karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Νίκη-θρίλερ για τα κορίτσια του ΟΦΗ  με 3-2 στο ται-μπρέικ  (25-18, 22-25, 25-20, 22-25, 15-13) επί του Θρίαμβου Χαϊδαρίου, για το πρωτάθλημα της Α2 γυναικών, σε παιχνίδι για γερά νεύρα που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.

Με τη νίκη αυτή, τα κορίτσια του Νίκου Προύφα, κατάφεραν να κρατήσουν το αήττητο της έδρας και να μείνουν στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας.

Στο ται-μπρέικ έσπασαν καρδιές, με τα κορίτσια του ΟΦΗ να βρίσκονται πίσω με 8-11, αλλά να κανουν μια επική ανατροπή και με μπλοκ της Πρινιωτάκη, να κερδίζουν το σετ και το παιχνίδι με 15-13 και 3-2.

Ο Θρίαμβος αποδείχθηκε πολύ σκληρό καρύδι και έχοντας ηγέτη την πρώην αρχηγό του ΟΦΗ, Αθηνά Γεωργοπούλου, η οποία με το σερβις της, δημιούργησε μεγάλα προβλήματα στην υποδοχή του ΟΦΗ, διεκδίκησε το παιχνίδι μέσα στο ΒΑΚ, αλλά στο κρίσιμο σημείο μίλησε το μπλόκ του ΟΦΗ.

"Είναι πολύ σημαντική νίκη, απέναντι σε ένα πολύ καλό αντίπαλο. Δύναμη μας το φιλέ, που πήγαμε πολύ καλά. Συνεχίζουμε την προσπάθεια μας. Το πρωτάθλημα είναι πολύ ανταγωνιστικό και όλα τα παιχνίδια είναι δύσκολα" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας.

Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ, δεν είχε το βασικό του λίμπερο, την Ελευθερία Φανιουδάκη, που δεν αγωνίστηκε λόγω τραυματισμού και την αντικατέστησε η 17χρονη Βερβεράκη, που στάθηκε εξαιρετικά.

Να σημειωθεί ότι, το παιχνίδι παρακολούθησε και ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, με τον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη και τον Γενικό Αρχηγό, Δημήτρη Ζλατιλίδη.

Στο φινάλε, έδωσαν συγχαρητήρια, στα κορίτσια του ΟΦΗ για τη νίκη, που τους κρατά σε τροχιά πλει-οφ.

Tα σετ: 25-18, 22-25, 25-20, 22-25, 15-13.

ΟΦΗ:  Γκουασταβίνο, Μαραθοκαμπίτου, Μανάι Σ, Πρινιωτάκη, Ποδαρά, Κοζωνάκη, Βούλγαρη, Γκιζέττη, Αραμπατζή Δ, Γαρεφαλάκη, Γανιουδάκη Ν, Μανάι Ε, Βερβεράκη, Γαραζανάκη.

*Συγκίνηση μετά το τέλος του αγώνα, με την άλλοτε αρχηγό του ΟΦΗ, Αθηνά Γεωργοπούλου, η οποία επέστρεψε ως αντίπαλος του ΟΦΗ. Η Αθηνά έκανε σπουδαίο παιχνίδι και ήταν η κορυφαία του Θριάμβου και οι άνθρωποι του ΟΦΗ, της έδωσαν συγχαρητήρια για την εμφάνιση της.

Δείτε το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο εκτός έδρας  παιχνίδι της 8ης αγωνιστικής της Volley League, με αντίπαλο τον Μίλωνα, που θα γίνει το Σάββατο (14/12, 5μμ) στο κλειστό Γυμναστήριο «Κροίσος Πέρσης» στη Νέα Σμύρνη, στρέφει την προσοχή του, ο ΟΦΗ.

Πρόκειται για ένα παιχνίδι υψηλών απαιτήσεων, απέναντι σε μια ισχυρή ομάδα, η οποία ισοβαθμεί με τον Παναθηναϊκό, στη δεύτερη θέση.

Ο ΟΦΗ με τη σειρά του, δεν έχει την πολυτέλεια να επιλέγει παιχνίδια και ψάχνει παντού βαθμούς.

Ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, δεν αντιμετωπίζει αγωνιστικά προβλήματα και προετοιμάζει την ομάδα του, για ένα παιχνίδι, στο οποίο θέλει οι παίκτες του, να δείξουν αγωνιστικότητα.

Ο πασαδόρος του ΟΦΗ Μάριν Λέσκοφ, που είχε κάποιες ενοχλήσεις την περασμένη εβδομάδα, αλλά αγωνίστηκε κανονικά στη νίκη επί του Αθλου Ορεστιάδας, προπονείται κανονικά.

Η αποστολή του ΟΦΗ, θα αναχωρήσει την  Πέμπτη το βράδυ, με το πλοίο για την Αθήνα και τηνΠαρασκευή θα προπονηθεί στο κλειστό του Ρέντη, ενώ το Σάββατο το πρωί, ημέρα του αγώνα, στο γήπεδο του Μίλωνα.

Το παιχνίδι Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων - Ο.Φ.Η, θα σφυρίξουν οι διαιτητές Βουδούρης, Μενεσλής, Παρατηρητής: Πολίτης, Επόπτες: Ζαρμπίνης, Ιωάννου, Γραμματεία: Ταλάρου.

 

Υπέροχη πραγματικά., εικόνα, απο την φωτογράφιση του τμήματος στίβου του ΟΦΗ, με το επετειακό σήμα των 100 χρόνων.
Οπως αναφέρει σε "χτύπημα" του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ:
"Το τμήμα στίβου του ΟΦΗ 2024-25, απο την ετήσια φωτογράφιση του τμήματος, με φόντο το επετειακό σήμα 100 χρόνων του ΟΦΗ μας! Καλή χρονιά στο τμήμα στίβου του ΟΦΗ και καλές επιτυχίες στους αθλητές μας.
Είμαστε βέβαιοι ότι και φέτος, θα κρατήσουν ψηλά τη σημαία του συλλόγου!".
 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi