Του Γιώργου Κορτσιδάκη Με το Νίκο Αμανατίδη, το γυμναστή του ΟΦΗ, επι ημερών του Νίκου Παπαδόπουλου (και όχι μόνο) στον πάγκο, είχαμε την ευκαιρία, να θυμηθούμε στο WINNER της τηλεόρασης CRETA, όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμές, που έζησε στην κρητική ομάδα, στα τρία περίπου χρόνια που βρέθηκε σε αυτήν. Ο Καβαλιώτης γυμναστής, «δεξί χέρι» για 8 χρόνια, του Νίκου Παπαδόπουλου, σε πολλές ομάδες (ΟΦΗ, Ηρακλή, Παναχαική, Ολυμπιακό Λευκωσίας Εθνικό Αχνας), βρέθηκε στο Ηράκλειο, για προσωπικές και επαγγελματικές υποθέσεις και μας έκανε την τιμή, να βρεθεί στο πλατό της εκπομπής για μια ποδοσφαιρική συζήτηση. «Χαίρομαι για αυτό που συμβαίνει σήμερα στον ΟΦΗ» μας είπε ο Νίκος Αμανατίδης. «Χαίρομαι γιατί νοιώθω ότι και οι δικοί μας κόποι ανταμείφθηκαν. Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα» λέει ο γνωστός γυμναστής, ο οποίος έζησε στο κρητικό συγκρότημα δύσκολες, αλλά και όμορφες στιγμές. «Η νίκη που μας εξασφάλισε την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, ήταν η κορυφαία στιγμή» λέει ο Νίκος Αμανατίδης. Και…