Στην 3η θέση της Α2 βόλεϊ γυναικών, συνεχίζει η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, μετά τη νίκη της με 3-2 επί του Θρίαμβου Χαιδαρίου, σε ένα συγκλονιστικό παιχνίδι στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Η ομάδα του Νίκου Προύφα, παραμένει σταθερά στην τετράδα των πλει-οφ, που είναι και ο βασικός στόχος.
Με 21 βαθμούς, ο ΟΦΗ, απέχει μόλις ένα βαθμό απο την κορυφή στην οποία είναι ο Φοίβος Μελισσίων και η Αργυρούπολη.
Στην επόμενη αγωνιστική (10η), τα κορίτσια του ΟΦΗ, αγωνίζονται στα Χανιά, με τον Κύδωνα.
Αναλυτικά η εικόνα της Α2 γυναικών:
9η Αγωνιστική-Aποτελέσματα
ΑΕ Αγ. Παρασκευής- ΑΟ Κύδων 3 - 0 (25 - 12, 25 - 21, 27 - 25).
ΓΕ Παναχαϊκή- ΑΟ Αιγάλεω 3 - 0 (25 - 22, 25 - 19, 25 - 21).
ΑΟΝ Αργυρούπολης- ΓΣ Πετρούπολης 3 - 0 (25 - 13, 25 - 14, 27 - 25).
ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου- ΣΦΑΜ Φοίβος 3 - 2 (22 - 25, 25 - 21, 22 - 25, 25 - 20, 15 - 12).
ΝΟΠ Ρεθύμνου- ΓΣ Ηλιούπολης 1 - 3 (22 - 25, 25 - 21, 16 - 2,5 8 - 25).
ΟΦΗ- ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου 3 - 2 (25 - 18, 22 - 25, 25 - 20, 22 - 25, 15 - 13).
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
1. ΣΦΑΜ Φοίβος 22
2. ΑΟΝ Αργυρούπολης 22
3. ΟΦΗ 21
4. ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου 21
5. ΓΣ Ηλιούπολης 18
6. ΓΣ Πετρούπολης 15
7. ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου 15
8. ΑΟ Αιγάλεω 11
9. Παναχαική 7
10. ΝΟΠ Ρεθύμνου 6
11. ΑΕ Αγ.Παρασκευής 4
12. ΑΟ Κύδων 0
Η ΕΠΟΜΕΝΗ -10Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΓΣ Ηλιούπολης - ΑΟΝ Αργυρούπολης
ΑΟ Θρίαμβος - ΝΟΠ Ρεθύμνου
ΑΟ Κύδων - ΟΦΗ
ΣΦΑΜ Φοίβος - ΑΕ Αγ.Παρασκευής
ΓΕ Παναχαϊκή - ΑΠΌ Δάφνη
ΑΟ Αιγάλεω - ΓΣ Πετρούπολης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, υπενθυμίζει με ανακοίνωση του, τη ΜΕΓΑΛΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ που διοργανώνει το Σάββατο 21 Δεκεμβρίου (απο τις 10πμ-2μμ), στην αίθουσα "Παπακαλιάτης", στα γραφεία του συλλόγου, πίσω απο τη θύρα 1 του γηπέδου "Θεόδωρος Βαρδινογιάννης".
Ενισχύουμε την ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΙΜΑΤΟΣ, που έχει δημιουργήσει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και προσφέρουμε στην κοινωνία και τον συνάνθρωπο.
Καλούμε τα μέλη μας, τους φιλάθλους μας, τους προπονητές μας, τους γονείς των αθλητών μας, όσους ενήλικες αθλητές έχουν την δυνατότητα, αλλά και όσους επιθυμούν, να συμμετάσχουν στην αιμοδοσία.
Η αιμοδοσία, διεξάγεται με την συνεργασία του τμήματος αιμοδοσίας του ΠΑΓΝΗ.
Πληροφορίες για την αιμοδοσία στο τηλέφωνο 2810-311525 (Γραφεία Ερασιτέχνη ΟΦΗ).
Δίνουμε αίμα, σώζουμε ζωές!
Ο ΟΦΗ μετά απο 19 παιχνίδια φέτος, σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, κράτησε το μηδέν στην άμυνα και πήρε τον εκτός έδρας βαθμό στο Περιστέρι απο τον Ατρόμητο (0-0).
Με την ισοπαλία αυτή, ο ΟΦΗ επανήλθε στην 8η θέση, αλλά έμεινε για 6ο συνεχόμενο παιχνίδι χωρίς νίκη στο πρωτάθλημα.
Στο Περιστέρι ο ΟΦΗ, είχε κάποιες καλές στιγμές με τον Φούντα και τον Σεγκέλια, αλλά δεν κατάφερε να σκοράρει.
Στο 41' ο διαιτητής Σιδηρόπουλος, έδωσε πέναλτι σε μαρκάρισμα του Φούντα από τον Κίνι, αλλά στον επανέλεγχο της φάσης μέσω VAR, το πήρε πίσω.
Δείτε στο παρακάτω VIDEΟ τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