Tου Γιώργου Κορτσιδάκη Το κλίμα στον ΟΦΗ μυρίζει μπαρούτι μετά και την ήττα απο τη Λάρισα στο Γεντί Κουλέ (2-3), που φέρνει την κρητική ομάδα, να φλερτάρει απο τον υποβιβασμό. Μετά το τέλος του αγώνα, φίλαθλοι συγκεντρώθηκαν έξω απο το γήπεδο με αποδοκιμασίες κατά πάντων, για την πορεία της ομάδας, η οποία μετά απο 9 συνεχόμενες ήττες, βρίσκεται πλέον σε μεγάλο κίνδυνο, σε ότι αφορά στην παραμονή της στην κατηγορία. Απο τις αποδοκιμασίες των φιλάθλων δεν γλύτωσε κανείς. Ο προπονητής Γιώργος Σίμος (που παραιτήθηκε), η διοίκηση και οι παίκτες. Δυστυχώς για τον ΟΦΗ, η φετινή χρονιά, εξελίσεται σε ένα μεγάλο εφιάλτη. Η κρητική ομάδα, θα έχει δύσκολο έργο στα πλέι-άουτ, αν δεν καταφέρει να αλλάξει το αγωνιστικό της πρόσωπο. Ερχεται μια δύσκολη περίοδος για τον ΟΦΗ και το χειρότερο είναι ότι το κλίμα εντός και εκτός ομάδας, είναι πολύ άσχημο, με λαικά δικαστήρια και τον κόσμο του ΟΦΗ, να είναι…