Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Συνάντηση με αντιπροσωπεία της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είχε η χρυσή Ολυμπιονίκης Βούλα Πατουλίδου, με αφορμή την παρουσία της στην Κρήτη.
Η αθλήτρια θρύλος του Ελληνικού στίβου και πρώτη γυναίκα χρυσή Ολυμπιονίκης στην Ελλάδα (και παρουσία σε 5 Ολυμπιάδες) με το χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο στη Βαρκελώνη, τo 1992, στα 100 μ. εμπόδια με επίδοση 12.64, όπου φώναξε "Για την Ελλάδα, ρε γαμώτο!", φράση που έμεινε στην ιστορία, δέχθηκε με χαρά τον θαυμασμό και το σεβασμό απο τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για όλα αυτά που πρεσβεύει, καθώς αποτελεί μια απο τις μεγαλύτερες αθλητικές προσωπικότητες, που έχουν επισκεφθεί τα γραφεία του συλλόγου.
Η Βούλα Πατουλίδου, ενημερώθηκε για το αθλητικό και κοινωνικό έργο, που επιτελεί ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ο οποίος αποτελεί τη ναυαρχίδα του αθλητισμού στην Κρήτη, με 1800 αθλητές και 10 αθλήματα, που φιλοξενεί στις τάξεις του και όπως είπε, θα στηρίξει κάθε προσπάθεια που είναι για το καλό του αθλητισμού, απο όποιο πόστο και αν βρίσκεται.
Δείτε ΕΔΩ φωτογραφίες απο την επίσκεψη της Βούλας Πατουλίδου, στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Τo στάδιο Ελευθερίας, επισκέφθηκε ο χρυσός Ολυμπιονίκης Πύρρος Δήμας, στο πλαίσιο των επισκέψεων, που πραγματοποιεί στην Κρήτη, το τελευταίο διάστημα.
Ο Πύρρος Δήμας, είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί απο τη Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ), για ότι έχει να κάνει με το Εθνικό Στάδιο.
Παραλληλα, συζήτησε με αθλητές και εκπροσώπους των σωματείων, που στεγάζονται στο Εθνικό στάδιο.
"Όπως έχω ξαναπεί, είναι τιμή και χαρά, να φιλοξενούμε στις εγκαταστάσεις μας, αθλητικές προσωπικότητες παγκόσμιας εμβέλειας όπως είναι ο Πύρρος Δήμας. Έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τη δουλειά που γίνεται στο Εθνικό στάδιο Ελευθερίας και τον ενημερώσαμε με χαρά για όλες τις ενέργειες που κάνουμε σαν διοίκηση, προκειμένου να αναβαθμίσουμε την αθλητική αυτή εγκατάσταση" ανέφερε για την συνάντηση με τον Πύρρο Δήμα, ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μένανδρος Παντελλίδης.
Η νέα αγωνιστική σεζόν, για το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, ξεκινάει το προσεχές Σαββατοκύριακο (27-28/4), με την διεξαγωγή των Παγκρήτιων διασυλλογικών πρωταθλημάτων, που θα διεξαχθούν στο Στάδιο Ελευθερίας και στο Παγκρήτιο στάδιο.
Συγκεκριμένα, θα διεξαχθούν το πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών και τα πρωταθλήματα Κ20 και Κ16 σε αγόρια και κορίτσια.
Ο ΟΦΗ πέρσι είχε μια απο τις καλύτερες σεζόν της ιστορίας του, τερματίζοντας στην 4η θέση στην Ελλάδα.
Και φέτος, όμως, ο πήχης μπαίνει ψηλά, όπως τονίζει ο επικεφαλής του τμήματος στίβου του ΟΦΗ, Παναγιώτης Αντωνακάκης.
"Θα προσπαθήσουμε να επαναλάβουμε την περσινή εκπληκτική μας χρονιά. Θέλουμε και φέτος να είμαστε στα 5 καλύτερα σωματεία της χώρας" επισημαίνει ο Παναγιώτης Αντωνακάκης.
Σε ότι αφορά στους πρώτους διασυλλογικούς αγώνες, τονίζει ότι "είναι η πιο σημαντική διασυλλογική διοργάνωση της χρονιάς. Οι αθλητές μας θα επιχειρήσουν να πιάσουν όρια για τα Πανελλήνια πρωταθλήματα".