karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η πρεμιέρα του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα, δεν ήταν με την ΑΕΚ.

Στην OPAP Arena, η ομάδα του Δέλλα, δεν μπήκε στο γήπεδο.

Η πρεμιέρα του ΟΦΗ, είναι στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο.

Το πρωτάθλημα, τώρα αρχίζει για τον ΟΦΗ.

Απέναντι σε ένα αντίπαλο με τους ίδιους στόχους, καλείται να δείξει τις δυνατότητες του.

Και μάλιστα μπροστά στον κόσμο του, που περιμένει να δεί μια ομάδα, με προοπτική και ελπίδα για τη φετινή σεζόν, αντάξια με τους στόχους που τέθηκαν απο την ίδια την ομάδα για συμμετοχή στο γκρούπ 5-8.

Οι φετινοί στόχοι του ΟΦΗ, θα χτιστούν μέσα απο την έδρα του.

Στο σπίτι του, με τον κόσμο του.

Ο Ατρόμητος, είναι ο πρωταθλητής των μεταγραφών του καλοκαιριού, έχει φτιάξει ένα πολύ δυνατό ρόστερ, αλλά το ζητούμενο είναι το πότε θα γίνει ομάδα.

Κόντρα στον Αρη, ο Ατρόμητος, είχε 9 στους 11 νέους παίκτες σε σχέση με πέρυσι.

Εχει θέματα και είναι λογικό, συνοχής.

Είναι μάλλον καλό, που ο ΟΦΗ, τον αντιμετωπίζει νωρίς, γιατί αυτή η ομάδα θα βελτιωθεί στην πορεία.

Ο Ουάρντα, ο Φαν Φεερτ, ο Καρλίτος, είναι παίκτες που κάνουν την διαφορά.

Με τον Αρη, ο Ατρόμητος, είχε θέματα στο κέντρο της άμυνας του.

Ισως εκεί, πρέπει να χτυπήσει ο ΟΦΗ.

Και ο ΟΦΗ όμως, έχει τα δικά του θέματα, να λύσει.

Mε την ΑΕΚ, ο ΟΦΗ δεν είχε αρχή και τέλος.

Είχε μεγάλα θέματα, σε όλες τς γραμμές.

Επεσε απέναντι σε μια θυμωμένη ομάδα, απο τον ευρωπαϊκό αποκλεισμό και δεν κατάφερε να είναι ανταγωνιστικός.

Ο ΟΦΗ, ήταν απογοητευτικός.

Ο Ατρόμητος, όμως, δεν είναι ΑΕΚ.

Παρ' όλα αυτά, το στάνταρ απόδοσης του ΟΦΗ, πρέπει να είναι πολύ υψηλό, για να κερδίσει αυτό το παιχνίδι.

Τη χρειάζεται, τη νίκη, η ομάδα του Δέλλα, για να κερδίσει βαθμούς και χρόνο, ώστε να μπούν στην ομάδα, οι νέες μεταγραφές και να ανεβάσουν το επίπεδο της.

 

"Η ΕΔΡΑ μας, πρέπει φέτος να είναι Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ και δεν πρέπει να  περάσει ΚΑΝΕΙΣ!" αναφέρει στην  ανακοίνωση-κάλεσμα ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, για το πρώτο εντός έρδας παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Ατρόμητο, στο Γεντί Κουλέ (Σάββατο 24/8, 7.30μμ).

"Ευχόμαστε στον προπονητή και τους παίκτες μας, αλλά και σε όλους τους φιλάθλους μας, καλή σεζόν και μακάρι τα όνειρα μας, να γίνουν πραγματικότητα!" συμπληρώνει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, που προτρέπει τους φιλάθλους σε αυτές τις πρώτες αγωνιστικές, να πηγαίνει νωρίτερα στο γήπεδο, μετά τις νέες οδηγίες εισόδου στο γήπεδο.

Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:

Φίλοι του ΟΦΗ,

Η μεγάλη στιγμή που περιμέναμε, έφτασε!

Η ομάδα μας, δίνει το πρώτο επίσημο παιχνίδι της σεζόν στο σπίτι της, απέναντι στον Ατρόμητο (24/8, 7.30μμ) και θα πρέπει ΟΛΟΙ να είμαστε εκεί και να υποστηρίξουμε τον προπονητή και τους παίκτες, για την πρώτη νίκη.

Η ΕΔΡΑ μας, πρέπει φέτος να είναι Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ και δεν πρέπει να  περάσει ΚΑΝΕΙΣ!

ΠΡΟΣΟΧΗ: Προστατεύουμε το γήπεδο μας και ακολουθούμε τις ΝΕΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ για την είσοδο στο γήπεδο.

Θα είναι καλύτερο για όλους, σε αυτές τις πρώτες αγωνιστικές, ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΩΡΙΤΕΡΑ στο γήπεδο, για να διαχειριστούμε τυχόν θέματα, που μπορεί να προκύψουν με την πρόσβαση.

Ευχόμαστε στον προπονητή και τους παίκτες μας, αλλά και σε όλους τους φιλάθλους μας, καλή σεζόν και μακάρι τα όνειρα μας, να γίνουν πραγματικότητα! 
*Τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και η μπουτίκ του συλλόγου θα είναι απο τις 10 το πρωί ανοιχτή, για έκδοση κάρτας φίλου, αλλά και τις αγορές σας, στα νέα προϊόντα μας, με το επετειακό σήμα των 100 χρόνων της ομάδας μας!

Το ofishop.gr θα είναι ανοιχτό και μετά το παιχνίδι, με τον Ατρόμητο.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το πρωτάθλημα ξεκίνησε, με τον στόχο του ΟΦΗ, να είναι η είσοδος στο γκρούπ 5-8, το οποίο με βάση το νέο format του πρωταθλήματος, δίνει σε εκείνον που θα πάρει την πέμπτη θέση, το 5ο ευρωπαϊκό εισιτήριο, στην περίπτωση βέβαια, που το Κύπελλο Ελλάδος, καταλήξει σε ομάδα, που θα είναι στις θέσεις 1-4, γιατί αν πάρει το Κύπελλο ομάδα απο το γκρούπ 5-8 ή το 9-14, τότε εκείνη παίρνει το ευρωπαϊκό εισιτήριο του Κυπελλούχου.
Επειδή όμως, η ομορφιά της "έκπληξης" στην ποδοσφαιρική Ελλάδα, έχει εδώ και καιρό διαγραφεί απο το λεξιλόγιο μας, γιατί οι μεγάλοι δεν αφήνουν τίποτε για τους άλλους, το πιο πιθανό είναι ότι απο το γκρούπ 5-8, θα έχουμε την 5η ομάδα στην Ευρώπη.
Το αν ο ΟΦΗ, μπορέσει να διεκδικήσει μια θέση στο 5-8, που έχει τεθεί ως κεντρικός στόχος, θα το δούμε στο γήπεδο.
Τα πρώτα (μη ασφαλή είναι αλήθεια) συμπεράσματα, για το νέο πρωτάθλημα και τη δυναμικότητα των ομάδων, λένε ότι :

-Oι πρώτες 4 θέσεις, έχουν κλειδώσει, απο ΠΑΟΚ, Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό και ΑΕΚ, καθώς η διαφορά ποιότητας τους, σε σχέση με τους υπόλοιπους, αντί να μειώνεται, αυξάνεται κάθε χρόνο.

-Για τις θέσεις 5-8, ο Αρης, λόγω ποιότητας του ρόστερ, δείχνει το μεγάλο φαβορί. Απο εκεί και μετά ο ΟΦΗ, ο Ατρόμητος, ο Αστέρας Τρίπολης, δείχνουν οι βασικοί διεκδικητές.

Ο Ατρόμητος έχει κάνει 15 μεταγραφές και έχει φτιάξει πραγματικά ένα ποιοτικό ρόστερ, αλλά το ερώτημα είναι πότε, θα αποκτήσει συνοχή και χημεία.

Ο Αστέρας, θα είναι και φέτος ανταγωνιστικός. Δεν αποδυναμώθηκε και κράτησε τον βασικό του κορμό.

Στον ΟΦΗ ο Δέλλας, προσπαθεί να φτιάξει μια μαχητική ομάδα, η οποία σε πρώτη φάση, δεν δείχνει χειρότερη απο πέρσι, αρκεί να αποκτηθεί, ένας σοβαρός, κεντρικός αμυντικός.

O καθρέπτης είναι το γήπεδο και εκεί θα φανεί, αν ο φετινός ΟΦΗ, είναι καλύτερη ομάδα και μπορεί να κάνει μια καλύτερη πορεία, απο την περσινή που τερμάτισε στην 10η θέση και αρκέστηκε απλά σε μια σχετικά εύκολη σωτηρία.
Κάθε χρονιά, υπάρχει μια ομάδα-έκπληξη. Πέρσι ήταν η Λαμία, η οποία μπήκε στην εξάδα, αλλά φέτος έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα, το μπάτζετ έχει πέσει, ενώ δεν έχει σαν ομάδα το ειδικό βάρος, να επαναλλάβει την περσινή επίτυχία της. Αν το καταφέρει, μπράβο της!

Ομάδα-έκπληξη πέρσι και ο Πανσερραϊκός, που τερμάτισε 7ος, αλλά δείχνει να έχει αποδυναμωθεί, ωστόσο, έχει διατηρήσει τη μαχητικότητα του, όπως έδειξε στην Τούμπα, στην πρεμιέρα με τον ΠΑΟΚ, όπου σκόραρε δυο φορές, αλλά τελικά έχασε με 3-2, με δυο πέναλτι υπέρ του ΠΑΟΚ, στο παιχνίδι.

Ο Παναιτωλικός του Γιάννη Πετράκη, έχασε πολλούς και καλούς παίκτες. Το γκρούπ 9-14 φαίνεται να είναι πιο κοντά στην ομάδα του Αγρινίου, αλλά όλα θα φανούν στο γήπεδο, καθώς ο "δάσκαλος" Πετρακογιάννης, μπορεί να κάνει το θαύμα του.

Οπως και στον Βόλο. Δύσκολα, θεωρώ, ότι θα κάνει την υπέρβαση, για το 5-8. Ποτέ δεν ξέρεις, βέβαια, με τον Μπέο, τι θα γίνει όμως. Οι αλλαγές συσχετισμών των ποδοσφαιρικών δυνάμεων της χώρας, με Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ να έχουν πλέον, το πάνω χέρι, ίσως τον ευνοήσουν.

Μένουν οι νεοφώτιστοι, Λεβαδειακός και Καλλιθέα. Αυτοί θα χρειαστούν το χρόνο τους.

Ο Λεβαδειακός του Κομπότη και του Νίκου Παπαδόπουλου, έχει δείξει μαχητικότητα στα φιλικά, αλλά το ζητούμενο ειναι η διάρκεια. Θα είναι σκληρή ομάδα. Ενώ υπάρχει και ο ...Κομπότης.

Η Καλλιθέα, στο φιλικό με τον ΟΦΗ, ήταν απογοητευτική και δεν πέρασε τη σέντρα. Απο τότε όμως έκανε κάποιες μεταγραφές, μεταξύ αυτών και του έμπειρου Βαλμπουενά και θα δούμε τι μπορεί να κάνει. Διαθέτει πλέον σοβαρούς ιδιοκτήτες, ομογενείς επιχειρηματίες και ίσως υπάρχει η δυνατότητα, τον Ιανουάριο, να ενισχυθεί.

Και αυτή η παράμετρος, θα παίξει το ρόλο της.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi