karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Δεν έχασε μόνο το παιχνίδι ο ΟΦΗ στο Βόλο. Εχασε και παίκτες.

Ο Γκαγιέγος, ένας απο τους 5 παίκτες του ΟΦΗ, που ήταν στο όριο καρτών κιτρινίστηκε και έτσι χάνει το παιχνίδι της Κυριακής (3/3, 7.30μμ) με τον Παναθηναϊκό.

Εκτός θα είναι και ο Νέιρα, ο οποίος υπέστη μυικό τραυματισμό και έγινε αναγκαστική αλλαγή στο 31'.

Επειδή ο χρόνος μέχρι την Κυριακή είναι πολύ λίγος, δύσκολα θα προλάβει το παιχνίδι.

Μια καλή είδηση για τον Δέλλα, είναι ότι επιστρέφουν οι Μπάκιτς και Τοράλ, που εξέτισαν την ποινή τους, στο Βόλο.

Αυτοί οι δυο, θα ξεκινήσουν βασικοί και τη θέση του Γκαγιέγος, θα πάρει ένας εκ των Μεγιάδο και Γκλέιζερ.

Στην κορυφή, αναμένεται να επιστρέψει ο Ιζέκα, που δεν ξεκίνησε στο Βόλο, αντί του Φελίπε.

Στην άμυνα, θα επιστρέψει πιθανότατα ο Λαμπρόπουλος, που επίσης δεν ξεκίνησε στο Βόλο.

H εικόνα του ΟΦΗ στο Πανθεσσαλικό, έφερε απογοήτευση, μετά απο 10 μέρες καλού κλίματος στην κρητική ομάδα με την αλλαγή στην τεχνική ηγεσία (έλευση Δέλλα) και τους 4 πόντους που κέρδισε η ομάδα με Πανσερραικό και Γιάννινα, οι οποίοι βελτίωσαν την βαθμολογική της θέση.

"Με στενοχωρεί περισσότερο γιατί ο αντίπαλος δεν ήταν καλύτερος από εμάς, ίσα – ίσα εμείς ήμασταν καλύτεροι και στοίχησε πάρα πολύ η έλλειψη συγκέντρωσης. Είναι ένα κομμάτι που χρειάζεται βελτίωση, δεν έχουμε χρόνο γιατί ακολουθεί ένα άλλο παιχνίδι την Κυριακή και πρέπει να συγκεντρωθούμε σε αυτό" ανέφερε για το παιχνίδι, ο Τραϊανός Δέλλας, ο οποίος είχε παράπονα απο τους παίκτες του, για τη συμπεριφορά τους για τις στατικές φάσεις.

Οπως είπε «στο δεύτερο ημίχρονο ενώ επισημάναμε κάποια πράγματα στα αποδυτήρια και δίχως να απειληθούμε, ο μόνος τρόπος που μπορούσε ν’ απειλήσει ο αντίπαλος ήταν οι στατικές φάσεις, αυτές μας πλήγωσαν. Δεχτήκαμε το δεύτερο γκολ από μια στατική φάση κάνοντας ένα αχρείαστο φάουλ, γνωρίζοντας πριν από το παιχνίδι πως ο αντίπαλος χρησιμοποιεί αυτόν τον τρόπο" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ. 

Την Κυριακή (3/3, 7.30μμ) η κρητική ομάδα, υποδέχεται σε ένα μεγάλο παιχνίδι τον Παναθηναϊκό στο ΓεντίΚουλέ, ωστόσο καλείται να βελτιώσει κατά πολύ την εικόνα της, ώστε να είναι ανταγωνιστική και να κλείσει με ένα θετικό αποτέλεσμα την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ προδόθηκε στο Βόλο, απο τις γνωστές του αμυντικές παθογένειες

Εκνευρισμένος απο τους διαιτητές Βασιλειάδη και Μούζουλα, για τις υποδείξεις τους, στο παιχνίδι με τον Ηρακλή, εμφανίστηκε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Αντωνιάδης, παρά τη νίκη του ΟΦΗ με 3-2 σε ένα επεισοδιακό παιχνίδι  στο "Κατσάνειο" με κόκκινες κάρτες και πολλά παράπονα απο τους παίκτες του ΟΦΗ.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ ευχήθηκε, οι ομάδες της Volley League, να γίνουν 12 τη νέα σεζόν και να έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν ιστορικές ομάδες, που κάνουν αξιόλογη προσπάθεια όπως είπε.

Για την διαιτησία, ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε πως "έγιναν διαιτητικά λάθη. Θα ξεχάσουμε και τα λίγα που ξέρουμε. Μίλησα με τον διαιτητή. Είδαν όλοι τι έγινε. Θα δω το VIDEO και θα τοποθετηθούμε επίσημα σαν ομάδα για αυτά που έγιναν".

Για το παιχνίδι, ο Νίκος Αντωνιάδης, ανέφερε πως "ήμασταν καλύτερη ομάδα και το πήραμε. Θέλω να συγχαρώ τους παίκτες μου για τα ψυχικά αποθέματα που έδειξαν και πήραμε τη νίκη. Ερχόμασταν απο μια κακή ήττα απο τον Αρη. Ξέραμε τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε τον Ηρακλή. Εμείς κυνηγάμε ακόμη την πρώτη θέση".

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, ευχήθηκε "να γίνουν 12 οι ομάδες στην παραπάνω κατηγορία. Να ανέβουν ιστορικές ομάδες και να γίνει πιο ελκυστικό το άθλημα. Υπάρχουν ομάδες όπως ο ΟΦΗ, ο Πανιώνιος, ο Ηρακλής, ο Αρης, που για μένα πρέπει να βρίσκονται στην Volley League, για να ανέβει ο ανταγωνισμός. Καλή συνέχεια στον Ηρακλή".

Γ.Κορτς

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Διπλό μαγκιάς του ΟΦΗ επί του Ηρακλή, κόντρα σε όλους και όλα!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο Βόλο, ο ΟΦΗ, εμφάνισε -τις γνωστές του φέτος- αμυντικές "παθογένειες" και παρ' ότι άξιζε κάτι περισσότερο, τελικά γνώρισε την ήττα με 3-1, απο ένα αντίπαλο που έπαιζε ένα παιχνιδι ζωής ή θανάτου.

Μια ήττα πισωγύρισμα και μια εμφάνιση-στο δεύτερο ημίχρονο-που πρέπει να προβληματίσει τον Δέλλα, το αήττητο σερί του οποίου στον πάγκο του ΟΦΗ (νίκη με 4-0 επι του Πανσερραικού και το 2-2 στα Γιάννινα) διεκόπη, στο Πανθεσσαλικό.

Χωρίς Μπάκιτς-Τοράλ (δηλώθηκαν τιμωρημένοι με κάρτες σε αυτό το παιχνίδι), ήταν μάλλον αναμενόμενο ότι ο ΟΦΗ θα υστερούσε δημιουργικά στο παιχνίδι.

Παίζοντας με δυο εξάρια (Μεγιάδο-Γκλέιζερ) ο Δέλλας, εξασφάλισε μια καλή ανασταλτική λειτουργία, στο πρώτο ημίχρονο, αλλά όχι και δημιουργική.

Ο ΟΦΗ στο πρώτο 45λεπτο, έκλεισε τους διαδρόμους προς την εστία του Μπάουμαν, αλλά ο Δέλλας δεν υπολόγισε -ίσως-τα σοβαρά ατομικά λάθη της άμυνας, που "πρόδωσαν" τον ΟΦΗ και σε αυτό το παιχνίδι, όπως έχει γίνει πολλές φορές φέτος.

Ενα αυτογκόλ (Βούρος) και δυο πολύ κακές τοποθετήσεις της άμυνας, στα άλλα δυο γκολ του Βόλου (το ένα ξεκίνησε απο στατική φάση, εκτέλεση φάουλ και το άλλο απο εκτέλεση πλαγίου άουτ!) υπέγραψαν την ήττα του ΟΦΗ στο Πανθεσσαλικό.

Η κρητική ομάδα προηγήθηκε στο 13' με  ένα υπέροχο γκολ Λάρσον, με σουτ απο το ύψος της περιοχης, δεν κινδύνευσε στο πρώτο ημίχρονο, αλλά στο δεύτερο, δεν βγήκε στο γήπεδο.

Στο πρώτο ημίχρονο, ο ΟΦΗ κράτησε τον Βόλο, μακριά απο την περιοχή του και με το εξαιρετικό γκολ του Λάρσον στο 13' (και μάλιστα με το αριστερό πόδι!), μπήκε σε θέση οδηγού στο παιχνίδι (0-1).

Προηγήθηκε ωραία ενέργεια του Μπακού και "στρώσιμο" του Φελίπε στον Λάρσον, για να πλασάρει αυτός ιδανικά στην απέναντι γωνία με το αντίθετο πόδι.

Ο ΟΦΗ φαινόταν να πατάει καλύτερα στο γήπεδο-χωράφι του Πανθεσσαλικού (σε άθλια κατάσταση ο αγωνιστικός χώρος), ενώ ο Βόλος φαινόταν πνιγμένος στο άγχος.

Κόντρα στη ροή του αγώνα, οι γηπεδούχοι κατάφεραν να σκοράρουν απο το....πουθενά!

Στο 31' ο Ντε Κάμπς σούταρε απο το ύψος της περιοχής, ο Βούρος έβαλε άσχημα το κεφάλι του, η μπάλα πήρε πορεία προς τα πίσω και κατέληξε στα δίχτυα του Μπάουμαν για το 1-1.

Ο Βόλος, σκόραρε χωρίς...καμία φάση στα καρέ του ΟΦΗ!

Οι δυο ομάδες, πήγαν στο ημίχρονο με το 1-1, με τον ΟΦΗ να χάνει την ευκαιρία να κλείσει με το 0-1 το πρώτο 45λεπτο.

Και με ένα ακόμη "πλήγμα" εκτός το αυτογκόλ. Τον τραυματισμό του Νέιρα, ο οποίος εγκατέλειψε το παιχνίδι στο 41' με τον Ισπανό Χιμένεθ να μπαίνει στη θέση του.

Στο δεύτερο ημίχρονο το παιχνίδι "άνοιξε", οι άμυνες δεν ήταν τόσο κλειστές όπως στο πρώτο.

Στο 53' ο Μεγιάδο, λίγο έλειψε να σκοράρει με κεφαλιά, αλλά στο 61' ο Βόλος, έκανε την ολική ανατροπή.

Σε μια στατική φάση (φάουλ), ο Ασεχνούν εκτέλεσε στο κέντρο της άμυνας του ΟΦΗ, οι αμυντικοί δεν καθάρισαν τη φάση και ο Σιέλης με κεφαλιά, έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα για το 2-1.

Ο Δέλλας με αλλαγές (Μοσκέρα, Ιζέκα, Γκαγιέγος, Αποστολάκης), επιχείρησε να αλλάξει την εικόνα, αλλά ο ΟΦΗ έγινε ακόμη πιο ευάλωτος στην άμυνα.

Απο μια φάση που ξεκίνησε απο πλάγιο στο 70' ο Μπερτόλιο πέρασε όσους βρήκε μπροστά του στην άμυνα του ΟΦΗ και έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα του Μπάουμαν για το 3-1.

Εκεί, τελείωσαν όλα, για τον ΟΦΗ.

Το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή Ανδριανού, βρήκε τους παίκτες του Βόλου να πανηγυρίζουν την μεγάλη νίκη που τους κρατάει ζωντανούς στην μάχη της σωτηρίας και εκείνους του ΟΦΗ να φεύγουν με σκυμμένο κεφάλι απο το γήπεδο.

H ομάδα του Βόλου, έδειξε στο δεύτερο ημίχρονο, να το θέλει περισσότερο και πανηγύρισε σε βάρος του ΟΦΗ, την πρώτη της νίκη, μετά απο 10 αγωνιστικές!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi