Του Γιώργου Κορτσιδάκη Σαν σήμερα, πριν απο 32 χρόνια (21/6/1987) ο ΟΦΗ σήκωνε την κούπα του Κυπέλλου Ελλλάδος, στο Ολυμπιακό στάδιο, στην κορυφαία στιγμή και το μοναδικό εγχώριο (γιατί έχει πάρει και το Βαλκανικό Κύπελλο) τίτλο, της 94χρονης (ιδρύθηκε το 1925) ποδοσφαιρικής του, ιστορίας. Σαν σήμερα, κέρδιζε τον Ηρακλή, σε ένα αξέχαστο τελικό, που κρίθηκε στα πέναλτι και έφερε το Κύπελλο στην Κρήτη. Βλέποντας ξανά και ξανά, τα video που υπάρχουν στο διαδίκτυο, απο αυτή τη μεγάλη βραδιά του ΟΦΗ και φέρνοντας στο μυαλό μου, αυτές τις εικόνες, που παρά τα χρόνια που έχουν περάσει, παραμένουν "κοντινές", σκέφτομαι πόσο τυχερή είναι η δική μου γενιά (των 40-45+) που ζήσαμε αυτές τις μεγάλες στιγμές, αλλά και τις σπουδαίες ευρωπαικές πορείες που ακολούθησαν. Τι ποδόσφαιρο είδαμε, απο εκείνη την ομαδάρα του Γκέραρντ, στα τέλη της δεκαετίας του '80, μια ομάδα που δεν ήταν μόνο η καλύτερη όλων των εποχών για τον ΟΦΗ, αλλά…