Μήνυμα ζωής και βοήθειας προς το συνάνθρωπο, έστειλαν το Σάββατο (4/3) το πρωί, ο ΟΦΗ και η Αρχιεπισκοπή Κρήτης, στην απο κοινού εθελοντική αιμοδοσία, που διοργάνωσαν , έξω απο το γήπεδο του ΟΦΗ.
Με σύνθημα «δίνουμε αίμα, δίνουμε ζωή, στους συνανθρώπους μας», φίλοι του ΟΦΗ, αθλητές, προπονητές και παράγοντες της ομάδας, αλλά και εθελοντές αιμοδότες, ανταποκρίθηκαν στο κοινωνικό κάλεσμα, για να δώσουν αίμα.
Παρόντες στην αιμοδοσία και ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ (Φαζός, Νάστος, Οστοιτς, Μιλοσάβλιεφ), μέλη του προπονητικού επιτελείου (Μηνάς Πίτσος), μέλη της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 (Μυλωνάκης, Συριγωνάκης, Ζερβάκης, Αποστολάκης), του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Σπυριδάκης, Καμπάκας), ενώ σημαντική ηταν και η συνεισφορά των ανθρώπων που λειτουργούν την μπουτίκ του ΟΦΗ πίσω απο τη θύρα 1.
Στην αίθουσα Παλαιμάχων του ΟΦΗ (οδός Ισαύρων 93), υπήρχε κινητό συνεργείο αιμοληψίας για τον ξεχωριστό αυτό σκοπό.
Οι γιατροί που είχαν επιφορτιστεί με το έργο της αιμοληψίας, συγκέντρωσαν τις φιάλες, που θα διατεθούν σε συνανθρώπους μας, που το έχουν ανάγκη.
Αυτή ήταν μια ακόμη κοινωνική δράση του ΟΦΗ και της Αρχιεπισκοπής Κρήτης, μετά την πρόσφατη κοινή επίσκεψη στην παιδιατρική κλινική του ΠΑΓΝΗ, πριν απο μερικές εβδομάδες, με σκοπό να δώσουν χαρά σε μικρά παιδιά με ασθένειες.
Ανάλογες ενέργειες, θα συνεχιστούν και στο μέλλον, ώστε ο ΟΦΗ να είναι πρωτοπόρος και στο σημαντικό ζήτημα της κοινωνικής προσφοράς.
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαριστεί όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της εθελοντικής αιμοδοσίας, ενώ μετά απο πρόταση του μέλους του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Νίκου Συριγωνάκη, θα επιχειρηθεί στο άμεσο μέλλον, να γίνει και μια αιμοδοσία, σε κάποιο αγώνα του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι ήδη ο κ. Συριγωνάκης, έχει θέσει στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και την πρόταση για τη δημιουργία μιας τράπεζας αίματος απο τον ΟΦΗ, με στόχο την διάθεση αίματος, σε όσους συνανθρώπους μας, έχουν ανάγκη.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την αιμοδοσία που διοργάνωσε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 σε συνεργασία με την Αρχιεπισκοπή Κρήτης, στο Γεντί Κουλέ.
Ο ΟΦΗ κυνηγάει το 4Χ4 στη Μυτιλήνη κόντρα στην Καλλονή (Κυριακή 5/3, 3μμ), ωστόσο θα αγωνιστεί με δυο σημαντικές απουσίες σε αυτήν την κρίσιμη για τη συνέχεια αναμέτρηση.
Οι τραυματίες Βουό (τενοντίτιδα) και Μιλοσάβλιεφ (αιμάτωμα στη λεκάνη), δεν θα είναι τελικά στην διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου στο παιχνίδι. Και οι δυο δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τις ενοχλήσεις τους και έμειναν εκτός αποστολής.
Ετσι ο προπονητής του ΟΦΗ θα αναζητήσει επιθετικές λύσεις στο παιχνίδι μέσα απο τους Ογκμποε και Πάγκαλο, εκτός απο τους Ράντι και Μάνο, οι οποίοι θα παραμείνουν όπως όλα δείχνουν στο βασικό σχήμα.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ για την τελευταία προπόνηση και την 18αδα που επέλεξε ο Νίκος Παπαδόπουλος, αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε το Σάββατο (4/3) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση με την Καλλονή στη Μυτιλήνη (5/3, 3μμ).
Μετά τον τραυματία Πάτρικ Βουό, στη Μυτιλήνη δεν ταξιδεύει και ο Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ, ο οποίος δεν κατάφερε να ξεπεράσει τις ενοχλήσεις απο το χτύπημα που είχε δεχθεί στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό.
Ετσι ο Νίκος Παπαδόπουλος τον άφησε εκτός αποστολής.
Στην αποστολή του ΟΦΗ μετέχουν 18 παίκτες.
Πρόκειται για τους: Στρέζο, Δερμιτζάκη, Κιάσσο, Κώτσιο, Κομεσίδη, Βαλλιάνο, Παντίδο, Φαζό, Αντουκόρ, Μητρόπουλο, Νάστο, Χαντί, Πουρτουλίδη, Μπόατεγκ, Ράντι, Ογκμποε, Πάγκαλο και Μάνο.
Εκτός αποστολής έμειναν οι τραυματίες Βουό, Μιλοσάβλιεφ, Κοιλιάρας και οι Δάφκος, Οστοιτς, Χίσι Μπουρσέλης, Βρεττός, Μανιαδής και Κοντογιάννης.

Tου Γιώργου Κορτσιδάκη
Τρία νεα πρόσωπα μπαίνουν στο διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Ο λόγος για το Νίκο Συριγωνάκη, τον Δημήτρη Καλαιτζάκη και τον Γιώργο Αλετρά.
Η παρουσία τους στο Δ.Σ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα επικυρωθεί μέσα απο έκτακτη γενική συνέλευση, η οποία θα γίνει το επόμενο διάστημα, ωστόσο και οι τρείς έδωσαν το «παρών» στην συνεδρίαση του διοικητικού συμβούλίου που έγινε την Τρίτη (28/2) το βράδυ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και πήραν το «βάπτισμα του πυρός».
Ο Νίκος Συριγωνάκης είναι και μέτοχος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, καθώς συμμετείχε στην τελευταία αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.
Ενώ οι κ.κ. Καλαιτζάκης και Αλετράς, είναι γνωστοί φίλοι του ΟΦΗ και εδώ και καιρό μετέχουν στην επιτροπή που χειρίζεται θέματα της ομάδας Νέων (Κ19), η οποία βρίσκεται υπο την εποτεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Ο Νίκος Συριγωνάκης, είναι άνθρωπος του αθλητισμού, καθώς υπήρξε διαιτητής σε επαγγελματική κατηγορία, αλλά και ενεργό μέλος της διαιτησίας στο Ηράκλειο, ως μέλος της επιτροπής ορισμού διαιτητών.
Παράληλα είναι Περιφερειακός σύμβουλος και υπεύθυνος για θέματα αθλητισμού στην Περιφέρεια Κρήτης.
Είναι ακόμη Γενικός διευθυντής στα Σούπερ Μάρκετ «Φαιστός».
Για την απόφαση του να συμμετάσχει στην ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ανέφερε πως «αξιολογώντας την προσπάθεια που γίνεται στον ΟΦΗ, αποφάσισα να συμμετάσχω, στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και δέχθηκα μετά χαράς να πλαισιώσω το Δ.Σ., για να βοηθήσω και εγώ όσο μπορώ την προσπάθεια που γίνεται στην ομάδα, που όλοι αγαπάμε».
Ο Δημήτρης Καλαιτζάκης ασχολείται επι σειρά ετών με το μάνατζμεντ επιχειρήσεων, ενώ έχει και μια σχολή πολεμικών τεχνών. Οπως ανέφερε για την ενασχόληση του με τα διοικητικά του ΟΦΗ «ο ΟΦΗ χρειάζεται τη βοήθεια όλων μας και θα προσπαθήσω και εγώ με τη σειρά μου να δώσω ότι μπορώ».
Ο Γιώργος Αλετράς, ασχολείται με τις περιφράξεις και την κατασκευή αθλητικών γηπέδων. Οπως ανέφερε «θέλω να βοηθήσω την προσπάθεια που γίνεται σήμερα στον ΟΦΗ και ελπίζω να τα καταφέρω, Μου ζήτησε την βοήθεια μου ο κ. Γιάννης Πολεμαρχάκης και δεν μπορούσα να την αρνηθώ».
Να σημειωθεί ότι για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους έχουν εδώ και καιρό υποβάλει την παραίτηση τους, απο το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, οι κ.κ. Γιάννης Τσακαλάκης και Γιάννης Βάβουλας, οι οποίοι όμως παραμένουν μέτοχοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και θα είναι κοντά στην ομάδα.
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, τονίζει για τον Γιάννη Τσακαλάκη και τον Γιάννη Βάβουλα, ότι «η οικονομική και ηθική προσφορά τους στην προσπάθεια που έχει γίνει απο πέρσι στον ΟΦΗ είναι πραγματκά μεγάλη. Αμφότεροι υπήρξαν μέλη της προσπάθειας που ξεκίνησε απο 9 επιχειρηματίες αρχικά, για την αναδόμηση του ΟΦΗ και συνεχίζεται σήμερα. Είναι μέτοχοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με σοβαρή οικονομική προσφορά τόσο πέρσι, όσο και φέτος. Παρά την προσπάθεια του Δ.Σ. να παραμείνουν στις θέσεις τους και οι δυο δεν μπόρεσαν να ξεπεράσουν προσωπικές και επαγγελματικές υποθέσεις.Είμαστε βέβαιοι όμως ότι και οι δυο θα συνεχίσουν να βοηθούν όσο μπορούν την ομάδα μας, όπως έχουν κάνει μέχρι σήμερα».
Στην φωτογραφία απο δεξιά οι κ.κ. Αλετράς, Καλαιτζάκης και Συριγωνάκης, οι οποίοι θα μετέχουν στο νέο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.