Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη "Θα κυνηγήσουμε το όνειρο μας". Με τη φράση αυτή, ο μέσος του ΟΦΗ Πσχάλης Στάικος, περιέγραψε τα συναισθήματα όλων στον ΟΦΗ, για την ευρωπαική μάχη με τον Απόλλωνα Λεμεσού, που θα γίνει την προσεχή Πέμπτη (17/2, 8μμ, novasports) στο Γεντί Κουλέ. Στην κρητική ομάδα, θέλουν να αφήσουν πίσω την γκέλα της πρεμιέρας με τον Παναιτωλικό (1-1) και να στρέψουν την προσοχή τους στο παιχνίδι-πρόκληση της Πέμπτης, για τον δεύτερο προκριματικό του Γιουρόπα Λίγκ. Η πρεμιέρα του ΟΦΗ, στο πρωτάθλημα, δεν ήταν καλή, αλλά το ευρωπαικό παιχνίδι θα είναι διαφορετικό. Ο ΟΦΗ θα βρεί απέναντι του, μια ομάδα με περισσότερα παιχνίδια στα πόδια της και ευρωπαική εμπειρία τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, δεν είναι αχτύπητη. Είναι ένα παιχνίδι νοκ-άουτ στο οποίο όλα παίζονται. «Δεχτήκαμε ένα γκολ στις καθυστερήσεις του ημιχρόνου, στο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό, βγήκαμε ξανά για να κάνουμε το παιχνίδι μας, καταφέραμε να ισοφαρίσουμε και συνεχίζουμε κανονικά.…