karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Τρία νεα πρόσωπα μπαίνουν στο διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Ο λόγος για το Νίκο Συριγωνάκη, τον Δημήτρη Καλαιτζάκη και τον Γιώργο Αλετρά.

Η παρουσία τους στο Δ.Σ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα επικυρωθεί μέσα απο έκτακτη γενική συνέλευση, η οποία θα γίνει το επόμενο διάστημα, ωστόσο και οι τρείς έδωσαν το «παρών» στην συνεδρίαση του διοικητικού συμβούλίου που έγινε την Τρίτη (28/2) το βράδυ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και πήραν το «βάπτισμα του πυρός».

Ο Νίκος Συριγωνάκης είναι και μέτοχος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, καθώς συμμετείχε στην τελευταία αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.

Ενώ οι κ.κ. Καλαιτζάκης και Αλετράς, είναι γνωστοί φίλοι του ΟΦΗ και εδώ και καιρό μετέχουν στην επιτροπή που χειρίζεται θέματα της ομάδας Νέων (Κ19), η οποία βρίσκεται υπο την εποτεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

 Τι λένε τα νέα μέλη του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925

 Ο Νίκος Συριγωνάκης, είναι άνθρωπος του αθλητισμού, καθώς υπήρξε διαιτητής σε επαγγελματική κατηγορία, αλλά και ενεργό μέλος της διαιτησίας στο Ηράκλειο, ως μέλος της επιτροπής ορισμού διαιτητών.

Παράληλα είναι Περιφερειακός σύμβουλος και υπεύθυνος για θέματα αθλητισμού στην Περιφέρεια Κρήτης.

Είναι ακόμη Γενικός διευθυντής στα Σούπερ Μάρκετ «Φαιστός».

Για την απόφαση του να συμμετάσχει στην ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ανέφερε πως «αξιολογώντας την προσπάθεια που γίνεται στον ΟΦΗ, αποφάσισα να συμμετάσχω, στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και δέχθηκα μετά χαράς να πλαισιώσω το Δ.Σ., για να βοηθήσω και εγώ όσο μπορώ την προσπάθεια που γίνεται στην ομάδα, που όλοι αγαπάμε».

 Ο Δημήτρης Καλαιτζάκης ασχολείται επι σειρά ετών με το μάνατζμεντ επιχειρήσεων, ενώ έχει και μια σχολή πολεμικών τεχνών. Οπως ανέφερε για την ενασχόληση του με τα διοικητικά του ΟΦΗ «ο ΟΦΗ χρειάζεται τη βοήθεια όλων μας και θα προσπαθήσω και εγώ με τη σειρά μου να δώσω ότι μπορώ».

 Ο Γιώργος Αλετράς, ασχολείται με τις περιφράξεις και την κατασκευή αθλητικών γηπέδων. Οπως ανέφερε «θέλω να βοηθήσω την προσπάθεια που γίνεται σήμερα στον ΟΦΗ και ελπίζω να τα καταφέρω, Μου ζήτησε την βοήθεια μου ο κ. Γιάννης Πολεμαρχάκης και δεν μπορούσα να την αρνηθώ».

Παραμένουν μέτοχοι οι κ.κ. Τσακαλάκης και Βάβουλας

 Να σημειωθεί ότι για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους έχουν εδώ και καιρό υποβάλει την παραίτηση τους, απο το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, οι κ.κ. Γιάννης Τσακαλάκης και Γιάννης Βάβουλας, οι οποίοι όμως παραμένουν μέτοχοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και θα είναι κοντά στην ομάδα.

Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, τονίζει για τον Γιάννης Τσακαλάκη και τον Γιάννη Βάβουλα, ότι «η οικονομική και ηθική προσφορά τους στην προσπάθεια που έχει γίνει απο πέρσι στον ΟΦΗ είναι πραγματκά μεγάλη. Αμφότεροι υπήρξαν μέλη της προσπάθειας που ξεκίνησε απο 9 επιχειρηματίες αρχικά, για την αναδόμηση του ΟΦΗ και συνεχίζεται σήμερα. Είναι μέτοχοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με σοβαρή οικονομική προσφορά τόσο πέρσι, όσο και φέτος. Παρά την προσπάθεια του Δ.Σ. να παραμείνουν στις θέσεις τους και οι δυο δεν μπόρεσαν να ξεπεράσουν προσωπικές και επαγγελματικές υποθέσεις.

Είμαστε βέβαιοι όμως ότι και οι δυο θα συνεχίσουν να βοηθούν όσο μπορούν την ομάδα μας, όπως έχουν κάνει μέχρι σήμερα».

Στην φωτογραφία απο δεξιά οι κ.κ. Αλετράς, Καλαιτζάκης και Συριγωνάκης, οι οποίοι θα μετέχουν στο νέο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Γλύτωσε τα χειρότερα ο Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ! Ο Σέρβος επιθετικός του ΟΦΗ, τραυματίστηκε στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό (2-0) και υπήρχαν φόβοι για κάποιο σπάσιμο σε σημείο της λεκάνης, αλλά τελικά η ακτινογραφία έδειξε ότι έχει μόνο ένα αιμάτωμα.

Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ, για τους τραυματίες  αναφέρει:

Η ακτινογραφία που έκανε ο Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ, ήταν καθαρή, δεν έδειξε κάποιο σπάσιμο στο σημείο της λεκάνης και ήδη ο Σέρβος επιθετικός, ο οποίος τραυματίστηκε και έγινε αναγκαστικ'αλλαγή στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Κισσαμικό (2-0), ξεκίνησε θεραπεία με το ιατρικό επιτελείο του ΟΦΗ, ώστε να προλάβει το παιχνίδι της Κυριακής με την Καλλονή.

Ο Μιλοσάβλιεφ, έχει ένα αιμάτωμα, αλλά η κατάσταση του είναι εμφανώς καλύτερη και υπάρχουν ελπίδες να είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το προσεχές εκτός έδρας παιχνίδι.

Παράλληλα, σε μαγνητική τομογραφία θα υποβληθεί ο Δημήτρης Μάνος, ο οποίος επίσης τραυματίστηκε στη αναμέτρηση, για να διαπιστωθεί αν οι ενοχλήσεις που έχει χαμηλά στο πόδι, είναι απο τις κράμπες ή υπάρχει κάτι άλλο.

Ο σκόρερ και των δυο τερμάτων του ΟΦΗ κόντρα στον Κισσαμικό (2-0) ξεκίνησε και αυτός θεραπεία, υπο τις οδηγίες του ιατρικού επιτελείου.

Το ίδιο συμβαίνει και με τον Κομεσίδη, ο οποίος ένοιωσε ένα σφίξιμο στον προσαγωγό, αλλά είναι καλύτερα.

Θεραπεία έκανε την Τρίτη (28/2) και ο Βουό, ο οποίος ταλαιπωρείται απο  τενοντίτιδα.

Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία συνέχισε ο Γιάννης Κοιλιάρας, ο οποίος δεν υπολογίζεται για την αναμέτρηση με την Καλλονή.

Την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει παίκτες που δεν αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό (2-0), αλλά και παίκτες που δεν έχουν μεγάλο χρόνο συμμετοχής στα τελευταία παιχνίδια του ΟΦΗ, είχε ο Νίκος Παπαδόπουλος, στο οικογενειακό δίτερμα με την Κ19, που έγινε το απόγευμα της Τρίτης (28/2), στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Το δίτερμα ήταν καθαρά προπονητικού χαρακτήρα και δεν κρατήθηκε σκορ, με το Νίκο Παπαδόπουλο, να τσεκάρει την αγωνιστική εικόνα των παικτών του, ενώ είχε την ευκαιρία  να δεί για μια ακόμη φορά και την Κ19, τα παιχνίδια της οποίας παρακολουθεί ανελλιπώς ώστε να έχει γνώμη, για τη δεύτερη ομάδα του ΟΦΗ.

Πρόθεση του προπονητή του ΟΦΗ, είναι ανάλογα διτέρματα να γίνονται συχνά.

Oι παίκτες που δεν αγωνίστηκαν στο δίτερμα, έκαναν χαλάρωμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Η προετοιμασία του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με την Καλλονή (5/3, 3μμ) θα συνεχιστεί με προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη (1/3) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Η φωτογραφία είναι απο το οικογενειακό δίτερμα που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi