Μετά την αποτυχία του, να περάσει την επιτήρηση, όπου του επιβλήθηκε αφαίρεση βαθμών (-3), ο Εργοτέλης δεν κατάφερε να πάρει ούτε αδειοδότηση, για την συμμετοχή του στην Σούπερ Λίγκ 2 και τα ερωτηματικά που προκύπτουν είναι πολλά. Ηταν μια "κεραμίδα" για τους ανθρώπους της ομάδας, ή μια εξέλιξη που λίγο-πολύ εκείνοι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, γνώριζαν και ήταν αναμενόμενη; Στην πρώτη περίπτωση, αυτή της επιτήρησης, στελέχη της ομαδας, έκαναν λόγο για ένα "τυπικό ζήτημα" που στέρησε την επιτήρηση στον Εργοτέλη. Τώρα, τι συνέβη; Ηταν πάλι το "τυπικό" , που στάθηκε εμπόδιο στην αδειοδότηση της ομάδας και αν ναι, γιατί δεν ξεπεράστηκε, αφού ήταν "τυπικό". Μέσα σε όλα αυτά, είναι και η σχετική "απόσταση" που κρατάει ο ιδιοκτήτης του Εργοτέλη Μάγκεντ Σάμι, ο οποίος δεν επισκέπεται πλέον συχνά το Ηράκλειο και την Ελλάδα, όπως παλιά, απλά ενημερώνεται εξ' αποστάσεως για τα συμβαίνοντα στον Εργοτέλη, απο την Αίγυπτο, όπου βρίσκεται. Σε κάθε περίπτωση,…