karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με αρκετούς απόντες συνεχίστηκε τη Δευτέρα (5/9) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, η προετοιμασία του ΟΦΗ.

Στο πρόγραμμα δεν συμμετείχαν οι Κομεσίδης, Μπουρσέλης, Κοιλιάρας, οι οποίοι αποχώρησαν τραυματίες απο το φιλικό με την Καλλονή και ήδη έχουν ξεκινήσει εξετάσεις και θεραπεία απο το ιατρικό επιτελείο της κρητικής ομάδας.

Δεν προπονήθηκε και ο Μπολάκης, ο οποίος επίσης ταλαιπωρείται απο τραυματισμό. Ενώ απουσίασε και ο Ράντι, ο οποίος επιστρέφει την Τρίτη (6/9), λόγω υποχρεώσεων με την Εθνική ομάδα της Ισημερινής Γουινέας.

Το πρόγραμα της Δευτέρας, περιλαμβάνει προπόνηση και το απόγευμα.

Την Τετάρτη (7/9) ο ΟΦΗ θα δώσει νέο φιλικό παιχνίδι στο Ρέθυνο με την Επισκοπή.

Το φιλικό θα γίνει στο γήπεδο του Γάλλου (6μμ).

Εντυπωσιακή ήταν πραγματικά η στιγμή που ο λιμενοβραχίονας δίπλα στο φρούριο του Κούλε, «λαμπάδιασε» απο τα καπνογόνα που άναψαν οι οπαδοί του ΟΦΗ, στο περιθώριο της ετήσιας συνάντησης των οπαδών του ΟΦΗ της Θύρας 4, που έγινε στην προβλήτα του Λιμεναρχείου Ηρακλείου (Διαβάστε και εδώ για τη συνάντηση).
Φίλαθλοι του ΟΦΗ, που ήταν παρατεταγμένοι σε όλο το μήκος του λιμενοβραχίονα, άναψαν ταυτόχρονα τα καπνογόνα και το λιμάνι....πήρε «φωτιά».
Την ίδια ώρα οι φίλαθλοι του ΟΦΗ τραγουδούσα το σύνθημα «ανάψαμε φωτιά και μεγαλώνει».

Δείτε το εντυπωσιακό VIDEO

Δυναμικό «παρών» έδωσαν διοίκηση, τεχνικό επιτελείο και ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, την Κυριακή (5/9) το βράδυ, στην ετήσια συνάντηση των οπαδών του ΟΦΗ της Θύρας 4, που έγινε στην προβλήτα του Λιμεναρχείου Ηρακλείου.

Οπως αναφέρει η ανακοίνωση του ΟΦΗ «στην όμορφη αυτή γιορτή του ΟΦΗ, η οποία ανέδειξε για μια ακόμη φορά τη δυναμική της ομάδας, το «παρών» έδωσε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Νιόπλιας, ο οποίος συζήτησε με τους φιλάθλους, έβγαλε φωτογραφίες μαζί τους και όλοι μαζί ευχήθηκαν η φετινή χρονιά, να έχει επιτυχίες για τον ΟΦΗ.
Απο τη διοίκηση του ΟΦΗ, στην εκδήλωση βρέθηκαν  οι Γιάννης Βάβουλας, Μιχάλης Μυλωνάκης και ο μέτοχος Βασίλης Ζηδιανάκης.
Ο κ. Ζηδιανάκης και τα αναψυκτικά ΦΗΜΗ ήταν χορηγός της εκδήλωσης, ενώ ευχαριστήθηκε τόσο απο την ατμόσφαιρα, που υποσχέθηκε μια ακόμη χορηγία στους φιλάθλους, καθώς μέρος των εσόδων της εκδήλωσης, θα διατεθούν -όπως προαναφέραμε- για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ δεν θα μπορούσαν να λείψουν απο αυτήν την γιορτή.
Ο Μάριος Ογκμποε, ο Δημήτρης Κομεσίδης, ο Νίκος Βρεττός και ο Κέβι Χίσι, έδωσαν το «παρών» και εντυπωσιάστηκαν απο την ατμόσφαιρα, που ….θύμιζε Γεντί Κουλέ, με καπνογόνα, συνθήματα για τον ΟΦΗ και τραγούδια.
Οι παίκτες του ΟΦΗ το...χάρηκαν, αντάλλαξαν απόψεις με τους φιλάθλους  και όλοι μαζί έδωσαν ...ραντεβού στο γήπεδο και στα επίσημα παιχνίδια της ομάδας, όπου ο ΟΦΗ θα δώσει την μάχη της ανόδου απο την Football league στην μεγάλη κατηγορία.
Ακόμη, παρόντες απο τον ΟΦΗ, οι δημόσιες σχέσεις της ομάδας, ο Δημήτρης Αποστολάκης ,ο Νίκος Ανδριαδάκης,  ο υπεύθυνος τύπου του ΟΦΗ Γιώργος Κορτσιδάκης, οι προπονητές της Κ19 του ΟΦΗ, οι Βασίλης Πλεσίτης και Λευτέρης Πουπάκης, οι φυσικοθεραπευτές του ΟΦΗ Κώστας Παππάς και Κίμωνας Φρουδάκης, τα μέλη του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Κώστας Βαρβεράκης και Μιχάλης Σπαγουλάκης.
Ηταν μια «ζεστή»  ομιλίτικη βραδιά, όπου επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά, η μεγάλη δύναμη του ΟΦΗ».

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi