Mια από τις μεγαλύτερες νίκες στην ιστορία του στις αναμετρήσεις με τον Ολυμπιακό στο βόλεϊ σημείωσε ο Παναθηναϊκός. Οι «πράσινοι» με μεγάλους πρωταγωνιστές τους Ράπτη, Ρανγκέλ, Ανδρεόπουλο νίκησε με 3-0 σετ και έκανε το 1-0 στη σειρά των τελικών του πρωταθλήματος Volley League. Επόμενο ραντεβού των «αιωνίων» αντιπάλων είναι την Κυριακή (12/7) στο γυμναστήριο του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι (18.30, ΕΡΤ Sports) και ο Παναθηναϊκός με νίκη θα κατακτήσει το 19ο πρωτάθλημα βόλεϊ ανδρών και το πρώτο μετά τη σεζόν 2005-06. Οι «πράσινοι» είναι πιο κοντά από ποτέ στον 19ο τίτλο τους στο βόλεϊ ανδρών και τον πρώτο μετά από 14 χρόνια. Διαιτητές: Γεροθόδωρος, Βασιλειάδης. Διακύμανση: 1ο σετ: 6-8, 12-16, 18-21, 19-25 2ο σετ: 7-8, 14-16, 19-21, 22-25 3ο σετ: 6-8, 13-16, 17-21, 19-25 *Οι πόντοι του Ολυμπιακού προήλθαν από 3 άσσους, 32 επιθέσεις, 4 μπλοκ και 21 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 5 άσσους, 40 επιθέσεις, 13…