Τα ταλεντάκια της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ξεχώρισαν στο δυνατό τριήμερο τουρνουά ποδοσφαίρου για αναπτυξιακές ηλικίες AEGEO CUP 2024.
Οι μικροί άσσοι του ΟΦΗ, κέρδισαν τρείς πρωτιές στις ηλικιακές κατηγορίες Κ10 (2014), Κ10 (2014-15) και Κ9 (2015) και έδειξαν ότι το μέλλον τους ανήκει.
Ο επικεφαλής προπονητής, της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Βασίλης Μαραγκάκης, ανέφερε ότι: "Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, απο τα ταλεντάκια μας. Ευχαριστούμε τους γονείς που εμπιστεύονται τα παιδιά στο σύλλογο μας. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και τα παιδιά, αλλά και τους γονείς για το αθλητικό πνεύμα και την υποδειγματική συμπεριφορά, που έδειξαν στους αγώνες. Επίσης, θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τον κύριο Κώστα Καλπακίδη για την ευγενική πρόσκληση και τους διοργανωτές συνολικά, για το εξαιρετικό τουρνουά, που έδωσε την ευκαιρία στους αθλητές, για εμπειρίες και δυνατά παιχνίδια".
Η Ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, την επόμενη Πέμπτη 9 Μαΐου μετά από πρόσκληση της ΠΑΕ ΟΦΗ θα δώσει το παρόν στο ΒΑΚ με πέντε τμήματα, Κ13 (2011) - Κ11 (2013) - 2012 -Κ9 (2015) - 2014 για φιλικά παιχνίδια με τα τμήματα της Elite Ακαδημίας της ΠΑΕ ΟΦΗ (Αθήνας - Ρεθύμνου - Χανίων).
Την ίδια ημέρα (Πέμπτη), τρία τμήματα, της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κ14 (2010) - Κ12 (2012) - Κ10 (2014), θα αναχωρήσουν για το Ρέθυμνο, όπου θα συμμετάσχουν για τρεις ημέρες (9-10-11 Μαΐου) στο δυνατό τουρνουά με ομάδες απο όλη την Ελλάδα, RETHYMNO EASTER CUP 2024.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και η Ακαδημία ποδοσφαίρου με ανακοίνωση τους, εύχεται σε όλους τους αθλητές και τους γονείς, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο προπονητής Νίκος Προύφας, που έχει βάλει τα θεμέλια στην πετυχημένη πορεία του γυναικείου τμήματος βόλεϊ του ΟΦΗ, θα συνεχίσει για 4η συνεχόμενη σεζόν, στην ομάδα.
Μετά απο συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, έδωσαν τα χέρια, για μια ακόμη σεζόν.
Ο Νίκος Προύφας, θα συνεχίσει να είναι πρώτος προπονητής στην ομάδα γυναικών του ΟΦΗ στην Α2, ενώ θα είναι και επικεφαλής στα αναπτυξιακά των κοριτσιών του ΟΦΗ, που έχουν κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια, στην Κρήτη.
Συγκεκριμένα, με προπονητή το Νίκο Προύφα, ο ΟΦΗ έχει κατακτήσει 6 τίτλους, στα τρία τελευταία χρόνια!
Δυο πρωταθλήματα γυναικών, αλλά και την άνοδο στην Α2, για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου.
Δυο πρωταθλήματα Νεανίδων, όπου φέτος έφτασαν μέχρι τους 8 της Ελλάδος.
Ενα πρωτάθλημα Κορασίδων και ένα πρωτάθλημα Παγκορασίδων.
"Είμαι χαρούμενος που συνεχίζουμε με το Νίκο Προύφα. Εχουμε βάλει τις βάσεις για κάτι πολύ καλό, στο γυναικείο τμήμα βόλεϊ του ΟΦΗ. Συνεχίζουμε με την ίδια φιλοσοφία, με παιδιά απο την Κρήτη, που μας έχουν βγάλει ασπροπρόσωπους και έχουν χαρίσει μεγάλες στιγμές στο σύλλογο" ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης.
Με τη σειρά του, ο Νίκος Προύφας, τόνισε ότι "θέλουμε κάθε χρόνο, το γυναικείο βόλεϊ του ΟΦΗ, να κάνει ένα βήμα παραπάνω, τόσο στις γυναίκες, όσο και στα αναπτυξιακά, που έχουμε ρίξει μεγάλο βάρος. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με δικά μας παιδιά, που θα είναι η βάση μας. Σε ότι αφορά στις γυναίκες, στην πρώτη μας χρονιά, πήραμε την 6η θέση και πιστεύω ότι φέτος, μπορούμε να κάνουμε και κάτι περισσότερο".
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Συνάντηση με αντιπροσωπεία της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είχε η χρυσή Ολυμπιονίκης Βούλα Πατουλίδου, με αφορμή την παρουσία της στην Κρήτη.
Η αθλήτρια θρύλος του Ελληνικού στίβου και πρώτη γυναίκα χρυσή Ολυμπιονίκης στην Ελλάδα (και παρουσία σε 5 Ολυμπιάδες) με το χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο στη Βαρκελώνη, τo 1992, στα 100 μ. εμπόδια με επίδοση 12.64, όπου φώναξε "Για την Ελλάδα, ρε γαμώτο!", φράση που έμεινε στην ιστορία, δέχθηκε με χαρά τον θαυμασμό και το σεβασμό απο τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για όλα αυτά που πρεσβεύει, καθώς αποτελεί μια απο τις μεγαλύτερες αθλητικές προσωπικότητες, που έχουν επισκεφθεί τα γραφεία του συλλόγου.
Η Βούλα Πατουλίδου, ενημερώθηκε για το αθλητικό και κοινωνικό έργο, που επιτελεί ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ο οποίος αποτελεί τη ναυαρχίδα του αθλητισμού στην Κρήτη, με 1800 αθλητές και 10 αθλήματα, που φιλοξενεί στις τάξεις του και όπως είπε, θα στηρίξει κάθε προσπάθεια που είναι για το καλό του αθλητισμού, απο όποιο πόστο και αν βρίσκεται.
Δείτε ΕΔΩ φωτογραφίες απο την επίσκεψη της Βούλας Πατουλίδου, στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.