Του Γιώργου Κορτσιδάκη Ο Αρης ήρθε με 15 παίκτες στο Ηράκλειο, αλλά με γενναία εμφάνιση στο Γεντί Κουλέ κέρδισε με 1-0 τον ...χλωμό ΟΦΗ, ο οποίος απέναντι σε ένα αποδεκατισμένο απο απουσίες αντίπαλο, δεν κατάφερε να πάρει ούτε βαθμό! Παρέμεινε χωρίς νίκη στα πλέι-οφ (6 ήττες-2 ισοπαλίες) σε 8 παιχνίδια, ενώ με αυτό το αποτέλεσμα, έμεινε 5 βαθμούς πίσω απο την 5 θέση, δυο στροφές πριν το φινάλε. Ο Αρης προηγήθηκε με 0-1 με ένα υπέροχο γκολ του Φετφατζίδη στο 14', είχε μεγάλες ευκαιρίες, για να τελειώσει το παιχνίδι, αλλά και ο ΟΦΗ είχε χαμένο πέναλτι στο 50' με τον Φιγκειρέδο, αλλά και δοκάρι με τον ίδιο παίκτη στο 77'. Τελικά ο Βραζιλιάνος επιθετικός του ΟΦΗ, που δεν του πήγε τίποτα καλά στο παιχνίδι, αποβλήθηκε στις καθυστερήσεις του αγώνα. Κακό βράδυ για τον ΟΦΗ, ο οποίος παρά το...κίνητρο της 5η θέσης, που έθεσαν οι ίδιοι οι άνθρωποι της ομάδας, τελικά,…