karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Τα προγνωστικά του για τον ...ΟΦΗ και κατά πόσο μπορεί να μέινει στο κόλπο της ανόδου, έδωσε μετά το τέλος του αγώνα στο Γεντί Κουλέ (2-0) ο πορπονητής του Κισαμικού Σπύρος Μπαξεβάνος.

Ο προπονητής της Χανιώτικης ομάδας, ανέφερε ότι «για τον ΟΦΗ το κάθε παιχνίδι, είναι τελικός. Σε κάθε παιχνίδι πρέπει να παίζει αποκλειστικά για τη νίκη», ενώ για τη μάχη της ανόδου με τον Απόλλωνα, τη Λαμία και τον Αρη, ανέφερε πως «έχει μείνει πίσω ο ΟΦΗ. Εχουν το προβάδισμα ο Απόλλων και η Λαμία. Εχει όμως ένα ολόκληρο γύρο και πρέπει να παλέψει. Οπως έχασε βαθμούς ο ΟΦΗ, μπορεί να χάσουν και οι αντίπαλοι του.

Ο ΟΦΗ πρέπει να παίρνει τη νίκη σε κάθε παιχνίδι, για να πησιάσει τους αντιπάλους και πρπεπει να κερδίσει και τους ίδιους τους αντιπάλους που έχει, με Λαμία, Απόλλωνα, Αρη, Τρίκαλα, Αγροτικό Αστέρα».

Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του προπονητή του Κισσαμικού Σπυρου Μπαξεβάνου, μετά το παιχνίδι με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, όπου η ομάδα του γνώρισε την ήττα με 2-0.

Για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ:

«Ηρθαμε να παίξουμε ένα δύσκολο παιχνίδι, απέναντι σε μια ιστορική ομάδα, με διαφορετικούς στόχους απο εμάς. Οσες δυσκολίες όμως είχε για μας το παιχνίδι, είχε και για τον ΟΦΗ.

Ξέραμε ότι θα έχει πίεση και θέλαμε να το εκμεταλευτούμε.

Ο ΟΦΗ ήθελε αποκλειστικά τη νίκη, εμείς πάιζαμε για δυο αποτελέσματα.

Ποσπαθήσαμε στο πρώτο ημίχρονο, να κοντρολάρουμε το ρυθμό του ΟΦΗ και να μην απειληθούμε.

Σε ένα μεγάλο βαθμό, το καταφέραμε αυτό.

Το γκολ όμως που ήρθε στις καθυστερήσειες του πρώτου ημιχρόνου, έδωσε το προβάδισα και την ψυχολογία στον ΟΦΗ.

Στο δεύτερο ημίχρονο, αναγκαστικά έπρεπε να ανέβουμε, να δημιουργήσουμε καταστάσεις στην αντίπαλη εστία.

Νομίζω είχαμε και εμείς τις ευκαιρίες μας.

Είχε και ο ΟΦΗ, που έβαλε και ένα δεύτερο γκολ.

Για να κερδίσεις κάτι σε ένα τέτοιο παιχνίδι, πρέπει να έχεις και την τύχη με το μερος σου. Εμείς σε δυο φάσεις δεν την είχαμε.

Κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι. Τώρα έχουμε δύσκολο πρόγραμμα με τη Λαμία, το αναβληθέν με τα Τρίκαλα και με τον Αρη.

Κοιτάζουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά.

Εχουμε πεί ότι απέναντι σε αυτές τις ομάδες, ότι πάρουμε θα είναι κέρδος.

Σε εμάς στόχος είναι να μπορέσει η ομάδα, να σωθεί.

Δείξαμε και σε αυτό το παιχνίδι ένα καλό πρόσωπο.

Είχαμε αγωνιστικότητα και διάθεση.

Εύχομαι καλή συνέχεια στο φίλο μου το Νίκο (σ.σ. Παπαδόπουλο). Ημασταν και συμπαίκτες και φίλοι. Εύχομαι και στην οάδα του ΟΦΗ, ότι καλύτερο».

-Πως βλέπετε τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Πιστεύετε ότι ο ΟΦΗ μπορεί να μαζέψει τη διαφορά απο την κορυφή;

«Είναι ένα πολύ δύσκολο πρωτάθλημα. Για τον ΟΦΗ το κάθε παιχνίδι, είναι τελικός. Σε κάθε παιχνίδι πρέπει να παίζει αποκλειστικά για τη νίκη. Αυτό εκτός έδρας σε αυτήν την κατηγορία, είναι δύσκολο.

Πρέπει να ματώσεις για να πάρεις κάτι εκτός έδρας.

Υπάρχουν ανταγωνιστικές ομάδες. Οχι μόνο αυτές που είναι μπροστά, αλλά και εκείνες που παλεύουν για να μείνουν στην κατηγορία.

Εχει μείνει πίσω ο ΟΦΗ. Εχουν το προβάδισμα ο Απόλλων και η Λαμία.

Εχει όμως ένα ολόκληρο γύρο και πρέπει να παλέψει. Οπως έχασε βαθμούς ο ΟΦΗ, μπορεί να χάσουν και οι αντίπαλοι του.

Ο ΟΦΗ πρέπει να παίρνει τη νίκη σε κάθε παιχνίδι, για να πησιάσει τους αντιπάλους και πρπεπει να κερδίσει και τους ίδιους τους αντιπάλους που έχει, με Λαμία, Απόλλωνα, Αρη, Τρίκαλα, Αγροτικό Αστέρα».

-Για την εικόνα του Κισσαμικού στο δεύτερο ημίχρονο:

«Είπαμε στο ημίχρονο να μη χάσουμε την αγωνιστική πειθαρχία στο αμυντικό κομμάτι.

Θέλαμε να εκμεταλευτούμε την πίεση του ΟΦΗ. Θέλαμε να περάσει με το μηδέν το ημίχρονο.

Και μετά το 2-0 ο ΟΦΗ εμφάνισε κάποια αμυντικά προβλήματα. Είνει η πίεση που είχε ο ΟΦΗ για το αποτέλεσμα. Δημιουργεί άγχος. Θέλει βοήθεια απο όλους. Απο την ομάδα και τον κόσμο.

Πρέπει να είναι δυνατός σωματικά και νοητικά για να ανταπεξέλθει».


Ο Γιώργος Νικόλτσης

Ο επιθετικός του Κισσαμικού, Γιώργος Νικόλτσης, ανέφερε ότι «θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου για την προσπάθεια που έκαναν. Παίζαμε με ένα πολύ δυνατό αντίπαλο. Μια πολύ καλή ομάδα.

Μπορώ να πώ ότι δεν είχαμε την τύχη με το μέρος μας. Δεχθήκαμε το γκολ σε ένα κομβικό σημείο.

Πήγαμε στα αποδυτήρια με το 1-0, που σε αυτές τις έδρες είναι δύσκολο να ανατραπεί.

Εμείς δείξαμε ένα πολύ καλό πρόσωπο.

Θα μπορούσαμε να ισοφαρίσουμε το παιχνίδι. Μας έλλειψε η τύχη. Δείξαμε πολύ καλό πρόσωπο. Μπορεί να χάσαμε, αλλά δείξαμε ότι η ομάδα αδικείται απο τη βαθμολογική θέση που είναι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ο Μάνος με δυο γκολ ντύθηκε Βουό και ο ΟΦΗ έκανε το 3Χ3

Μόνος τέταρτος ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του για την τρίτη συνεχόμενη νίκη, μετά το 2-0 επί του Κισσαμικού, ωστόσο δεν έκρυψε τον προβληματισμό του, για την εικόνα του ΟΦΗ στο παιχνίδι για την οποία είπε ότι δεν ήταν καλή.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ είχε παράπονα απο τους παίκτες του, για το γεγονός ότι δεν ήταν τόσο πιεστικοί όσο θα έπρεπε, γεγονός που επέτρεψε στον Κισσαμικό να γίνει απειλητικός στην αναμέτρηση του Γεντί Κουλέ.

Με τη φράση «αν παίζουμε όμως όπως με τον Κισσαμικό, θα έχουμε προβλήματα» ο Παπαδόπουλος έδειξε ότι έχρι να συζητήσει πολλά με τους παίκτες του, την Τρίτη με την επιστροφή στις προπονήσεις, καθώς όπως είπε «έχω πολύ δουλειά μπροστά μου, αν θέλουμε να πούμε ότι εμείς μπορούμε να διεκδικήσουμε και το πιστεύουμε».

Και κατέληξε λέγοντας ότι  «πρέπει να προσπαθήσω να διορθώσω κάποια πράγματα που τα βλέπουν όλοι. Δεν μπορεί να τα αφήσω έτσι αυτά τα πράγματα».

Πάντως τόνισε ότι αυτό το 3Χ3 που έχει κάνει ο ΟΦΗ, θα τον βοηθήσει να συνεχίσει με καλύτερη ψυχολογία στη συνέχεια, περιμένοντας όμως και τους αντιπάλους που είναι πάνω απο τον ΟΦΗ στην βαθμολογία να στραβοπατήσουν.

Οπως είπε ο προπονητής του ΟΦΗ «πιστεύω ότι θα γίνει στραβοπάτημα απο τους άλλους. Ελπίζω όμως να μην κάνουμε και εμείς».

Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Νίκου Παπαδόπουλου:

«Μετά μια ακόμη νίκη, θα περιμένετε να είμαι ικανοποιημένος.

Η εικόνα που είχε όμως η ομάδσα σε αυτό το παιχνίδι, όπως και στο δεύτερο ημίχρονο με τον Αιγινιακό, δείχει ότι έχουμε πρόβλημα. Στο παιχνιδι με τον Κισσαμικό, είχαμε τεράστιο θέμα, στο να είμαστε πιεστικοί, στο να πρεσάρουμε καλά. Να παίζουμε όλοι καλά άμυνα.

Ενώ έχουμε δουλέψει πολύ σε αυτό, στο πρέσινγκ, να κλέβουμε μπάλες και να τρέχουμε σε ανοιχτό γήπεδο. Αυτή τη φορά δεν κάναμε τίποτα απο αυτά.

Σκοράραμε σε ένα καθοριστικό σημείο, στις καθυστερήσεις του πρώτου μέρους.

Αυτό έπαιξε ρόλο, όπως και η χαμένη ευκαιρία του αντιπάλου.

Πρέπει να μείνουμε ευχαριστημένοι, μόνο απο τους τρεις βαθμούς.

Θα μπορούσα να πω δικαιολογίες για την κούραση, απο τα συνεχόμενα παιχνίδια, αλλά δεν το θέλω.

Και ο αντίπαλος έχει κούραση.

Εμείς έχουμε χρησιμοποιήσει στα τελευταία τρία παιχνίδια, σχεδόν την ίδια ενδεκάδα και αυτό ήταν μια σκέψη πριν τον αγώνα, αν θα πρέπει να το κάνω και αυτή τη φορά.

Πίστευα ότι στο πρώτο ημίχρονο, θα είμαστε πιο πιεστικοί.

Οτι θα μπορέσουμε να καθαρίσουμε το παιχνίδι και να ξεκουράσουμε κάποιους παίκτες, οι οποίοι έχουν κάνει υπέρβαση στο χρόνο συμμετοχής, όπως είναι ο Μπόατεγκ.

Ενα παιδί που έχει να παίξει απο 8 Νοεμβρίου, ξαφνικά έχει παίξει σε μια εβδομάδα τρία παιχνίδια και μάλιστα αρκετά λεπτά.

Απο τη μέρα που είμαι εδώ, απο το ρόστερ που είναι 30 παίκτες, έχουν παίξει 21 παίκτες. Και θα χρησιμοποιηθούν και άλλοι.

Το πρωτάθλημα της Football league, είναι ένα πρωτάθλημα, στο οποό πολλές φορές δεν μετράει η ποιότητα, μετράει η μάχη, η δύναμη το τρέξιμο, οι μονομαχίες.

Δώσαμε την ευκαιρία στον αντίπαλο να βγάλει ευκαιρίες, όπως έγινε στο δεύτερο ημίχρονο με τον Αιγινιακό.

Μπάλες πίσω απο την πλάτη μας κάθετες, που έχει ξαναγίνει, ενώ έχουμε δουλέψει πάνω σε αυτό το κομμάτι, συνεχίζει να γίνεται.

Εχω πολύ δουλειά μπροστά μου, αν θέλουμε να πούμε ότι εμείς μπορούμε να διεκδικήσουμε και το πιστεύουμε.

Περιμένοντας να μην κάνουμε λάθος εμείς και να χάσουν βαθμοί οι πιο πάνω απο εμάς.

Σας λέω τον προβληματισμό μου, γιατί η εικόνα της ομάδας, δεν ήταν καλή.

Δεν είχαμε καλά τρεξίματα, δεν ήμασταν πιεστικοί, παρ' ότι κερδίσαμε το παιχνίδι.

Θα ξεκουραστούμε τη Δευτέρα και θα δω τις εντάσεις στην προπόνηση, ώστε η ομάδα να είναι πιο φρέσκια στο επόμενο παιχνίδι.

Για να μπορέσουμε να κερδίζουμε τα ματς πιο εύκολα και χωρίς ο αντίπαλος να βγάζει ευκαιρίες.

Παρ' όλα αυτά θέλω να πω συγχαρητήρια στους παίκτες μας. Είναι η τρίτη συνεχόμενη.

Δεν έχουμε κάνει τίποτα. Πρέπει να συνεχίσουμε να κερδίζουμε ματς για να μπορέσουμε να κάνουμε κάτι στη συνέχεια.

Συγχαρητήρια στον αντίπαλο, ήταν πολύ καλός.

Είχα πει στους παίκτες μας ότι τη μοίρα μας την καθορίζουμε μόνοι μας.

Αν παίζουμε όμως όπως με τον Κισσαμικό, θα έχουμε προβλήματα.

Συγχαρητήρια για τη νικη και στον κόσμο για τη βοήθεια του, γιατί σε μια δύσκολη μέρα ήρθαν και μας βοήθησαν.

Απο την Τρίτη θα δουλέψουμε σε θέματα που δεν τα είδα μόνο εγώ, αλλά όλος ο κόσμος».

-Για την πίεση που έχουν οι παίκτες του ΟΦΗ, καθώς κυνηγούν ομάδες που είναι μπροστά στη βαθμολογία:

«Η άποψη μου είναι ότι υπάρχει πίεση, αλλά για να είναι στο ΟΦΗ, πρέπει να αντέχουν στην πίεση και τον πρωταθλητισμό. Είναι απλό».

-Για το αν το μικρό σερί των τριών νικών μπορεί να είναι αντίβαρο στην πίεση:

«Ναί είναι. Η εικόνα με προβληματίζει, αλλά αυτό το μικρό σερί που χτίζουμε δίνει ψυχολογία στην ομάδα και εγώ σαν προπονητής πρέπει να προσπαθήσω να διορθώσω κάποια πράγματα που τα βλέπουν όλοι. Δεν μπορεί να τα αφήσω έτσι αυτά τα πράγματα».

-Για το αν ο ΟΦΗ μπορεί να προλάβει τις δυο πρώτες θέσεις:

«Εμείς πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας. Δεν πρέπει να κάνουμε λάθος. Πρέπει να πείθουμε και να παίρνουμε νίκες. Οπως κάναμε στο παιχνίδι με την Ξάνθη για το Κύπελλο. Οπως έκανε η ομάδα σε προηγούμενα παιχνιδια, πριν έρθω εγώ εδώ. Αυτό πρέπει να κάνουμε.

Πιστεύω ότι θα γίνει στραβοπάτημα απο τους άλλους. Ελπίζω όμως να μην κάνουμε και εμείς».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ο Μάνος με δυο γκολ ντύθηκε Βουό και ο ΟΦΗ έκανε το 3Χ3

Μόνος τέταρτος ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Οσκαρ αυτοσαρκασμού και...χιούμορ απο τον Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ, στην συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Κισσαμικό (2-0).

Ο Σέρβος επιθετικός του ΟΦΗ, απο τους καλύτερους παίκτες της ομάδας στα τελευταία παιχνίδια, έγιε στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό, αναγκαστική αλλαγή, καθώς χτύπησε στη μέση.

Ο «Μίλο» στις δηλώσεις του έδωσε ρεσιτάλ, καθώς ως είπε με μπόλικη δόση χιούμορ «ευτυχώς που ...βγήκα έξω και βοήθησα την ομάδα να κερδίσει (γέλια!).

Χωρίς εμένα η ομάδα σκόραρε δυο πολύ ωραία γκολ. Και για μας αυτο είναι το σημαντικό. Να κερδίζουμε».

Για τη νίκη του ΟΦΗ επί του Κισσαμικού, ο Μιλοσάβλιεφ, ανέφερε ότι «κάθε παιχνίδι για μας είναι πολύ σημαντικό, γιατί πρέπει να το κερδίσουμε. Υπάρχει πίεση για μας, γιατί πρέπει να κερδίζουμε κάθε παιχνίδι. Αυτό πρέπει να κάνουμε αν θέλουμε κάτι μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος. Πρέπει να περιμένουμε και κάποια κακά αποτελέσματα απο τον Απόλλωνα και τη Λαμία, για να κάνουμε κάτι καλύτερο».

Ενώ για τον τραυματισμό του ανέφερε ότι «δεν ξέρω ακόμα αν είναι κάτι σοβαρό. Πονάω πολύ στο κόκκαλο. Πονάω πολύ. Θα δούμε αύριο. Θα κάνω εξετάσεις, για να δούμε αν υπάρχει κάποιο σπάσιμο ή όχι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ο Μάνος με δυο γκολ ντύθηκε Βουό και ο ΟΦΗ έκανε το 3Χ3

Μόνος τέταρτος ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi