Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενός κακού, μύρια έπονται για τον ΟΦΗ.
Δεν έφτανε η ισοφάριση στο 92' απο τον Ατρόμητο, ο οποίος για 6η φορά (!) τα τελευταία χρόνια, κλέβει βαθμό ή βαθμούς απο τον ΟΦΗ, στις καθυστερήσεις.
Δεν έφτανε η γενική εικόνα της ομάδας, στα δυο πρώτα παιχνίδια με ΑΕΚ (3-0) και Ατρόμητο (1-1), που είναι κατώτερη των προσδοκιών.
Ηρθαν και οι απώλειες για τον ΟΦΗ, ενόψει του εκτός έδρας αγώνα στο Βόλο (Κυριακή 1/9, 7.30μμ).
Ο Δέλλας, δεν υπολογίζει στο παιχνίδι αυτό, το Νέιρα που ταλαιπωρείται με θλάση, τον Ιζέκα, ο οποίος αποβλήθηκε με τον Ατρόμητο και πιθανότατα και τον Μπρεσάν, ο οποίος έχει κάκωση στον προσαγωγό και έγινε αναγκαστική αλλαγή, στο παιχνίδι.
Απο την άλλη, στα πλάνα του θα είναι η 8η μεταγραφή της ομάδας, ο Σέρβος μέσος Μπαίροβις, αλλά και ο Σεγκέλια που ήταν αποστολή στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο, αλλά δεν χρησιμοποιήθηκε ούτε λεπτό, ενώ αίσθηση προκαλεί η μη χρησιμοποίηση του Γάλλου επιθετικού Γιούνγκ, στα δυο πρώτα παιχνίδια πρωταθλήματος, παρ' ότι έχει αρκετές μέρες στο Ηράκλειο.
Η γκρίνια του κόσμου, για την εικόνα της ομάδας, χτυπάει κόκκινο, στα δυο πρώτα παιχνίδια με ΑΕΚ (3-0) και Ατρόμητο (1-1), με τη θύρα 4 να ανακοινώνει αποχή, απο τα παιχνίδια της ομάδας, σε ένα συνδυασμό δυσαρέσκειας για την αγωνιστική εικόνα του ΟΦΗ, με μηνύματα προς τη διοίκηση την οποία καλεί να κάνει κινήσεις που θα ξαναζεστάνουν τον κόσμο, ενώ διατυπώνει και αιχμές για το "φασιστικό νέο νομο", για τους φιλάθλους και την πρόσβαση τους, στα γήπεδα.
Οπως αναφέρουν οι συνδεσμίτες, τα καμπανάκια στον ΟΦΗ, χτύπησαν φέτος νωρίς!
Στο κάδρο των φιλάθλων και ο Δέλλας, για την εικόνα του ΟΦΗ στα δυο πρώτα παιχνίδια, αλλά και τις επιλογές του στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο.
Οι αλλαγές του τεχνικού του ΟΦΗ και ο τρόπος που διαχειρίστηκε το παιχνίδι, σήκωσαν πολύ σκόνη.
Με τον πολύ ενισχυμένο μεταγραφικά Ατρόμητο, ο ΟΦΗ, είχε κάποια σημάδια βελτίωσης σε σχέση με τον αγώνα με την ΑΕΚ, τον οποίο έχασε στο άψε-σβήσε (μόλις στο 15' έχανε με 2-0 και τελικά ηττήθηκε με 3-0), αλλά και πάλι η εικόνα της ομάδας, δεν έπεισε τον κόσμο, άσχετα αν δέχθηκε το γκολ της ισοφάρισης στις καθυστερήσεις του αγώνα.
Ο ΟΦΗ δείχνει να είναι καζάνι που βράζει, αλλά το σίγουρο είναι ότι σε αυτή τη φάση χρειάζεται ενότητα, αλλά και ενίσχυση (οι μεταγραφές καθυστέρησαν), ώστε να μπορέσει να βελτιώσει την εικόνα του και να βρεί θετικά αποτελέσματα, που θα του επιτρέψουν να συνεχίσει, με περισσότερη ηρεμία.
Μετά το παιχνίδι στο Βόλο, υπάρχει προγραμματισμένη διακοπή στο πρωτάθλημα και ο ΟΦΗ επιστρέφει στο γήπεδο του, με ένα μεγάλο παιχνίδι, απέναντι στον πολύ ποιοτικό Αρη και θα χρειαστεί η εικόνα του να είναι σε πολύ ανώτερο επίπεδο, για να πάρει μια μεγάλη νίκη που τόσο χρειάζεται αυτήν την εποχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κακός δαίμονας ο Ατρόμητος, πήρε τη μπουκιά απο το στόμα του ΟΦΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Αναβρασμός επικρατεί στους οργανωμένους οπαδούς του ΟΦΗ, καθώς η εικόνα της ομάδας στα παιχνίδια με ΑΕΚ (3-0) και Ατρόμητο (1-1), σκορπά ανησυχία.
Οι σύνδεσμοι του ΟΦΗ με ανακοινώσεις τους, κάνουν γνωστή την ΑΠΟΧΗ τους απο το γήπεδο, στρέφουν τα βέλη τους προς την διοίκηση της ομάδας, την οποία καλούν να πάρει μέτρα, ώστε να ζεστάνει ξανά τον κόσμο.
"Η υπομονή και η κοροϊδία έχουν όρια!" αναφέρει μεταξύ άλλων σε άλλων η θύρα 4.
«Σας κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου, τα καμπανάκια ήχησαν νωρίς φέτος, τα δείγματα είναι ανησυχητικά και η ομάδα φωνάζει για ενίσχυση, αναλάβετε τις ευθύνες σας όσο είναι νωρίς" επισημαίνει ακόμη.
Ενώ οι Κρήτες με την σειρά τους, καταλογίζουν στην διοίκηση, ότι αντί να σεισπειρώσει, κατάφερε να διχάσει, τον κόσμο της ομάδας.
Οπως αναφέρουν "κάθε χρόνο η ομάδα μας παραπαίει και αυτό που κάνετε είναι μόνο να ανακοινώνετε παχιά λόγια…
Φτιάξτε ομάδα αντάξια στην ιστορία του Ομίλου Φιλάθλων Ηρακλείου!
Καταφέρατε αντί να συσπειρώσετε, να διχάσετε τον κόσμο μας με τις κινήσεις σας και δεν έχετε προσπαθήσει ουδέποτε να συνδεθείτε με τον κόσμο του ΟΦΗ και τις προσδοκίες του".
Ας δούμε αναλυτικά τις ανακοινώσεις των οργανωμένων συνδέσμων του ΟΦΗ:
Mετά το τέλος του αγώνα, με τον Ατρόμητο, η θύρα 4 με ανάρτηση της, γράφει ότι:
«Σας κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου, τα καμπανάκια ήχησαν νωρίς φέτος, τα δείγματα είναι ανησυχητικά και η ομάδα φωνάζει για ενίσχυση, αναλάβετε τις ευθύνες σας όσο είναι νωρίς…
Ελπίζουμε να μας κλέψετε τη δόξα γιατί εμείς έχουμε σκοπό να παίξουμε μεγάλη “μπάλα” φέτος!!
ΘΥΡΑ 4 1986 •ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ•
ΘΥΡΑ 4 1986 •ΑΡΧΑΝΩΝ•».
Tην Κυριακή (25/8), την επόμενη του αγώνα, η θύρα 4 επανέρχεται με πιο σκληρό κείμενο. Οπως γράφει:
«Μετά από συζήτηση με όλες τις λέσχες που αποτελούν το σώμα της ΘΥΡΑΣ 4 αποφασίσαμε να απέχουμε από τον φυσικό μας χώρο που είναι οι κερκίδες του ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ.
Οι λόγοι που μας οδήγησαν σε αυτή την απόφαση είναι οι παρακάτω!
1ος Ο άθλιος και φασιστικός νόμος και η συμπεριφορά στον φίλαθλο κοινό του Ηρακλείου και τους φιλάθλους της ομάδας μας από τις αρμόδιες αρχές και την λήψη κατασταλτικών μέτρων σε όλα τα γήπεδα από την κυβέρνηση της χώρας. Είμαστε ελεύθεροι πολίτες και ζούμε σε μια χώρα με δημοκρατικό πολίτευμα και όχι σε κάποια χώρα με φασιστικό και αστυνομοκρατούμενο κράτος.
2ος Προς διοίκηση ΠΑΕ ΟΦΗ:
Πρέπει να καταλάβετε κάποια στιγμή ότι η υπομονή και η κοροϊδία έχουν όρια!
Πρέπει να καταλάβετε ότι ο ΟΦΗ με τον κόσμο του είναι δυο έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους!
Η προτεραιότητα σας και οι κινήσεις σας θα πρέπει να αποσκοπούν ώστε να ζεστάνετε ξανά τον κόσμο μας!
Τα διαρκείας μας τα πήραμε, το χρέος μας το κάναμε, δεν μας νοιάζει αν θα χάσουμε τα λεφτά μας και καλούμε τον κόσμο μας να ακολουθήσει, απ όλες τις θύρες του γηπέδου. Το μαχαίρι πλέον, στο κόκκαλο!
Όταν θα καταλάβετε και θα δείξετε έμπρακτα ότι νιώθετε, τότε θα δείτε τα πράγματα διαφορετικά!
Έως τότε ΑΠΕΧΟΥΜΕ!
ΘΥΡΑ 4 1986 •ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ•
ΘΥΡΑ 4 1986 •ΑΡΧΑΝΩΝ•
Tη Δευτέρα (26/8) ήταν η σειρά των "Κρητών", ενός ακόμη μεγάλου σύνδεσμου του ΟΦΗ, να τοποθετηθεί. Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση του:
"Η κατάσταση στην ομάδα μας αναγκάζει να πάρουμε θέση και εμείς.
Κύριοι της διοίκησης ο κόσμος τόσα χρόνια ήταν εκεί να στηρίξει την νέα προσπάθεια. Κάθε χρόνο να κάνει το χρέος του όπως και φέτος, όμως δεν πάει άλλο.
Κάθε χρόνο η ομάδα μας παραπαίει και αυτό που κάνετε είναι μόνο να ανακοινώνετε παχιά λόγια…
Φτιάξτε ομάδα αντάξια στην ιστορία του Ομίλου Φιλάθλων Ηρακλείου!
Καταφέρατε αντί να συσπειρώσετε, να διχάσετε τον κόσμο μας με τις κινήσεις σας και δεν έχετε προσπαθήσει ουδέποτε να συνδεθείτε με τον κόσμο του ΟΦΗ και τις προσδοκίες του.
Αν μας θέλετε δίπλα σας ή απέναντι σας είναι στην δίκη σας κρίση.
Ζούμε για τον ΟΦΗ και όχι από τον ΟΦΗ!
ΥΓ. Χαιρετίζουμε και εμείς και στηρίζουμε την απόφαση των σύνοπαδών μας.
ΟΦΗ ως το τέλος!"
Σ.Φ. ΚΡΗΤΕΣ4-ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τη μελέτη για την αξιοποίηση του γηπέδου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στην Αμμουδάρα, παρουσίασαν σήμερα (27/8), στον Αντιπεριφερειάρχη Ηρακλείου Νίκο Συριγωνάκη, στελέχη της διοίκησης, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Στην συνάντηση, επιβεβαιώθηκε η βούληση της Περιφέρειας Κρήτης, να στηρίξει το σχέδιο για το "σπίτι του ΟΦΗ", μια κυψέλη του αθλητισμού, για το σύλλογο, αλλά και για την πόλη, ενώ μεταξύ των παραγόντων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και του αντιπεριφερειάρχη Ηρακλείου, συζητήθηκαν τα επόμενα βήματα που πρέπει να γίνουν, ώστε να μην υπάρξουν μεγάλες καθυστερήσεις.
Στην πρώτη του φάση, της μελέτης, που έχει εκπονήσει αφιλοκερδώς ο μηχανικός Γιάννης Σαλούστρος, το έργο, περιλαμβάνει την κατασκευή ενός γηπέδου ποδοσφαίρου 11Χ11 με πλαστικό τάπητα, αλλά και αποδυτήρια, ενώ σε δεύτερο χρόνο υπάρχει σχέδιο για αθλητικές εγκαταστάσεις και δραστηριότητες, που θα καλύψουν και άλλα τμήματα, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Στόχος, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι με αφορμή τον εορτασμό για τα 100 χρόνια του συλλόγου, να έχει γίνει η αρχή, για την κατασκευή αυτού του έργου πνοής, για την οικογένεια του ΟΦΗ.
Τα στελέχη του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ενημέρωσαν τον αντιπεριφερειάρχη Ηρακλείου, για τις μεγάλες ανάγκες που έχει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, για αθλητικές εγκαταστάσεις, προκειμένου να φιλοξενήσει τα 2 χιλιάδες παιδιά, που έχει σήμερα στις τάξεις του.
Οι αθλητικές εγκαταστάσεις, που έχει σήμερα ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, που είναι η ναυαρχίδα του αθλητισμού στην Κρήτη, με 10 αθλήματα και 2000 αθλητές, δεν επαρκούν, για να καλυφθούν οι μεγάλες ανάγκες του συλλόγου, ο οποίος καταβάλει σημαντικά ποσά, για να φιλοξενείται σε άλλες εγκαταστάσεις, της πόλης.
Στην συνάντηση με τον αντιπεριφερειάρχη Ηρακλείου Νίκο Συριγωνάκη, βρέθηκαν εκ μέρους του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ο πρόεδρος του συλλόγου Γιάννης Δανδάλης, ο αντιπρόεδρος Νίκος Τσαμπουράκης, ο Γενικός Γραμματέας Δημήτρης Αποστολάκης, ο Γενικός Αρχηγός Κώστας Ζερβάκης, ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος Μένανδρος Παντελλίδης.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ με ανακοίνωση του, ευχαριστεί τον αντιπεριφερειάρχη Νίκο Συριγωνάκη, αλλά και τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη, για το ειλικρινές ενδιαφέρον και την συμπαράσταση που δείχνουν, στη μεγάλη προσφορά του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στην κοινωνία και τον αθλητισμό, της Κρήτης.