Την έκτη συνεχόμενη νίκη του, έκανε ο ΟΦΗ, ο οποίος καθάρισε εύκολα τον Αχαρναικό με 3-0 στο Γεντί Κουλέ.
Η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, έφτασε συνολικά στις 11 νίκες στα τελευταία 12 παιχνίδια και πηγαίνει …με φόρα στα ντέρμπι με τον Απόλλωνα Σμύρνης (μέσα), τη Λαμία (έξω) και τον Αρη (μέσα), που ακολουθούν.
Ο Αχαρναικός αποδείχθηκε εύκολη λεία για τον ΟΦΗ, που είχε ευκαιρίες και για περισσότερα τέρματα.
Πάντως και τα τρία γκολ του ΟΦΗ, ήταν από εξαιρετικές ομαδικές προσπάθειες.
Ο Χαντί μετά από ασίστ του Πάγκαλο άνοιξε το σκορ στο 36’ για τον ΟΦΗ και ο Βουό και πάλι από ασίστ του Πάγκαλου, ανέβασε τον δείκτη του σκορ σε 2-0.
Το 3-0 έγραψε ο Μπόατεγκ, μετά από εξαιρετική ασίστ του Ογκμποε.
Ο ΟΦΗ κατά διαστήματα επιβεβαίωσε την καλή κατάσταση στην οποία βρίσκεται αυτήν την εποχή, ενώ ο Αχαρναικός που είχε το πρώτο σουτ στο παιχνίδι στο 69’, υποτάχθηκε φυσιολογικά από ένα ανώτερο αντίπαλο.
Διαιτητής: Ντάουλας (Αθήνας)
Βοηθοί: Σινιοράκης (Χανίων), Πετεινάτος (Χανίων).
ΟΦΗ: Στρέζος, Κώτσιος, Παντίδος, Νάστος (80' Χίσι), Μιλοσάβλιεφ, Βουό, Χαντί (75' Πουρτουλίδης), Πάγκαλος, Κιάσσος, Μπόατεγκ, Βαλλιάνος.
Στον πάγκο οι: Δάφκος, Οστοιτς, Πουρτουλίδης, Βρετός, Κομεσίδης, Χίσι, Ογκμποε.
Αχαρναικός: Ψύχος, Κυριαζόπουλος, Τσουβαλτσίδης, Σωτηράκος, Μεγαλοοικονόμου, Αναστασίου, Πλαβούκος, Παπατόλιος (80' Τζανέτος), Ντάγκρας (46' Μεζίνι), Λύρας (68' Σιάνης), Ζαχαρος.
Στον πάγκο οι: Γαρδικιώτης, Σιάννης, Χαραλαμπόπουλος, Μεζίνι, Ντα Σίλβα, Τζανέτος, Σταματόπουλος.
ΤΟ LIVE TOY ΑΓΩΝΑ
-Το παιχνίδι ξεκίνησε!
4' Ο ΟΦΗ ζητάει πέναλτι. Μετά απο μπαλιά του Μπόατεγκ στον Κιάσσο, ο τελευταίος περνάει την μπάλα απο τον αμυντικό του Αχαρναικού, η μπάλα χτυπάει στο χέρι του, αλλά βοηθός και διαιτητής λένε όχι παρά τις διαμαρτυρίες των παικτών του ΟΦΗ.
5' Μεγάλη ευκαιρία για τον ΟΦΗ. Ο Χαντί με έξοχη ενέργεια δίνει έτοιμο γκολ στον Βουό, ο οποίος με κεφαλιά απο την μικρή περιοχή, αστοχεί!
ΣΧΟΛΙΟ: Δυνατά μπήκε στο γήπεδο ο ΟΦΗ και ψάχνει ένα γρήγορο γκολ, απέναντι σε ένα αντίπαλο, ο οποίος απο το πρώτο λεπτό παίζει με 11 παίκτες πίσω απο τη μπάλα.
Ενα πέναλτι που ζήτησε ο ΟΦΗ και μια μεγάλη ευκαιρία με τον Βουό, οι φάσεις του ΟΦΗ στο πρώτο δεκάλεπτο.
30' Φάση μετά απο πολύ ωρα για τον ΟΦΗ. Ωραία σέντρα του Κιάσσου, ο Βουό κατεβάζει τη μπάλα, αλλά το σούτ που έκανε, απο το σημείο του πέναλτι ήταν απελπιστικά άστοχο.
