karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Αυστηρά θα είναι τα μέτρα τάξης του αγώνα ΟΦΗ-Παναθηναικός, που θα γίνει που θα γίνει στις 30 Νοεμβρίου και ώρα 7.30 στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, για την φάση των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος.

Στην  σύσκεψη για τα μέτρα τάξης του αγώνα, που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα (21/11) στο γήπεδο του ΟΦΗ, συμμετείχαν στελέχη της αστυνομικής διεύθυνσης Ηρακλείου, της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 (Θεανώ Ρασούλη, Κώστας Ζερβάκης) και του Παναθηναικού και όλοι συμφώνησαν ότι πρέπει να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια απο όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές, ώστε να κυλήσουν όλα ομαλά.

Η αστυνομία έχει χαρακτηρίσει το παιχνίδι «υψηλής επικινδυνότητας» και τα μέτρα τάξης θα είναι αυστηρά.

Κανείς φίλαθλος δεν θα πλησιάσει στο γήπεδο, αν δεν έχει εισιτήριο, θα γίνουν αυστηροί έλεγχοι στις θύρες του γηπέδου, ενώ θα λειτουργήσει το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης του γηπέδου του ΟΦΗ.

Στο παιχνίδι δεν θα υπάρχουν οργανωμένοι φίλαθλοι του Παναθηναικού.

Η θύρα 6 του γηπέδου του ΟΦΗ θα είναι ανοιχτή και θα φιλοξενήσει αθλητές απο όλα τα αγωνιστικά τμήματα του ΟΦΗ.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Τα φιλικά παιχνίδια προπονητικού χαρακτήρα, στα οποία οι προπονητές χρησιμοποιούν δυο ενδεκάδες για να «ξεμουδάσουν» όλοι οι παίκτες, δεν είναι -κατά τη γνώμη μου-ασφαλή για συμπεράσματα.

Οσοι έχουν παίξει ποδόσφαιρο καταλαβαίνουν. Οσοι είναι σε ομάδες, αντιλαμβάνονται.

Ο ΟΦΗ μετράει 4 μήνες προετομασίας στο γήπεδο και ένα ακόμη πρωινό φιλικό παιχνίδι στο αθλητικό κέντρο, δεν έχει να προσθέσει τίποτε, απο αυτά που έχουν ήδη αναδειχθεί απο τα προηγούμενα -πάρα πολλά είναι αλήθεια-λόγω των συνεχών αναβολών του πρωταθλήματος, φιλικά παιχνίδια.

Η «αγριάδα» που αναδεικνύεται όμως απο το σκορ (ΟΦΗ-Εργοτέλης 2-5), που είναι αναμφίβολα «ηχηρή» και αποτυπώνεται στα χείλη του απλού φιλάθλου με τη φράση «ο ΟΦΗ έφαγε πέντε γκολ απο τον Εργοτέλη;», έχει απο μόνη της την σημασία της και στέλνει «μηνύματα» για το σήμερα και το αύριο, τα οποία πρέπει να ληφθύν σοβαρά υπόψη!

Θα πρόσθετα επίσης, ότι αυτό το 2-5, μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει τους ανθρώπους του ΟΦΗ, να γίνουν πιο δυναμικοί σε κάποιες αποφάσεις που πρέπει να πάρουν και οι οποίες δεν παίρνουν αναβολή.

 Μια ενδεχόμενη φιλική νίκη ή μια ήττα με ένα άλλο σκορ, μπορεί να «σκέπαζε» κακώς κείμενα και «θέματα» νοοτροπίας που έδώ και καιρό φαίνονται και έχουν αναδειχθεί σε παιχνίδια του ΟΦΗ.

 Τώρα έχουν την ευκαιρία -πιστεύω- οι άνθρωποι του ΟΦΗ, να οδηγηθούν με μεγαλύτερη ταχύτητα σε κάποιες ακαριαίες αποφάσεις, καθώς η ομάδα συνεχίζει ένα σερί με προβληματικό αγωνιστικό πρόσωπο, ενώ κάποιοι ποδοσφαιριστές, δείχνουν ότι έχουν πάρει μια ακάθεκτη πορεία προς την «ανοιχτή πόρτα» της εξόδου του Ιανουαρίου.

 Το θετικό για τον ΟΦΗ, είναι ότι οι αναβολές στην Football league έχουν ήδη σχηματίσει ένα πρωτάθλημα, το οποίο και θα κριθεί μετά τον Ιανουάριο, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, που για πρώτη φορά στο νέο έτος θα έχουμε περίπου 25 αγώνες, μια και μέχρι την διακοπή των Χριστουγέννων είναι ζήτημα αν θα έχουν γίνει 7-8 αγωνιστικές.

 Οπότε, αυτό σημαίνει, ότι τον Ιανουάριο, ο ΟΦΗ, θα έχει μια δεύτερη ευκαιρία, να προχωρήσει σε αναγκαίες διορθωτικές κινήσεις, κάποιες απο τις οποίες «φωνάζουν» εδώ και καιρό.

 Σε αγωνιστικά θέματα, σε θέματα σχεδιασμού, προσαρμογής στην κατηγορία που λέγεται Β' Εθνική με ότι αυτό συνεπάγεται, σε θέματα νοοτροπίας, αλλά και προσωπικότητας, ενώ είναι γεγονός ότι κάποια παιδιά που σήμερα είναι στο ρόστερ του ΟΦΗ, δεν έχουν αντιληφθεί που βρίσκονται και η φανέλα που φορούν τους πέφτει βαριά και ασήκωτη!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Bγήκε απο τα ρούχα του και ο ήρεμος Νιόπλιας

Mεγάλο φάουλ της επτροπής διαιτησίας της ΕΠΣΗ ο ορισμός των διαιτητών στο φιλικό ΟΦΗ-Εργοτέλης

 Αγγαρεία ο παίκτες του ΟΦΗ, σε φιλικό παρωδία με τον Εργοτέλη!

Εστειλε...μηνύματα σε παίκτες ο Νιόπλιας: «Μάθημα για μας»

Ουσταμπασίδης: «Οτι χειρότερο η διακοπή για ΟΦΗ και Εργοτέλη»

 

 

Ο Πάτρικ Βουό επέστρεψε στο κανονικό πρόγραμμα προπόνησης του ΟΦΗ και έδειξε ότι έχει ξεπεράσει το πρόβλημα στους προσαγωγούς που τον ταλαιπώρησε το προηγούμενο διάστημα.

Ο Ιβοριανός επιθετικός συμμετείχε τη Δευτέρα (21/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, σε όλη την προπόνηση και η επιστροφή του, σκόρπισε ικανοποίηση στους ανθρώπους της ομάδας.

Ο Ηλίας Κώτσιος έκανε θεραπεία και εξετάσεις για τις ενοχλήσεις που ένοιωσε στους προσαγωγούς στο φιλικό με τον Ερμή Ζωνιανών (2-0).

Ενώ θεραπεία ακολούθησε και ο Μασάδο, για τον ίδιο λόγο.

Οι παίκτες του ΟΦΗ, θα προπονηθούν ξανά την Τρίτη (22/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi