Του Γιώργου Κορτσιδάκη Πρώτη "γεύση" απο τον ΟΦΗ, της νέας αγωνιστικής περιόδου, θα έχουν την ευκαιρία να πάρουν, το τεχνικό επιτελείο, αλλά και οι φίλοι της ομάδας. Ο ΟΦΗ θα αντιμετωπίσει την Ολλανδική Φίτεσε την Τρίτη (13/7, 7μμ), σε ένα φιλικό που θα έχει διαδικτυακή τηλεοπτική μετάδοση, απο το κανάλι του ολλανδικού συλλόγου στο youtube. O ΟΦΗ ξεκίνησε το χτίσιμο του, στην Ολλανδία, όπου θα κάνει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του, μέχρι τις 31 Ιουλίου. H κρητική ομάδα έχει καταλύσει στο αθλητικό κέντρο του «Oosterbeek» και έχει συναντήσει θερμοκρασία 21-23 βαθμούς κελσίου, συνθήκες δηλάδή ιδανικές και πολύ μακριά απο τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες που υπάρχουν στην Κρήτη, αυτήν την εποχή. Στην πρώτη του προπόνηση επί Ολλανδικού εδάφους, ο Νίκος Νιόπλιας είχε τον Αντίλ Ναμπί μετά απο 9 μήνες (!), λόγω της επέμβασης που έκανε στον χιαστό να ακολουθεί το κανονικό πρόγραμμα. Ενώ στις προπονήσεις του ΟΦΗ, μετέχει και ο 20χρονος…