Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την προσεχή Δευτέρα 13/1 θα διεξαχθεί η κλήρωση του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών και Γυναικών με τον ΟΦΗ να συμμετέχει και στις δυο κατηγορίες.
Για την κλήρωση των Ανδρών, ο ΟΦΗ θα κυνηγήσει την διάκριση, όπως έκανε και στο θεσμό του Λίγκ Καπ Νίκος Σαμαράς, όπου έφτασε μέχρι τους 4 της διοργάνωσης.
Με βάση την προκήρυξη, ο ΟΦΗ, θα παίξει στην πρώτη φάση εκτός έδρας, με μια απο τις ομάδες που έχουν προκριθεί απο τις χαμηλότερες κατηγορίες (Γ.Σ. Κερατέας, Α.Π.Σ. Ήφαιστος Φλώρινας, Πανιώνιος Γ.Σ.Σ., Α.Σ. Άρης, Ηρακλής Condito, Φοίνικας Πολίχνης) ή με τον Α.Ο. Φλοίσβος, Α.Σ. Άθλος Ορεστιάδας, απο την Volley League.
Οπως ανακοίνωσε η ΕΟΠΕ, στην κλήρωση των Ανδρών, που θα γίνει την Δευτέρα 13 Ιανουαρίου στις 11.30 θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της Ομοσπονδίας, θα μπουν οι ομάδες που προκρίθηκαν από τη Β' φάση (Γ.Σ. Κερατέας και Α.Π.Σ. Ήφαιστος Φλώρινας που νίκησαν τον Γ.Α.Σ. Παμβοχαϊκό και τον Σ.Φ.Κ. Πιερικό αντίστοιχα, ο Πανιώνιος Γ.Σ.Σ., ο Α.Σ. Άρης, ο Ηρακλής Condito και ο Φοίνικας Πολίχνης που προκρίθηκαν άνευ αγώνα μετά από κλήρωση) και τα 10 ΤΑΑ.
Οι 6 ομάδες που προκρίθηκαν από τη Β’ Φάση και τα ΤΑΑ που κατέλαβαν την 9η και την 10η θέση στον τελικό βαθμολογικό πίνακα του Α’ Γύρου της Α’ Φάσης του πρωταθλήματος της Α1 Εθνικής κατηγορίας Ανδρών – Volleyleague (Α.Ο. Φλοίσβος, Α.Σ. Άθλος Ορεστιάδας) θα αγωνιστούν με κλήρωση, εντός έδρας, με τα ΤΑΑ που θα κατέλαβαν τις θέσεις από 1 έως και 8 στον παραπάνω βαθμολογικό πίνακα (Παναθηναϊκός Α.Ο., Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων, Ολυμπιακός Σ.Φ.Π., Α.Ο.Π. Κηφισιάς, Α.Ο. Φοίνικας Σύρου, Πήγασος Πολίχνης, Ο.Φ.Η., Π.Α.Ο.Κ.). Οι αγώνες θα γίνουν την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025. Οι νικητές των αγώνων αυτών προκρίνονται στην 2η αγωνιστική.
Στην κλήρωση των γυναικών, που θα γίνει την Δευτέρα 13 Ιανουαρίου στις 12.00, η "σταχτοπούτα" ομάδα γυναικών του ΟΦΗ, που αγωνίζεται στην Α2, θα κληρωθεί εντός έδρας με μια απο τις ομάδες της Volley League γυναικών, που κατέλαβαν τις θέσεις 1-8 του πρώτου γύρου (Ολυμπιακός Σ.Φ.Π., Π.Α.Ο.Κ., Α.Ο. Θήρας, Παναθηναϊκός Α.Ο., Α.Σ.Π. Θέτις, Α.Ε.Κ., Α.Ο. Μαρκοπούλου Revoil, Α.Σ. Άρης).
Οπως ανακοίνωσε η ΕΟΠΕ, στην κλήρωση θα μπουν οι ομάδες που προκρίθηκαν από τη Β' φάση (Φ.Ο. Βριλησσίων, Φοίνικας Αλεξανδρούπολης, Α.Π.Σ. Αίας και Ο.Φ.Η.) και οι 12 ομάδες της Volley League γυναικών.
