Του Γιώργυ Κορτσιδάκη
Ο «παλμός» του ΟΦΗ «χτύπησε» δυνατά την Κυριακή (5/9) το βράδυ, στην ετήσια συνάντηση των οπαδών του ΟΦΗ της Θύρας 4, που έγινε στην προβλήτα του Λιμεναρχείου Ηρακλείου.
Με φόντο το κάστρο του Κούλε, σημείο αναφοράς για την πόλη του Ηρακλείου, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ έστησαν μια «ασπρόμαυρη» γιορτή, με αθλητικά και κοινωνικά μηνύματα, όπως «Ο.Φ.Η. Ιστορία….Αθλητική Παιδεία….Και Ενεργό Συμμετοχή....Μέσα στην Κοινωνία», όπως ήταν ένα απο τα συνθήματα των διοργανωτών.
Ενώ, θα πρέπει να σημειωθεί ότι ένα σημαντικό μέρος των εσόδων της εκδήλωσης, διατέθηκαν σε ιδρύματα του Ηρακλείου (Ίδρυμα <Το Σπίτι των Αγγέλων>, στην Ομάδα Αλληλεγγύης Ηρακλείου Κρήτης< ΚΙΤΡΙΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ> και στην εθελοντική ομάδα <ΟΙ ΑΤΑΧΤΟΙ>).
Δυναμικό «παρών» στην «ασπρόμαυρη» αυτή συνάντηση έδωσαν διοίκηση, τεχνικό επιτελείο και ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ,
Στην όμορφη αυτή γιορτή του ΟΦΗ, η οποία ανέδειξε για μια ακόμη φορά τη δυναμική της ομάδας, το «παρών» έδωσε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Νιόπλιας, ο οποίος συζήτησε με τους φιλάθλους, έβγαλε φωτογραφίες μαζί τους και όλοι μαζί ευχήθηκαν η φετινή χρονιά, να έχει επιτυχίες για τον ΟΦΗ.
Απο τη διοίκηση του ΟΦΗ, βρέθηκαν ακόμη οι Γιάννης Βάβουλας, Μιχάλης Μυλωνάκης και ο μέτοχος Βασίλης Ζηδιανάκης.
Ο κ. Ζηδιανάκης και τα αναψυκτικά ΦΗΜΗ ήταν χορηγός της εκδήλωσης, ενώ ευχαριστήθηκε τόσο απο την ατμόσφαιρα, που υποσχέθηκε μια ακόμη χορηγία στους φιλάθλους, καθώς μέρος των εσόδων της εκδήλωσης, θα διατεθούν -όπως προαναφέραμε- για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, δεν θα μπορούσαν να λείψουν απο αυτήν την γιορτή. Ο Μάριος Ογκμποε, ο Δημήτρης Κομεσίδης, ο Νίκος Βρεττός και ο Κέβι Χίσι, έδωσαν το «παρών» και εντυπωσιάστηκαν απο την ατμόσφαιρα, που ….θύμιζε Γεντί Κουλέ, με καπνογόνα, συνθήματα για τον ΟΦΗ και τραγούδια.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, το...χάρηκαν, αντάλλαξαν απόψεις με τους φιλάθλους του ΟΦΗ και όλοι μαζί έδωσαν ...ραντεβού στο γήπεδο και στα επίσημα παιχνίδια της ομάδας, όπου ο ΟΦΗ θα δώσει την μάχη της ανόδου απο την Football league στην μεγάλη κατηγορία.
Ακόμη, παρόντες απο τον ΟΦΗ, οι δημόσιες σχέσεις της ομάδας, ο Δημήτρης Αποστολάκης ,ο Νίκος Ανδριαδάκης, ο υπεύθυνος τύπου του ΟΦΗ Γιώργος Κορτσιδάκης, οι προπονητές της Κ19 του ΟΦΗ, οι Βασίλης Πλεσίτης και Λευτέρης Πουπάκης, οι φυσικοθεραπευτές του ΟΦΗ Κώστας Παππάς και Κίμωνας Φρουδάκης, τα μέλη του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Κώστας Βαρβεράκης, Μιχάλης Σπαγουλάκης, Κώστας Ζερβάκης.
Ηταν μια «ζεστή» ομιλίτικη βραδιά, όπου επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά, η μεγάλη δύναμη του ΟΦΗ.
«Η πόλη μας ανήκει, η Κρήτη είναι ασπρόμαυρη» ήταν ένα απο τα σλόγκαν της εκδήλωσης, στην οποία τιμήθηκε ο προπονητής των μεγάλων επιτυχιών του ΟΦΗ Ευγένιος Γκέραρντ, αλλά και η μνήμη του μεγάλου κρητικού και ομιλήτη ΝΙΚΟΥ ΞΥΛΟΥΡΗ.
Ηταν μια καλά οργανωμένη οπαδική βραδιά, κόντρα στην καχυποψία, που υπάρχει γενικώς, για το συνδεσμικό κίνημα.
Μια βραδιά που ήρθε να επιβεβαιώσει, ότι στις τάξεις των οργανωμένων, δεν υπάρχει μόνο καφρίλα, η οποία (καφρίλα) μπορεί να είναι και η μειοψηφία, η οποία πολλές φορές αδικεί τους πολλούς.
Υπάρχουν πρόσωπα με σκέψη και όμορφες ιδέες και πρωτοβουλίες, όπως ήταν αυτή.
Η βραδιά κύλησε με σουβλάκια απο την «καντίνα το Μανωλιό», μπύρες και αναψυκτικά και δυνατά μουσικά ακούσματα απο το ροκ συγκρότημα ΗΧΟΣ ΑΝΟΧΗΣ και τον Κρητικό Καλλιτέχνη ΜΙΧΑΛΗ ΚΟΥΝ ΑΛΗ, με το οποίο οι φίλαθλοι του ΟΦΗ τραγούδησαν «ανάψαμε φωτιά και μεγαλώνει, απο άκρη σε άκρη καίει το νησί...», με φόντο τα καπνογόνα να φωτίζουν το κάστρο του Κούλε και τον λιμενοβραχιόνα, σε μια πραγματικά εντυπωσιακή εικόνα...
Αυτό το στιγμιότυπο, με ...3 χιλιόμετρα καπνό κατά μήκος του λιμενοβραχίονα, με τα αμέτρητα «ειρηνικά» καπνογόνα που άναψαν ταυτόχρονα οι ακροβολισμένοι φίλαθλοι του ΟΦΗ απο το Κάστρο, μέχρι και τον Φάρο, με φόντο τον Κούλε, ήταν η κορυφαία στιγμή της εκδήλωσης, το βράδυ της Κυριακής (4/9/2016).
Τα ...κινητά των φιλάθλων πήραν φωτιά, με φωτογραφίες και VIDEO απο την εντυπωσιακή εικόνα και στο Facebook έγινε πραγματικός χαμός.
Ηταν το καλύτερο φινάλε της ασπρόμαυρης βραδιάς!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Διοίκηση, Νιόπλιας και παίκτες του ΟΦΗ στην ασπρόμαυρη συνάντηση
Η...στιγμή που ο Κούλες πήρα φωτιά!
ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης θα εκπροσωπήσει τον ΟΦΗ στην κλήρωση του πρωταθλήματος της Football league που θα γίνει τη Δευτέρα (5/9) στις 7μμ στο bar-restaurant «Υάδες» (εντός Αττικού Άλσους, Αθήνα).
Νωρίτερα, ο κ. Πολεμαρχάκης θα παραστεί στο Διοικητικό Συμβούλιο της Football league που θα γίνει στις 2μμ στα γραφεία της διοργανώτριας αρχής.
Μαζί με τον πρόεδρο του ΟΦΗ θα βρίσκεται και ο νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μανόλης Φωτάκης.
Στο τελευταίο του φιλικο παιχνίδι, πριν την έναρξη του πρωταθλήματος της Γ' Εθνικής (την Κυριακή αγωνίζεται στον Κορυδαλλό με την Προοδευτική), ο Εργοτέλης ηττήθηκε με 4-2, απο τον σαφώς πιο ισχυρό και έτοιμο, Πλατανιά, στα Περβόλια.
Ο Εργοτέλης βρέθηκε να χάνει με 4-0 στο 85' και ο Εργοτέλης με δυο γκολ στο φινάλε, μείωσε σε 4-2.
Ο Γιακουμάκης πέτυχε το 1-0 στο πρώτο ημίχρονο (44') και στο 51′ ήταν η σειρά του Μανούσου να σκοράρει για το 2-0. Οι «ερυθρόλευκοι» κατάφεραν να σημειώσουν άλλα δύο τέρματα με Αποστολόπουλο (57') και Παπανικολάου(86'). Οι «κιτρινόμαυροι» μείωσαν λίγο πριν το τέλος σε 4-2 με γκολ των Μανουσάκη (87') και Καϊμακαμούδη (92').
ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ: Σωτηρίου (46′ Κοκκαλάς), Βάντερσον, Καρυπίδης (66′ Κάργας), Μπανανά (66′ Πριντέτα), Στανισάβλιεβιτς (66′ Μουνάφο), Γκνιάτιτς (66′ Ντεβέσα), Μανεδρινός (66′ Ντίνας), Αποστολόπουλος (66′ Σκουλουδάκης), Μανούσος (66′ Παπανικολάου), Τσουράκης (66′ Ηλιάδης), Γιακουμάκης (66′ Ντιλαβέρ).
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ: Στεφανάκος (74′ Βασιλειάδης), Καρράς, Τσουμάγκας (89′ Πολυχρονάκης), Τζανής (48′ Κολόκας), Δημήτρης (89′ Σηφάκης), Ρουσάκης, Μισέλ (62′ Βογιατζής), Καλέ, Λεάλ (78′ Λυδάκης), Κοιλιάρας (62′ Πόι), Κατσικοκέρης (66′ Καϊμακαμούδης).