ΣΧΟΛΙΟ: Το καλό πρόσωπο του ΟΦΗ στο πρώτο 15λεπτο δεν είχε συνέχεια. Ο ρυθμός του αγώνα έπεσε, με τον ΟΦΗ να είναι καλύτερος, αλλά να μην μπορεί να διασπάσει την άμυνα του Αχαρναικού, που είναι ταμπουρωμένος πίσω.
33' Αναγκαστική αλλαγή για τον ΟΦΗ. Εξω ο Μιλοσάβλιεφ που τραυματίστηκε και μπήκε ο Ογκμποε.
36' Ο ΟΦΗ ανοίγει το σκορ. Εξαιρετικός συνδιασμός του Βουό, στον Πάγκαλο, εκείνος γύρισε ωραία στον Χαντί, ο οποίος με ωραίο πλασέ απο το ύψος της μικρής περιοχής άνοιξε το σκορ (1-0).
45' Το 2-0 για τον ΟΦΗ. Σέντρα του Ογκμποε, κεφαλιά του Πάγκαλο και ο Βουό με κοντινή προβολή έστειλε την μπάλα στα δίχτυα. Υπέροχος συνδιασμός και 2-0 ο ΟΦΗ!
ΗΜΙΧΡΟΝΟ 2-0
ΣΧΟΛΙΟ: Με δυο γκολ, στα οποία οι παίκτες του ΟΦΗ...έκρυψαν τη μπάλα στο 36' και 45' η κρητική ομάδα διέσπασε την πολυπρόσωπη άμυνα του Αχαρναικού και έκανε τη...μισή δουλειά, για να παρει τη νίκη και να κάνει το 6χ6
46' Αλλαγή για τον Αχαρναικό. Βγήκε ο Ντάγκρας και μπήκε ο Μεζίνι.
47' Καλή στιγμή για τον ΟΦΗ. Κεφαλιά-πάσα του Βουό, στον Χαντί, ο οποίος σουτάρει, η μπάλα στα σώματα!
51' Νέα καλή στιγμή για τον ΟΦΗ, που ψάχνει το τρίτο γκολ. Σέντρα του Βαλλιάνου, κεφαλιά του Χαντί απο κοντά η μπάλα λίγο πάνω απο το οριζόντιο δοκάρι.
55' Ο ΟΦΗ ξανά κοντά σε ένα τρίτο γκολ. Δυνατό σουτ του Ογκμποε απο πλάγια, ο γκολκήπερ του Αχαρναικού έδιωξε εντυπωσιακά σε κόρνερ.
57' Φαουλ του Χαντί, καρφωτή κεφαλιά του Κώτσιου, η μπάλα άουτ.
69' Το πρώτο σούτ του Αχαρναικού στο παιχνίδι. Ο Πλαβούκος σουτάρει απο το ύψος της περιοχής, ο Στρέζος μπλοκάρει τη μπάλα.
ΣΧΟΛΙΟ: O OΦΗ μπήκε δυνατά στο δεύτερο ημίχρονο για ένα τρίτο γκολ, προκειμένου να καθαρίσει το παιχνίδι, δεν το έβαλε και μετά ο ρυθμός του αγώνα έπεσε, με την κρητική ομάδα να δείχνει να αρκείται στο 2-0, απο τι στιγμή που και ο Αχαρναικός δεν δείχνει ομάδα που να μπορεί να απειλήσει τον ΟΦΗ.
72' Κάθετη πάσα του Βουό στον Ογκμποε, ο οποίος πλάσαρε διαγώνια άουτ.
75' Δεύτερη αλλαγή για τον ΟΦΗ. Βγαίνει ο Χαντί και μπαίνει ο Πουρρτουλίδης.
76' Το 3-0 για τον ΟΦΗ. Ο Ογκμποε βγαίνει στην πλάτη της άμυνας και δίνει έτοιμο γκολ στον Μπόατεγκ ο οποίος πλασάρει ψύχραιμα μέσα απο την περιοχή και κάνει το 3-0.
80' Τρίτη αλλαγή για τον ΟΦΗ. Βγαίνει ο Νάστος και μπαίνει ο Χίσι.
88' Ο ΟΦΗ βάζει και τεταρτο γκολ με τον Μπόατεγκ, αλλά ακυρώνεται ως οφσάιντ. Στην φάση αυτή ο Μπόατεγκ έβγαλε εξαιρετική ασίστ στον επιθετικό του ΟΦΗ που πέρασε και τον τερματοφύλακα και σκόραρε, αλλά ο βοηθός σήκωσε τη σημαία.
ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 3-0
Ότι έχτιζε μια ολόκληρη χρονιά, το γκρέμισε σε 2 μέρες η ομάδα βόλει του ΟΦΗ!
Μετά από μια εκπληκτική παρουσία φέτος στα γήπεδα της Α2 και πρόκριση με πολλά όνειρα και φιλοδοξίες για την «υπέρβαση» στα μπαράζ ανόδου στην Α1, μέσα σε δυο μέρες, όλα χάθηκαν!
Οι δυο ήττες που υπέστη το βόλει του ΟΦΗ στα μπαράζ ανόδου από την Παλλήνη (3-1) και από τη Ροδίων Αθλισις (3-0 σετ, 25-18,29-27, 25-18), βγάζουν τον ΟΦΗ οριστικά εκτός πρόκρισης φάιναλ-φορ και εκτός διεκδίκησης του ονείρου για άνοδο στην Α1.
Η νίκη του Εθνικού επί της Παλλήνης με 3-2 σετ (κέρδισε και τη Ροδίων Αθλισις) τον στέλνουν με την Παλλήνη (που κέρδισε τον ΟΦΗ με 3-1) στο φαιναλ-φορ και έτσι το τελευταίο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Εθνικό την Κυριακή (23/4) έχει ουσιαστικά μόνο βαθμολογικό ενδιαφέρον.
Κρίμα! Γιατί ο ΟΦΗ έδειχνε να έχει όλες τις προυποθέσεις φέτος να γράψει ιστορία!
Τουλάχιστον κατάφερε το βόλει του ΟΦΗ, να πάρει την άνοδο στην Preleague, η οποία θα είναι η δεύτερη κατηγορία κάτω από την Α1, η οποία θα δημιουργηθεί του χρόνου.
Αυτός ήταν και ο πρωτογενής στόχος του ΟΦΗ, απλά η εικόνα και η δυναμική της ομάδας, έκανε όλους να πιστέψουν στο όραμα, αλλά τελικά αυτό δεν έγινε πραγματικότητα!
Οπως δήλωσε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης
«Δυστυχώς η ήττα από την Παλλήνη μας άδειασε και στο παιχνίδι με τη Ροδίων Αθλησις δεν δείξαμε το πραγματικό μας πρόσωπο. Μας επηρέασε πολύ η ήττα στο πρώτο παιχνίδι.
Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε να κερδίσουμε μια θέση στην Α1. Όμως η χρονιά δεν είναι αποτυχημένη σε καμία περίπτωση. Κάναμε μεγάλη προσπάθεια όλη τη χρονιά, παίξαμε ωραίο βόλει σε πολλά παιχνίδια και πήραμε και την άνοδο για την Preleagueπου ήταν ο πρώτος στόχος που είχαμε θέσει. Του χρόνου θα προσπαθήσουμε ξανά για το επόμενο βήμα».
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Είστε η ντροπή του ποδοσφαίρου.
Ολοι εσείς (παράγοντες, ποδοσφαιριστές, αρχές, διαιτητές, δημοσιογράφοι), που βλέπετε το έγκλημα και κλείνετε τα μάτια.
Δεν αγαπάτε το ποδόσφαιρο. Το αντίθετο! Το ισοπεδώνετε!
Το ξευτιλίζετε, με την απαθή στάση σας ,για τα κωμικοτραγικά που συμβαίνουν και φέτος στην αξιολύπητη αυτή κατηγορία, που λέγεται Β' Εθνική.
Ολοι γελούν με αυτά που βλέπουν, αλλά κανείς δεν κάνει τίποτα και αυτό είναι το πιο τραγικό.
Κλείνουν τα μάτια. Μοιάζει με ομερτά, με συνομωσία!
Ισως επειδή, όλοι έχουν συμβιβαστεί με αυτήν την ξευτίλα.
Ο καθ’ ένας φαίνεται να κοιτάζει την πάρτη του και το συμφέρον του και κάπως έτσι το ποδόσφαιρο …ξευτιλίζεται!
Η Β’ Εθνική βρωμάει. Είναι σάπια. Από την κορυφή μέχρι τα νύχια.
Αν υπήρχε αστυνομία του ….ποδοσφαίρου, θα έπρεπε να έχει συλλάβει, μέχρι και τα… σημαιάκια σε αυτήν την κατηγορία.
Δεν συμβαίνει μόνο φέτος, αλλά αυτό που γίνεται φέτος στην Β’ Εθνική, θυμίζει τα βαθιά… χρόνια της παράγκας του Ελληνικού ποδοσφαίρου.
Εδώ δεν μιλάμε απλά για εύνοια ή σπρώξιμο συγκεκριμένων ομάδων, που θέλουν να τις βγάλουν κατηγορία με …100 πόντους, λες και είναι η Μπαρτσελόνα!
Εδώ μιλάμε για απροκάλυπτα καραμπινάτα εγκλήματα, που γίνονται κάθε Κυριακή και με κάθε ευκαιρία και… ουδείς ασχολείται!
Δεν έχουν ούτε ιερό, ούτε όσιο! Δεν έχουν ίχνος τσίπας!
Κάθε Κυριακή και ένα "έγκλημα".
Στο παιχνίδι Λαμία-Πανσερραικός, έγινε μια ακόμη φάση που θα μείνει στα… χρονικά!
Η Β' Εθνική και το ποδόασφαιρο ξευτιλίστηκαν για μια ακόμη φορά!
Και μάλιστα σε ζωντανή μετάδοση της κρατικής τηλεόρασης!
Ο βοηθός διαιτητή έπαθε… αγκύλωση και δεν σήκωσε τη σημαία, παρ’ ότι 5(!) παίκτες της Λαμίας ήταν οφσάιντ. Όχι ένας, αλλά πέντε! Δεν τους είδε; Mα πως είναι δυνατόν;
Μόνο αν είναι τυφλός, ο βοηθός, δεν είδε, όχι ένα, αλλά πέντε παίκτες (!) να είναι σε αντικανονική θέση!
Μήπως μπέρδεψε τις… φανέλες, τους αμυνόμενους και τους επιτιθέμενους;
Στην φάση αυτή το… ποδόσφαιρο-και η λογική-καταργείται.
Eκείνο που προκαλεί είναι ότι όλα τα… ανθρώπινα λάθη γίνονται υπέρ συγκεκριμένης ομάδας!
Τι δεν έχουν δει τα ματάκια μας φέτος σε αγώνα της συγκεκριμένης ομάδας, την οποία θέλουν απο ότι φαίνεται "ετσιθελικά" να την ανεβάσουν!
Αντίπαλοι αμυντικοί πιάνουν την μπάλα με τα χέρια μέσα στην περιοχή (πέναλτι) λες και πρόκειται για 8χρονους επίδοξους ποδοσφαιριστές που δεν ξέρουν τους κανονισμούς!
Και έχουν και το θράσος επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, να δικαιολογούνται μετά το έγκλημα που διαπράτουν, για την πρόθεση τους!
Προπονητές, καταγγέλουν δημόσια ποδοσφαιριστές της ομάδας τους, αφήνοντας αιχμές αξιοπιστίας για τη στάση τους στο παιχνίδι!
Ομάδες «ξεγυμνώνονται» και βάζουν αναπληρωματικούς σε αγώνα με συγκεκριμένη ομάδα.
Διαιτητές κάνουν «εγκλήματα» με "πέτσινα" πέναλτι, οφσάιντ που βγάζουν μάτι, ισοπεδώνουν το ποδόσφαιρο.
Εδω θα πρέπει να πούμε ότι και η Κεντρική Επιτροπή διαιτησίας, απέτυχε παταγωδώς σε ότι αφορά στην Β’ Εθνική.
Γιατί εδώ δεν μιλάμε για απλά λάθη.
Εδώ, μιλάμε για διαιτητικά… ανέκδοτα, κάθε Κυριακή!
Αν δεν την… ενδιέφερε, την ΚΕΔ η Β' Εθνική, αν ήταν το "κουτσό σκυλί της" και την ενδιέφερε μόνο η Σούπερ Λίγκ, θα έπρεπε να έχει διαχωρίσει τη θέση της, γιατί αυτό που γίνεται στα γήπεδα της Β’ Εθνικής (και) από διαιτητικής πλευράς, την εκθέτει ανεπανόρθωτα!
*Για όσους δεν έχουν δεί δείτε στο παρακάτω VIDEO το τελευταίο έγκλημα που διαπράχθηκε στην Β' Εθνική και στο παιχνίδι Λαμία-Πανσερραικός...