Οι 4 ομάδες που προκρίθηκαν από τη Β' Φάση και οι ομάδες της Volley League γυναικών που κατέλαβαν τις θέσεις από 9 έως και 12 στον τελικό βαθμολογικό πίνακα του Α’ Γύρου της Α’ Φάσης του πρωταθλήματος της Α1 Εθνικής κατηγορίας – Volley League A1 Γυναικών (Πανιώνιος Γ.Σ.Σ., Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων, Α.Ο. Λαμίας 2013, Α.Ο.Ν. Αμαζόνες) θα αγωνιστούν με κλήρωση, εντός έδρας, με τις ομάδες που θα καταλάβουν τις θέσεις από 1 έως και 8 στον παραπάνω βαθμολογικό πίνακα (Ολυμπιακός Σ.Φ.Π., Π.Α.Ο.Κ., Α.Ο. Θήρας, Παναθηναϊκός Α.Ο., Α.Σ.Π. Θέτις, Α.Ε.Κ., Α.Ο. Μαρκοπούλου Revoil, Α.Σ. Άρης). Οι αγώνες θα γίνουν την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2025. Οι νικητές των αγώνων αυτών, προκρίνονται στην 2η αγωνιστική.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την ...τιμητική τους, είχαν οι Γιάννηδες του ΟΦΗ, στην προπόνηση της Τρίτης (7/1), ημέρα της ονομαστικής τους εορτής.
"Σπίτι χωρίς Γιάννη, προκοπή δεν κάνει" λέει η παροιμία και ο ΟΦΗ, έχει...πολλούς!
Τον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, τον προπονητή Γιάννη Καλμαζίδη, τον αντιπρόεδρο του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννη Χονδροζουμάκη, τους αθλητές Γιάννη Ρουμελιωτάκη, Γιάννη Σπιταδάκη, Γιάννη Γωνιωτάκη.
Μετά την βραδινή προπόνηση, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, το κλίμα ήταν γιορτινό, με ευχές και εδέσματα απο τους εορτάζοντες.
Ο αντιπρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννης Χονδροζουμάκης, είχε ετοιμάζει ένα μπουφέ με μεζέδες, για όλη την ομάδα και η βραδιά κύλησε όμορφα, μέσα σε οικογενειακό κλίμα, με όλους τους αθλητές να τον ευχαριστούν για την ευγενική αυτή ενέργεια.
Στον ΟΦΗ, η νίκη και η καλή εμφάνιση επί του Φλοίσβου (3-1), σκόρπισε χαμόγελα, όπως και η αναρρίχηση της ομάδας, στην 6η θέση της βαθμολογίας.
Ο Γιάννης Καλμαζίδης και οι παίκτες του, ξεκίνησαν την προετοιμασία, για το παιχνίδι της Κυριακής (12/1, 5μμ) με τον ΠΑΟΚ, στο κλειστό της Πυλαίας.
"Ετσι όπως πήγε το παιχνίδι, δεν μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι, με τον ένα βαθμό" ανέφερε ο λίμπερο του ΟΦΗ, Γιώργος Μιχελάκης, μετά την ήττα του ΟΦΗ με 3-2 στο ται-μπρέικ απο τον ΠΑΟΚ, σε ένα συγκλονιστικό παιχνίδι, στην PAOK Sports Arena ( 21-25, 25-21, 21-25, 28-26, 15-11).
O ΟΦΗ προηγήθηκε με 1-2 και ήταν μπροστά με 13-18 στο τέταρτο σετ, αλλά τελικά ηττήθηκε με 3-2.
Οπως είπε ο λίμπερο του ΟΦΗ, Γιώργος Μιχελάκης, "το λες και αυτοκτονία αυτο που κάναμε. Δυστυχώς την έχουμε πάθει και άλλες φορές. Είμαστε μπροστά στα τελειώματα των σετ με 3-4 πόντους και για κάποιο λόγο κολλάμε. Δυστυχώς, το ίδιο πάθαμε και σήμερα. Ηρθαμε να πάρουμε, ότι καλύτερο μπορούσαμε. Ετσι, όπως πήγε το παιχνίδι δεν μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι με τον ένα βαθμό.Ήμασταν πολύ κοντά στους τρείς βαθμούς. Προχωράμε".
Δείτε παρακάτω σε VIDEO τη δήλωση του Γιώργου Μιχελάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Καλμαζίδης: Κάθε βαθμός είναι πολύτιμος, αλλά το αποτέλεσμα, μας άφησε γλυκοπικρη γεύση