Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο κόσμος του ΟΦΗ ήταν απελπιστικά λίγος, για το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της ομάδας, με τον Ατρόμητο, στο Γεντί Κουλέ (1-1), αλλά τα παιδιά της θύρας 4, με δυνατή φωνή σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, δεν σταμάτησαν, ούτε λεπτό, να εμψυχώνουν τους παίκτες.
Η θύρα 8, ήταν η πιο γεμάτη κερκίδα του γηπέδου. Στις άλλες θύρες υπήρχαν μεγάλα, κενά.
Η προσέλευση του κόσμου, δεν ξεπέρασε τις 2500 χιλιάδες, αριθμός πολύ μικρός αν μιλάμε για το πρώτο φετινό επίσημο εντός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ.
Σίγουρα στη χαμηλή προσέλευση του κόσμου, έπαιξε ρόλο και ο νέος τρόπος πρόσβασης στο γήπεδο, που δημιούργησε προβλήματα στους φιλάθλους.
Πολλοί προτίμησαν, την τηλεόραση, απο τις...εφαρμογές και την ταυτοποίηση.
Ταλαιπωρία και για πολλούς τουρίστες, οι οποίοι ήταν και πάλι αρκετοί, και προσπαθούσαν να βρούν τρόπο να μπούν στο γήπεδο, με τη βοήθεια των ανθρώπων της ομάδας, κατεβάζοντας την εφαρμογή gov wallet, για την ταυτοποίηση του εισιτηρίου.
Οσοι κατάφερναν να μπούν στο γήπεδο, έδειχναν ανακουφισμένοι απο την ταλαιπωρία.
Πάντως το παιχνίδι είχε παλμό, με τον ΟΦΗ να εμφανίζεται αγωνιστικά βελτιωμένος, σε σχέση με την πρεμιέρα με την ΑΕΚ, αλλά να ισοφαρίζεται στις καθυστερήσεις, απο ένα Ατρόμητο, που είχε πάντως μεγάλες ευκαιρίες, στο Γεντί Κουλέ.
Eπόμενο εντός έδρας παιχνίδι για τον ΟΦΗ, το ντέρμπι με τον Αρη, μετά απο 3 εβδομάδες.
Ακολουθεί το εκτός έδρας παιχνίδι στο Βόλο, για τον ΟΦΗ, ενώ μετά το πρωτάθλημα διακόπτεται λόγω Εθνικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
ΣΟΚ στο 92'΄για τον ΟΦΗ, που κρατούσε το τρίποντο με τον Ατρόμητο στα χέρια του, αλλά το έχασε.
Απο ενέργεια του Ουάρντα ο 19χρονος επιθετικός Καλοσκάμης (ντεμπούτο στην Σούπερ Λίγκ), που μπήκε αλλαγή, έκανε το 1-1 και έτσι σε ένα ακόμη παιχνίδι ο κακός δαίμονας του ΟΦΗ, Ατρόμητος, χτυπάει στις καθυστερήσεις.
Πολλές διαμαρτυρίες, απο τους παίκτες του ΟΦΗ, για το πλάγιο που εκτέλεσε ο Ατρόμητος στην ισοφάριση, ότι δόθηκε ανάποδα απο τον διαιτητή.
Εξαλλος ο Δέλλας, αποβλήθηκε ο συνεργάτης του, Βασίλης Μπορμπόκης, απο τον διαιτητή Κατοίκο.
Δραματικό το φινάλε για τον ΟΦΗ, που κρατούσε το τρίποντο με το γκολ του Γκονζάλεθ, αλλά ο Ατρόμητος, είχε ξανά την τελευταία λέξη στο παιχνίδι.
Τελικό αποτέλεσμα 1-1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ζωγράφιζε ο Αποστολάκης, γκολ ο Γκονζάλεθ
Ζωγραφίζει, στην κόντρα επίθεση ο ΟΦΗ.
Με τρείς αντεπιθέσεις, έχει βάλει τρία γκολ στην ομάδα του Βόλου και πηγαίνει για νίη-θρίαμβο.
Την αρχή έκανε στο 10' ο Φούντας με ένα φανταστικό γκολ, μετά απο κάθετη του Μπαίροβιτς.
Συνέχισε στο 50' ο Σεγκέλια, μετά απο εξαιρετική ασίστ και ατομική προσπάθεια του Χατζηθεοδωρίδη.
Στο 60' ο Γάλλος φορ Γιούνγκ, ήρθε να πετύχει το τρίτο γκολ του ΟΦΗ στο Βόλο, σε μια άριστη επιθετική συνεργασία Φούντα-Νους και ασίστ του Αργεντίνου στον Γιούνγκ, ο οποίος πλάσαρε με τη μία για το 0-3.
Να σημειωθεί ότι και οι τρείς σκόρερ του ΟΦΗ, έκαναν ντεμπούτο στην ενδεκάδα!
Ο ΟΦΗ έχει "σκοτώσει" τον Βόλο, με τις φαρμακερές αντεπιθέσεις του και είναι πολύ κοντά στην πρώτη του φετινή εμφατική νίκη και μάλιστα εκτός έδρας.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ, έκανε αρνητικό ρεκόρ στην περσινή χρονιά, την οποία έκλεισε χωρίς να πετύχει εκτός έδρας νίκη.
Γ. Κορτς