karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Θλίψη στην οικογένεια του ΟΦΗ, προκάλεσε ο χαμός του Αντώνη Γρηγοράκη, ο οποίος έφυγε σε ηλικία 80 ετών, μετά απο σοβαρά προβλήματα υγείας.

Ο Αντώνης Γρηγοράκης, υπήρξε επί σειρά ετών νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ ΟΦΗ.

"Πάνω απο όλα όμως, ήταν ένας μεγάλος Ομιλίτης. Η οικογένεια του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, τον αποχαιρετά με θλίψη και σεβασμό, για τα όσα προσέφερε στο σύλλογο" αναφέρει μεταξύ άλλων, στην συλλυπητήρια ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.

Στην συλλυπητήρια ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αναφέρει ότι:

Η οικογένεια του ΟΦΗ, έγινε φτωχότερη, απο το χαμό του εκλεκτού του μέλους Αντώνη Γρηγοράκη, ο οποίος έφυγε σε ηλικία 80 ετών, μετά απο σοβαρά προβλήματα υγείας, που αντιμετώπιζε το τελευταίο διάστημα.
Ο Αντώνης Γρηγοράκης, ήταν πάντα κοντά στον ΟΦΗ, νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ ΟΦΗ, επί σειρά ετών, έχει συνδέσει το όνομα του, με μεγάλες μάχες της ομάδας μας, κατά καιρούς.
Πάνω απο όλα όμως, ήταν ένας μεγάλος Ομιλίτης.
Ο Αντώνης Γρηγοράκης, υπήρξε έγκριτος νομικός και ποινικολόγος, ενώ προσέφερε σημαντικά και στο θεσμό της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης.
Η οικογένεια του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, τον αποχαιρετά με θλίψη και σεβασμό, για τα όσα προσέφερε στο σύλλογο.

Θερμά συλλυπητήρια, στην οικογένεια Γρηγοράκη, για τη μεγάλη τους, απώλεια.
Η εξόδιος ακολουθία, θα ψαλεί την προσεχή Τρίτη (14/1, 3μμ) στον Ιερό Ναό των Εισοδίων της Θεοτόκου στους Βώρους του Δήμου Φαιστού.
Καλό Παράδεισο, Αντώνη Γρηγοράκη!"

Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς, στην οικογένεια του Αντώνη Γρηγοράκη, για την μεγάλη τους απώλεια.

Γ. Κορτς

 

Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα που προέκυψε με το στεφάνι, στη μια μπασκέτα του κλειστού γυμναστηρίου του Λίντο, που είχε σαν αποτέλεσμα, την αναβολή του αγώνα, ΟΦΗ-Ερμης Αργυρούπολης, για το πρωτάθλημα της National League 1 (Β' Εθνική), ανακοίνωσε το ΕΑΚΗ.
Την Κυριακή το πρωί, η ζημιά που υπέστη το στεφάνι που αποκολλήθηκε μετά απο κάρφωμα παίκτη στο ζέσταμα του εν λόγω αγώνα, επισκευάστηκε.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μέχρι χθες, βλέπαμε τον ΟΦΗ, του Δέλλα.

Στο Κλεάνθης Βικελίδης, είδαμε τον ΟΦΗ του Ράσταβατς.

Για πρώτη φορά, απο τη μέρα που ο Σέρβος τεχνικός, κάθισε στον πάγκο της ομάδας-εδώ και 3 μήνες-είδαμε μια ομάδα με τη δική του αγωνιστική φιλοσοφία και όχι με εκείνη του προκατόχου του.

Ο ΟΦΗ ήταν σφιχτός στην άμυνα, δεν είχε τη λογική του "όσα φάμε και όσα βάλουμε" και μέσα απο την αξιόπιστη αμυντική του λειτουργία, πήρε το μεγάλο και ιστορικό αποτέλεσμα, αν αναλογιστεί κανείς, ότι ο ΟΦΗ είχε να κερδίσει εκτός έδρας τον Αρη 22 χρόνια (απο το 2003-4).

Σε αντίθεση με την -επίσης-ιστορική φετινή νίκης επί του ΠΑΟΚ (1-2) στην Τούμπα (μετά απο 33 χρόνια), ξανά με τον Ράσταβατς στον πάγκο, όπου οι γηπεδούχοι έκαναν πολλές τελικές, έχασαν ευκαιρίες, είχαν δοκάρια και ο ΟΦΗ "έκλεψε" το τρίποντο, στο παιχνίδι με τον Αρη, η εικόνα του ΟΦΗ, ήταν  σαφώς καλύτερη και πήρε δίκαια τη νίκη, βάσει της τακτικής του και του "διαβάσματος" του αντιπάλου.

Με τον Καραχάλιο "βδέλλα" πάνω στον πιο εγκεφαλικό παίκτη του Αρη τον Μανού Γκαρσία που κάνει όλο το παιχνίδι της ομάδας και τον πολύ ποιοτικό σέντερ φορ Μορόν στα ...ρηχά, καθώς δεν βρήκε χώρους να κινηθεί μέσα στην περιοχή, ενώ δεν πήρε και "κάθετες" πάσες, ο ΟΦΗ, εξουδετέρωσε ουσιαστικά επιθετικά τον Αρη, ο οποίος έκανε λίγες τελικές και σχεδόν καμία "καθαρή" ευκαιρία.

Για μια επιθετική ομάδα, όπως ο Αρης που κάνει σε κάθε παιχνίδι 12-15 τελικές, αυτή ήταν η πρώτη κατάκτηση του ΟΦΗ, στο παιχνίδι, έχοντας κατά τη γνώμη μου, την καλύτερη αμυντική συμπεριφορά, που έχει δείξει φέτος σε παιχνίδι.

Αφού εξασφάλισε το "μηδέν" πίσω, ξεκίνησε στο δεύτερο ημίχρονο, να παίζει στην κόντρα επίθεση και με τον καλύτερο ...σερβιτόρο (6 ασίστ φέτος), αλλά κατά τη γνώμη μου και κορυφαίο παίκτητου ΟΦΗ της φετινής σεζόν, Σενγκέλια, έκανε τη ζημιά.

Με την ταχύτητα του, ο Γεωργιανός κερδίζει το φάουλ έξω απο την περιοχή, με το οποίο ο Μπόρχα Γκονζάλες με το εξαιρετικό χτύπημα φάουλ στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα, για το 0-1.

Ενώ στο δεύτερο γκολ, ξανά ο Σεγκέλια, μετά τον συνδιασμό με τον Φούντα, σε μια κόντρα επίθεση για σεμινάριο, δίνει την πάσα πάρε-βάλε στο δεύτερο δοκάρι στον Γιούνγκ για το 0-2.

Ο Ράσταβατς, διάβασε καλά το παιχνίδι, πήρε το...πορτοφόλι του Ουζουνίδη, ο οποίος δεν έχει ακόμη προσαρμοστεί στον απαιτητικό Αρη (είναι και λίγο χρόνο στην ομάδα, σε σχέση με τον Ράσταβατς) και με ένα άριστο πλάνο, το οποίο ακολούθησαν οι παίκτες του, πανηγύρισε ένα πολύ σημαντικό διπλό, που κρατάει τον ΟΦΗ, στο παιχνίδι της 5ης θέσης, μέσα απο το γκρουπ 5-8 στο οποίο οι βαθμολογικές διαφορές πλέον είναι μικρές (κάποια στιγμή ο Αρης είχε ξεφύγει με 10 πόντους) και αν μείνει έτσι η κατάσταση, όλα μπορεί να είναι ανοιχτά.

Πέρα απο το Κύπελλο, ο ΟΦΗ οφείλει βάσει ρόστερ και ιστορίας, να είναι στους βασικούς διεκδικητές. Θα είναι αποτυχία, αν δεν το κάνει.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Oι γκολάρες του ΟΦΗ, στο διπλό επί του Αρη (VIDEO)

Μετά την άλωση μετά απο 33 χρόνια της Τούμπας, ο ΟΦΗ κέρδσισε μετά απο 22 χρόνια και στο Βικελίδης

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi