Του Γιώργου Κορτσιδάκη Είναι μια δικαίωση για τον Λευτέρη Αυγενάκη, η παραμονή του στη θέση του Υπουργού των Σπορ, μετά τον ανασχηματισμό, στον οποίο, προχώρησε ο πρωθυπουργός. Είναι μια σαφής ένδειξη εμπιστοσύνης, στο πρόσωπο του Ηρακλειώτη Υπουργού, απο τον Κυριάκο Μητσοτάκη, αλλά και μια εκτίμηση στο έργο που κάνει στο Υπουργείο, σε μια πολύ δύσκολη εποχή, για τον αθλητισμό. Ο Αυγενάκης έδειξε αντανακλαστικά, απέναντι σε αυτή τη λαίλαπα που έπληξε τον αθλητισμό, με την πανδημία. Εβαλε ένα μεγάλο κομμάτι του αθλητισμού στα μέτρα στήριξης και στο πρώτο, αλλά και στο δεύτερο lock down και προσπάθησε να περισώσει ότι μπορούσε. Η αλήθεια είναι ότι, αν δεν γινόταν όλο αυτό, σήμερα, η κατάσταση θα ήταν πολυ πιο τραγική. Το νοικοκύρεμα που επιχειρεί στα σωματεία της χώρας, όπου γινόταν το έλα να δείς, καταγράφεται επίσης στα υπέρ του. Οπως και τα 9 εκ. ευρώ που μοιράστηκαν πρόσφατα στα ερασιτεχνικά σωματεία, που είδαν μετά…