Σαρώνει τους τίτλους φέτος ο Ηρόδοτος! Μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ και τον τίτλο στην Α1 ΕΠΣΗ (μαζί και την άνοδο στην Γ' Εθνική), αναδείχθηκε και Κυπελλούχος Κρήτης, καθώς επικράτησε με 1-0 του ΟΦ Ιεράπετρας στο γήπεδο της Νέας Αλικαρνασσού.
Ο Κανδηλάκης στο 77' με καρφωτή κεφαλιά, έπειτα από φάουλ του Φραγκουλάκη πέτυχε το γκολ πουχάρισε τη νίκη στον Ηρόδοτο.
Πλέον η ιστορική ομάδα θα προχωρήσει στο Κύπελλο Ερασιτεχνών, καθώς στην φάση των "8" θα αντιμετωπίσει το νικητή του αγώνα Τριγλία-ΑΕ Λευκίμης.
Η Τρίγλια που είναι Κυπελλούχος Χαλκιδικής και η ΑΕ Λευκίμμης Κυπελλούχος Κέρκυρας.
Το νοκ-άουτ παιχνίδι θα γίνει στις 3 Μαϊου και πάλι στη Νέα Αλικαρνασσό, οπότε ο Ηρόδοτος έχει τη μεγάλη ευκαιρία να περάσει στους "4" της διοργάνωσης!
Στον Ηρόδοτο τονίζουν ότι θα προσπαθήσουν για το καλύτερο στη διοργάνωση. Γιατί όχι και την κούπα, που θα επαναφέρει στο ποδοσφαιρικό προσκήνιο την ιστορική ομάδα, για την οποία η σημερινής της διοίκηση, έχει μεγάλες βλέψεις...
Ηρόδοτος: Λουτριώτης, Προβυδάκης, Τσουμάγκας, Αχιλλέως, Κανδηλάκης, Μπαλάφας, Μωραΐτης (83' Παπαδάκης), Φραγκουλάκης, Μπερνιδάκης (71' Μυλωνάς), Κοιλιάρας, Μπάμπης (46' Γαρεφαλάκης).
ΟΦ Ιεράπετρας: Μανουσάκης, Πηγιάκης, Δασκαλάκης, Μίγγας, Χρηστάκης, Κωνσταντίνου (64' Δερμιτζάκης), Σταχτιάρης, Κοκολάκης, Πετάσης (82' Ζουμπατόπουλος), Χρυσοφάκης, Περάκης (82' Μπαριτάκης)
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πέρασαν 8 χρόνια, από εκείνο το χλωμό πρωινό της Πρωταπριλιάς του 2009, όταν οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, στον κατάμεστο από κόσμο Ιερό Ναό του Αγ. Γεωργίου στον Πόρο, κήδευαν ένα 32χρονο παλικάρι, που είχε απλή και «καθαρή» φωνή και αποτελούσε την ‘ήρεμη δύναμη’ του συνδεσμικού κινήματος του ΟΦΗ, σε μια ιδιαίτερα ταραχώδη εποχή για το σύλλογο.
Μια ένα κασκόλ του ΟΦΗ και μια σημαία της ομάδας, ως εφόδια, ο Θοδωρής "έφυγε" για το μεγάλο ταξίδι.
Ο Θοδωρής Παπαδόπουλος, ο ιδρυτής και πρόεδρος των «Κρητών» ενός συνδέσμου του ΟΦΗ, που ξεχώριζε για την ψύχραιμη στάση του στα γεγονότα, χωρίς ακρότητες και με μόνη σκέψη το συμφέρον της ομάδας, ήταν ένα ακόμη θύμα τροχαίου.
Μετά από κάποιο παιχνίδι του ΟΦΗ, ένας οδηγός που βρισκόταν πιθανότατα υπο την επήρεια αλκοόλ, έκοψε το νήμα της ζωής από τον Θοδωρή, ο οποίος έφευγε με το μηχανάκι του από το Παγκρήτιο στάδιο, όπου αγωνιζόταν ο αγαπημένος του ΟΦΗ.
Εννέα μέρες μετά το σοβαρό τροχαίο, ο Θοδωρής «έφυγε» σε κλίμα οδύνης από όλη την οικογένεια του ΟΦΗ.
Το σημαντικό όμως για εκείνον, είναι ότι ακόμα και τόσα χρόνια μετά από το χαμό του, κανείς δεν τον ξέχασε!
8 χρόνια μετά, οι σκέψεις και η στάση του Θοδωρή, εξακολουθούν να αποτελούν σημείο αναφοράς.
Γιατί ήταν αγαπητός σε όλους, κοντά στον ΟΦΗ, στις καλές και τις κακές στιγμές, ψύχραιμος να διαχειριστεί τις δύσκολες καταστάσεις που επικρατούσαν εκείνη την εποχή στον ΟΦΗ.
Ενώ και οι σύντροφοι του στην μάχη της εξέδρας, τον έχουν ακόμη και σήμερα στη σκέψη τους και στην καρδιά τους.
Και πρέπει να τον έχουν, γιατί είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση για το παρεξηγημένο -ενίοτε- συνδεσμικό κίνημα και τα στελέχη του.
Την Τετάρτη (19/4) το βράδυ, σε μια εκδήλωση, που η συγκίνηση ξεχείλιζε από όλους, οι δύο μεγαλύτεροι Σύνδεσμοι Φιλάθλων ΟΦΗ, οι «Κρήτες 4 Θοδωρής Παπαδόπουλος» και οι «Snakes 4 Heraklion Club», μαζί με τον ΟΦΗ ’94 και τη Γυναικεία Ομάδα Ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, έδωσαν ένα αγώνα …μνήμης για το Θοδωρή, ενώ παρέδωσαν τιμητική πλακέτα στον πατέρα του, Ανδρέα και τον αδελφό του, Αντώνη Παπαδόπουλο.
Παράλληλα τύπωσαν και τιμητικά μπλουζάκια με την φωτογραφία του.
Ο Θοδωρής άφησε βαριά κληρονομιά στους συμπολεμιστές του.
Και καλό θα είναι στις δύσκολες στιγμές να σκέφτονται πως θα λειτουργούσε εκείνος.
Αυτό θα τους βοηθήσει στην καλύτερη δυνατή διαχείριση των κρίσεων…
Ο Θοδωρής, ο οποίος είμαι βέβαιος ότι θα πρωταγωνιστεί σε κάποιο ...σύνδεσμο του Παραδείσου (άλλωστε έχει πολλούς ο ΟΦΗ εκεί ψηλά), θα τους βλέπει και θα λέει ότι οι κόποι του δεν πήγαν χαμένοι...


Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Νέα εποχή φαίνεται να ξημερώνει στον σύνδεσμο Παλαιμάχων ΟΦΗ, στον οποίο εξελέγη νέο διοικητικό συμβούλιο.
Oι ενέργειες και οι επαφές που έχει κάνει το τελευταίο διάστημα ο δραστήριος παλαίμαχος του ΟΦΗ Σήφης Κορωνάκης, απο ότι φαίνεται ότι έπιασαν τόπο, καθώς έφερε κοντά στον σύνδεσμο παλαιμάχων και νεότερα μέλη, όπως ο Μηνάς Πίτσος, ο Μανώλης Δερμιτζάκης, ο Κώστας Σταυρακάκης, ο Σήφης Δασκαλάκης, ο Γιώργος Παπαγιαννάκης.
Ακόμη στο Δ.Σ. μετέχουν και...παλαιότεροι, όπως ο Μανώλης Φουστανάκης, ο Νίκος Πασάς, ο Βαγγέλης Γαληνάκης, ο Μανώλης Ροδιτάκης, ενώ στο Δ.Σ. θα βρίσκεται και ο Δημήτρης Παπαματθαιάκης, ο οποίος στο παρελθόν συμμετείχε και στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ.
Το ανανεωμένο Δ.Σ. των Παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, είναι ένα κράμα νέων και παλιών μελών και στόχο πρέπει να έχει μια πιο δυναμική παρουσία στα δρώμενα του ΟΦΗ, αλλά και γενικά στην κοινωνία του Ηρακλείου.
Η αλήθεια είναι ότι πέρα απο κάποια παιχνίδια φιλανθρωπικού χαρακτήρα (σημαντικά και αυτά) τα οποία κάνουν κατά καιρους οι Παλαιμαχοι του ΟΦΗ, έλλειψαν ενέργειες και πρωτοβουλίες, που θα προέρχονται μέσα απο τη δυναμική του ονόματος του ΟΦΗ.
Ο ...αγέραστος και γεμάτος ενέργεια Σήφης Κορωνάκης (εκτός απο παλαίμαχος, υπήρξε και Γενικός Αρχηγός στον ΟΦΗ), δείχνει ορεξάτος να ανταποκριθεί στο ρόλο που ανέλαβε, καθώς όλο αυτό το διάστημα πρωταγωνίστησε στις επαφές για ένα πιο δυνατό διοικητικό συμβούλιο στους Παλαίμαχους του ΟΦΗ, το οποίο θα έχει ανθρώπους με όρεξη και διάθεση, να προσφέρουν.
"Ανανέωση" είναι το σύνθημα στους Παλαίμαχους του ΟΦΗ, οι οποίοι θα συγκροτηθούν σε σώμα τις επόμενες ημέρες με πιθανότερο πρόεδρο τον Σήφη (Κορωνάκη) και ελπίζουμε πραγματικά να μπορέσουν να κάνουν πράξη τα σχέδια τους, καθώς ο ΟΦΗ είναι μεγάλος σύλλογος, οι Παλαίμαχοι είναι κομμάτι της ιστορίας αυτής της ομάδας και κάθε της ενέργεια και πρωτοβουλία θα πρέπει να έχει δυναμικό χαρακτήρα.