Δείτε τα αποτελέσματα του Σαββάτου στα τοπικά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου:
Α1 Κατηγορία
(12η αγωνιστική)
ΠΑΝΟΜ – Μοίρες 0-1
Α2 Κατηγορία
(11η αγωνιστική)
Ραύκος – Αγία Βαρβάρα 1-1
Λίντο – Α.Ο.Κ 5-4
Μαραθώνας – Ανάληψη 1-0
Β΄ Κατηγορία 1ος Όμιλος
(10η αγωνιστική)
Εθνικός – Γαρίπα 3-1
Γούβες – Ερμής Ηρ. 1-0
Β΄ Κατηγορία 2ος Όμιλος
(10η αγωνιστική)
Κόρακας – Αναγέννηση 3-0
Ν. Μινωϊκής – Παλιανή 0-2
ΟΦΗ 94 – Μεταξοχώρι 1-1
Πυργιώτισσα – Ν. Αλμυρού 3-2
Γ΄ Κατηγορία
(8η αγωνιστική)
Θέρισος – Αγιος Δημήτριος 2-0
Χείμαρος – Αγ. Βασίλειος / Ν. Αστέρα Μυρτιάς 2-5
Την ευκαιρία να ξεμουδιάσουν είχαν οι ποδοσφαιριστές του Α.Ο.Χανιά στο φιλικό παιχνίδι με αντίπαλο την ομάδα Κ-20 του Πλατανιά, που διεξήχθη στο γήπεδο της Μοναχής Ελιάς.
Υπό τις οδηγίες του Θεόδωρου Γκάτζιου, η ιστορική ομάδα των Χανίων επικράτησε 3-0, με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Αλεχάντρο Μάνιας, ο οποίος σκόραρε δις. Το πρώτο τέρμα μόλις στο 4ο λεπτό με ασύλληπτο σουτ και το δεύτερο στο 41ο λεπτό, με κοντινή προβολή. Απο τις φάσεις του πρώτου ημιχρόνου, ξεχώρισε επίσης το δοκάρι του Χριστιανού Ντούμου στο 37ο λεπτό.
Στην επανάληψη, το σκορ έγινε 3-0 με γκολ του Βαρούχα, ενώ ο Α.Ο.Χ. έχασε αλλες πέντε πολύ καλές ευκαιρίες. Μια με τον Γκεμίση στο 49′, μια με τον Βαρούχα στο 79′ και τρεις με τον Σταματή στο 55ο, 69ο και 82ο λεπτό της αναμέτρησης αντίστοιχα.
Η ενδεκάδα του Α.Ο.Χ. ήταν: Λάλι, Δαμιανάκης, Ντούμος, Φουρλάνος, Θεολόγου, Μαργαρίτης, Λύρας, Αποστολόπουλος, Νικολόπουλος, Μάνιας και Γκεμίσης.
Στο δεύτερο μέρος αγωνίστηκαν και οι Παπουρτζής, Ηρακλής, Τσουκάνης, Ζέρης, Ρούνιτς, Σταματής, Βαρούχας, Μούδιος, Καρβούνης, Κρασουδάκης, Μέρο, Γιαρμάς και Παρασκευόπουλος.
“Ήταν ένα τεστ προετοιμασίας για μας. Θέλαμε να δούμε σε τι κατάσταση είμαστε και τώρα συνεχίζουμε τη σκληρή δουλεια”, δήλωσε ο Θεόδωρος Γκάτζιος μετά το τέλος του αγώνα.
Την Κυριακή το προγράμμα περιλαμβάνει ξεκούραση, καθώς έχει δοθεί ρεπό στους ποδοσφαιριστές.
Ο ΟΦΗ συνεχίζει ακάθεκτος την πορεία του στην Α2 βόλει. Η ομάδα του Δημήτρη Ζλατιλίδη έκανε το 3Χ3 κερδίζοντας εύκολα τον ΟΠΕΡεθύμνου στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου με 3-0 σετ (25-19, 25-21, 25-21).
Ετσι ο ΟΦΗ συνεχίζει αήττητος την πορεία του στο πρωτάθλημα, έχοντας κάνει πολύ καλό ξεκίνημα.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέxνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ότι
«Παίξαμε όσο έπρεπε για να κερδίσουμε το παιχνίδι και να έχουμε ένα εύκολο απόγευμα. Μπορούμε να παίξουμε πολύ καλύτερα και εκεί θα ειστιάσουμε στο επόμενο διάστημα. Επαιξαν όλοι οι παίκτες και πήραμε μια εύκολη νίκη.
Τώρα έχουμε ρεπό και θα προετοιμαστούμε για το εκτός έδρας παιχνίδι στην Ερυθραία για το οποίο πρέπει να προετοιμαστούμε κατάλληλα».