karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Oι κορυφαίοι ρίπτες του Ελληνικού Αθλητισμού, παρέλασαν απο το ιστορικό Εθνικό Στάδιο Ελευθερίας και το Παγκρήτιο στάδιο και η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ, συνεχάρη όλους τους αθλητές για τις επιδόσεις τους και ανανέωσε το ραντεβού μαζί τους, για του χρόνου!

Η ανακοίνωση του ΕΑΚΗ αναφέρει:

Το ιστορικό Εθνικό Στάδιο Ελευθερίας (αλλά και το Παγκρήτιο στάδιο) φιλοξένησε και φέτος με χαρά, δυο μεγάλες διοργανώσεις, που εξελίχθηκαν σε μια μεγάλη γιορτή των αθλητών των ριπτικών αγωνισμάτων.
Το 9ο Χειμερινό κύπελλο ρίψεων, με τη συμμετοχή των κορυφαίων αθλητών και αθλητριών, αλλά και το αναπτυξιακό κύπελλο ρίψεων, στο οποίο έκαναν την εμφάνιση τους, τα νέα μεγάλα ταλέντα των ριπτικών αγωνισμάτων της χώρας

Απολαύσαμε κορυφαίος αθλητές της χώρας, αλλά και πρόσωπα που έχουν χαρίσει μεγάλες στιγμές στον Ελληνικό αθλητισμό και κοντά τους τη νέα γενιά, τα ταλέντα μας που θα κυριαρχήσουν στα επόμενα χρόνια.
Η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου σε ότι αφορά στους αγώνες που έγιναν στο Εθνικό Στάδιο Ελευθερίας, αισθάνεται περήφανο, για την φιλοξενία των αγώνων, αλλά και για τα σχόλια αγάπης και ζεστασιάς, που ακούσαμε απο τους αθλητές και τους προπονητές τους, για την φιλοξενία μας.
Συγχαίρουμε τους αθλητές για τις επιδόσεις τους, κάποιες απο τις οποίες ήταν πραγματικά πολύ σημαντικές και ανανεώνουμε το ραντεβού μας, για του χρόνου!
Να είμαστε όλοι καλά, να ξανανταμώσουμε!

Στην 6η θέση της Α2 γυναικών, επέστρεψαν τα κορίτσια του ΟΦΗ, μετά τη νέα μεγάλη νίκη τους, στο κρητικό ντέρμπι με το Ρέθυμνο με 3-1 σετ.

Με τη νίκη αυτή η ομάδα του Νίκου Προύφα, ανέβηκε στους 27 βαθμούς (8 νίκες-10 ήττες) και είναι αγκαλιά με την σωτηρία, 4 αγωνιστικές πριν το φινάλε.

Αναλυτικά η εικόνα στην Α2 γυναικών:

18η Αγωνιστική-Αποτελέσματα

ΑΕ Αμπελοκήπων- ΓΣΚ Ηρακλής 0 - 3 (13 - 25, 13 - 25, 13 - 25)

ΑΣΠ Απόλλων- ΑΕ Αγ. Παρασκευής 1 - 3 (14 - 25, 25 - 18, 17 - 25, 14 - 25)

ΓΣ Πετρούπολης- ΑΟ Ιωνικός Νίκαιας 3 - 1 (23 - 25, 25 - 22, 25 - 22, 25 - 23)

ΑΟ Ένωση Ιλίου- ΑΟΝ Αργυρούπολης 2 - 3 (25 - 23, 25 - 17, 15 - 25, 19 - 25, 15 - 17)

ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου- ΓΣ Ηλιούπολης 0 - 3 (15 - 25, 13 - 25, 12 - 25)

ΟΦΗ- ΝΟΠ Ρεθύμνου 3 - 1 (20 - 25, 25 - 20, 25 - 22, 25 - 23)

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ

1. ΓΣΚ Ηρακλής  52 (18)
2. ΑΟΝ Αργυρούπολης  46 (18)
3. ΓΣ Πετρούπολης  42 (18)
4. ΑΕ Αγ. Παρασκευής  32 (18)
5. ΓΣ Ηλιούπολης  30 (18)

6. ΟΦΗ  27 (18)

7 ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου  25 (18)
8 ΑΟ Ένωση Ιλίου  22 (18)
9 ΝΟΠ Ρεθύμνου 22 (18)
10 ΑΟ Ιωνικός Νίκαιας  20 (18)
11 ΑΣΠ Απόλλων  6 (18)
12 ΑΕ Αμπελοκήπων  0 (18)
Η ΕΠΟΜΕΝΗ-19η αγωνιστική (2 Μαρτίου)

ΓΣ Ηλιούπολις - ΟΦΗ (2/3, 4μμ)
ΝΟΠ Ρεθύμνου - ΓΣ Πετρούπολης
ΑΟ Ιωνικός - ΑΕ Αμπελοκήπων
ΓΣΚ Ηρακλής - ΑΟΝ Αργυρούπολης
ΑΕ Αγ. Παρασκευής - ΑΠΟ Δάφνη
ΑΣΠ Απόλλων - ΑΟ Ένωση Ιλίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πήραν το Κρητικό ντέρμπι τα κορίτσια του ΟΦΗ

Με τη φράση "να προσπαθήσουμε όλοι μαζί σαν διοίκηση, να βάλουμε ένα λιθαράκι για τον αθλητισμό του τόπου", ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ), Μένανδρος Παντελλίδης, έκοψε την πίτα, στο στάδιο Ελευθερίας, παρουσία της διοίκησης και των εργαζομένων του ΕΑΚΗ.
Ο κ. Παντελλίδης, στην σύντομη αναφορά του, αναφέρθηκε στην πρόσφατη συνάντηση που είχε με τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση, με αφορμή την επίσκεψη του τελευταίου, στο Ηράκλειο για το Final-8 του Κυπέλλου μπάσκετ και στάθηκε ιδιαίτερα στην εξαιρετική σχέση που υπάρχει με την ηγεσία του αθλητισμού.
Ο κ. Παντελλίδης, ενημέρωσε τον κ. Βρούτση, για ζητήματα που απασχολούν το ΕΑΚΗ, αυτήν την εποχή και έλαβε την διαβεβαίωση απο τον Υπουργό ότι θα είναι δίπλα, στη νέα διοίκηση, του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου.
Με αγάπη, ενότητα και όρεξη για προσφορά στον αθλητισμό, τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής και οι εργαζόμενοι, τσούγκρισαν τα ποτήρια και ευχήθηκαν μια χρονιά με υγεία και επιτυχίες, για τα σωματεία και τους αθλητές, που φιλοξενούνται στις εγκαταστάσεις του ΕΑΚΗ.
Το φλουρί κέρδισε η Μαρίνα Σαριδάκη, υπάλληλος του ΕΑΚΗ και αντιστοιχούσε ένα χρυσό αγιοκωνσταντινάτο.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi