι της ομάδας! Το πιο σημαντικό, ωστόσο, είναι άλλο. Οτι πίσω απο αυτήν την πρωτοβουλία, δεν βρίσκεται διάθεση κέρδους. αλλά προσφοράς στον συνάνθρωπο. Οπως ανακοίνωσε το σωματείο "όλα τα έσοδα που θα συγκεντρωθούν απο τις…